Ανέκαθεν οι τετράχρονες enduro μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού, ήταν πληθωρικές σε δύναμη, με ροπή που τέντωνε τα χέρια στο άνοιγμα του γκαζιού. Με το νέο μοντέλο της, 500 EXC, η ΚΤΜ βάλθηκε να αλλάξει τα δεδομένα στην Ε3. Αν και ο ακριβής κυβισμός δεν άλλαξε (510,4cc), η αίσθηση που έχεις είναι ότι οδηγείς μικρότερου κυβισμού μοτοσικλέτα. Το 500 EXC δέχτηκε τις αλλαγές του 450 EXC όσον αφορά στον κινητήρα. Ύστερα από προσεκτικές και μελετημένες αλλαγές, τα κινούμενα μέρη μειώθηκαν σε βάρος κατά 20% (15% στο 450 EXC) και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Αν δεν υπήρχε το αυτοκόλλητο 500 EXC, εύκολα το πέρναγες για μικρότερου κυβισμού μοτοσικλέτα. Ο τρόπος που αλλάζει κατεύθυνση, ειδικά σε κλειστά μονοπάτια, σίγουρα δε θυμίζει 500 κυβικά. Ο τρόπος που “πατάει” η μοτοσικλέτα στο χώμα εντυπωσιάζει. Το μοτέρ είναι εύστροφο και σε συνδυασμό με τη γλυκιά ροπή, βάζει όλη τη δύναμη στο χώμα. Οι αναρτήσεις παίζουν κι αυτές μεγάλο ρόλο στην τόσο καλή συμπεριφορά του 500 EXC, καθώς το στήσιμο της μοτοσικλέτας βοηθάει στις απολαυστικές επιταχύνσεις. Η ΚΤΜ έκανε ένα τεράστιο βήμα μπροστά παρουσιάζοντας το νέο 500 EXC, καθώς πρόκειται για ένα enduro με φοβερή απόκριση στο γκάζι που συμμετέχει στην Ε3 κατηγορία, αλλά με αίσθηση και συμπεριφορά που θυμίζει πιο μικρή μοτοσικλέτα.
Triumph Tiger 900 Rally Pro - Test
Ποιο είναι το πιο βασικό χαρακτηριστικό σε ένα ηλεκτρικό σκούτερ;
Θα την πουλήσεις ακριβά ή θα την «σκοτώσεις»;
Κινούμαι ηλεκτρικά 3: Οι επιδοτήσεις συνεχίζονται χωρίς διακοπή
Kymco Agility 16+ 125i: Στάνταρ βαλιτσάκι και τιμή στα 2.295 ευρώ
Tyres Moto: Η σωστή επιλογή στα ελαστικά
Από την Ιταλία στην Ελλάδα, το νέο Dragster 300 της ITALJET
Ξανά η SYM στην κορυφή των πωλήσεων τον Απρίλιο
Η TVS εισέρχεται στην Ευρώπη μέσω Ιταλίας
Vespa Primavera και Sprint 500 ευρώ φθηνότερα στην Piaggio Παπαλεξανδράκης
Royal Alloy GP 125: Μεταλλική κατασκευή με 2 υστερούντες βραχίονες
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr