|
Το νέο Beverly 300, εκμεταλλεύεται στο έπακρο όχι μόνο το όνομα, αλλά και τα στοιχεία εκείνα που έφεραν τους προγόνους του στην κορυφή. Παράλληλα, φέρνει και νέα χαρακτηριστικά σε αυτό που χρόνια από τώρα θα γνωρίζουμε ως το "συλλογικό DNA της οικογένειας των Beverly". Με λίγα λόγια, οι σχεδιαστές του νέου scooter δεν ξεκίνησαν από λευκό χαρτί -κράτησαν τα καλύτερα στοιχεία των μοντέλων και εκδόσεων των τελευταίων ετών: τον κινητήρα των 278 κ.εκ., το στιβαρό πλαίσιο, την εργονομία και την άνεση που προσφέρει.
Και κάποια από αυτά τα ενίσχυσαν, έτσι ώστε να αποτελέσουν νέα σημεία αναφοράς: τα φρένα, τους χώρους, τη συμπεριφορά, τη φινετσάτη και φρέσκια αισθητική.
Αποτέλεσμα αυτών είναι το νέο Beverly 300, ένα scooter ενισχυμένο στα σημεία, που γίνεται κατευθείαν best seller όχι μόνο λόγω του ονόματός του, αλλά και των νέων χαρακτηριστικών που το κάνουν ακόμη καλύτερο.
Το μοτέρ των 278 κ.εκ. αποτελεί το μοναδικό σημείο του νέου Beverly που δεν πειράχτηκε στο παραμικρό. Οι Ιταλοί σωστά έκριναν ότι η έκδοση των 300 κ.εκ. δεν έχρηζε βελτιώσεων σε αυτόν τον τομέα και το κινητήριο σύνολο με το όνομα Quasar κάνει και εδώ τα μαγικά του. Γραμμικό σε ολόκληρο το φάσμα λειτουργίας του, γεγονός που σημαίνει ότι θα ικανοποιήσει με το παραπάνω και στις χαμηλές σ.α.λ. -σημείο που ο κινητήρας των 250 κ.εκ. δεν διέπρεπε- το μοτέρ είναι το πρώτο που δίνει τον τόνο στο χαρακτήρα του νέου Beverly. Η αυξημένη ροπή του (σε σύγκριση πάντα με τον Quasar των 244 κ.εκ.) το κάνει πιο σπιρτόζικο, ειδικά στις εκκινήσεις, ενώ η ζωντάνια δεν πρόκειται να λείψει από το Beverly, μέχρι αυτό να φτάσει κοντά στην τελική του.
Η αίσθηση που προσφέρει στον αναβάτη είναι αέρινη και παράλληλα στιβαρή. Ο όγκος του, από την άλλη, βρίσκεται στα πρότυπα της κατηγορίας και το ιταλικό scooter θα βρει κάποια εμπόδια στο δρόμο του. Έξω από την πόλη, το Beverly θα παραμείνει σταθερό, ακόμη και κοντά στην τελική του. Τα 135 χλμ./ώρα που θα αποτελέσουν την τελική ένδειξη στο κοντέρ του, είναι ικανοποιητικά για μικρά ταξιδάκια, αλλά η έλλειψη ζελατίνας θα κουράσει τον αναβάτη.
Τιμή: 4.450 ευρώ.
Κινητήρας 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 278
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 22,2/7.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,3/5.750
Βάρος (κιλά) 165
«Κολυμπώντας» στη λεωφόρο: ΒΓΑΛΕ ΦΛΑΣ ΠΡΙΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΩΡΙΔΑ
Μικρά Adventure με την χαμηλότερη κατανάλωση
Παρουσίαση: Mitas Enduro Trail XT+
Νέες προσφορές από Aprilia και Moto Guzzi
Ειδική έκδοση GASGAS EC 300 GP
Yamaha R1: Παραμένει στην πίστα με νέες εκδόσεις R1 Race και R1 GYTR
Test Ride Event 2-5/10 στην Papanikolakis Moto, με μοντέλα QJMOTOR και Kove
Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
Νέα Bobber Voge με V-Twin κινητήρα
Παρουσιάστηκαν οι νέες Multistrada V4, V4 S και Multistrada V4 Pikes Peak (+Βίντεο παρουσίασης)
Μεγαλύτερη αυτονομία = μεγαλύτερο βάρος. Το θέλουμε αυτό στα δίκυκλα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr