Η πρώτη επαφή με το Thunder είναι ιδιαίτερα θετική. Πολύ καλή ποιότητα πλαστικών, άριστη ποιότητα βαφής, ποιοτικά περιφερειακά, ενώ όπως στα ακριβότερα Centhor, έτσι και εδώ, συναντάμε την πρωτοποριακή τεχνολογία βαφής σκελετού P.C Frame Technology, που σύμφωνα με την Dinli προσφέρει ψηλότερη ανοχή σε γδαρσίματα, χτυπήματα και οξειδώσεις. Ταυτόχρονα, το χρώμα του Thunder είναι μεταλλικό. Η σέλα είναι άνετη, αν και σχετικά κοντή για δύο μεγαλόσωμα άτομα. Πάντως, ο αναβάτης κάθεται ιδιαίτερα άνετα. Το ψηφιακό κοντέρ είναι όμορφο, ευανάγνωστο, ενώ διαθέτει τις βασικές ενδείξεις -αλλά έχει και μερικό χιλιομετρητή.
Η μίζα το βάζει πάντα μπροστά χωρίς πρόβλημα, ενώ απουσιάζει χαρακτηριστικά η μανιβέλα. Η σχάρα αποδεικνύεται ανθεκτική και θα δέσετε πάνω της μια μεγάλη και βαριά τσάντα. Η τελική ταχύτητα που αναπτύσσει το Thunder είναι 90 χλμ./ώρα. Οι επιταχύνσεις είναι γραμμικές και τα 20 αλογάκια του κινητήρα κινούν αξιοπρεπώς τα περίπου 210 κιλά του γεμάτου Thunder σε κάθε περίσταση.
Στην άσφαλτο, το κοντό μετατρόχιο σημαίνει ότι απαιτείται μια κάποια προσοχή στις στροφές, γιατί αν τις πάρετε απότομα, το Thunder ενδέχεται να σηκωθεί στις δύο πλαϊνές ρόδες. Αν φυσικά αυτό σας διασκεδάζει το ίδιο με εμάς, τότε… κανένα πρόβλημα. Στο χώμα, το Thunder κρατάει άριστα τη γραμμή του, ενώ αλλάζει κατεύθυνση αστραπιαία, ανάλογα με τις εντολές του αναβάτη. Είτε είστε καθιστός είτε όρθιος, πόδια και χέρια βρίσκονται σε ιδανικές θέσεις, σχηματίζοντας σωστούς μοχλούς. Το Thunder θα σκαρφαλώσει σε αρκετά κάθετες ανηφόρες, θα διασχίσει λάσπες, ενώ θα σηκωθεί και σούζα, αν χτυπήσετε τους μπροστινούς τροχούς σε κάποιο εμπόδιο και τραβήξετε το τιμόνι.
Τιμή: 4.899 ευρώ
Κινητήρας 4T, 1Κ, Υ/Ψ,4Β, 1ΕΕΚ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 291
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 20,1/6.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,3/2.500
Βάρος (κιλά) 190
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
KTM 390 Adventure: Μικρομεσαία On-Off με 2 Riding modes
Μάργαρης: Η απόλυτη εξειδίκευση Piaggio
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr