Φυσικά, το πρώτο πράγμα που προσέχει ένας έμπειρος παπιο-παρατηρητής, είναι η απουσία των πίσω αμορτισέρ που συνήθως βρίσκονται στα δυο πλαϊνά του παπιού. Έλα όμως που το Jetix έχει μονό, κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ όπως σε μια σύγχρονη sport μοτοσικλέτα! Είναι το πιο κραυγαλέο σημείο του οχήματος, όσον αφορά στον προσδιορισμό του χαρακτήρα του, που είναι σαφώς sport και επιθετικός. Φυσικά όμως και δεν τελειώνει εκεί το… πανηγύρι, αφού το αθλητικό πνεύμα είναι διάχυτο στο Jetix, απΆ όπου κι αν το πιάσεις. Έτσι, το design του Kymco είναι αιχμηρό, ενώ τα μπροστινά φλας είναι ενσωματωμένα στην ποδιά και διαθέτουν σχήμα που θυμίζει μάτι αιλουροειδούς. Το ίδιο αιχμηρός είναι και ο προβολέας που βρίσκεται στο τιμόνι, ενώ και η ποδιά είναι μινιμαλιστική, και επιθετική σε σχεδιασμό. Έξυπνα συνδυάζονται τα πλαϊνά πλαστικά, ώστε να δημιουργούν μια ψευδαίσθηση από αλουμίνιο, λες και το παπί έρχεται με πλαίσιο… deltabox. Και μπορεί ορισμένα οικονομικά παπιά να επιμένουν στο ταμπούρο πίσω, όμως το Jetix δε βάζει νερό στο κρασί του κι έρχεται εξοπλισμένο με δύο εντυπωσιακά δισκόφρενα, τύπου «μαργαρίτα», με διπίστονες δαγκάνες μάλιστα! Χαζέψτε λίγο και το κάλυμμα του τελικού της εξάτμισης, με τις έξυπνα κομμένες τομές που θυμίζουν λίγο το σύμβολο του… fast forward. Τώρα, η τοποθέτηση του μονού αμορτισέρ στο Jetix, εκτός από τα προφανή οφέλη στο κράτημα, για τα οποία θα μιλήσουμε παρακάτω, έχει και ένα μειονέκτημα, που είναι ο περιορισμός του αποθηκευτικού χώρου κάτω από τη σέλα. ΠαρΆ όλα αυτά, θα χωρέσετε άνετα τα χαρτιά σας, τα εργαλεία του παπιού, τα γάντια σας και μερικά ακόμη ψιλοπράγματα, οπότε δεν υπάρχει λόγος για σοβαρή γκρίνια. Αξιοπερίεργος πάντως είναι ο τρόπος με τον οποίο αποκτά ο αναβάτης πρόσβαση στο χώρο κάτω από τη σέλα, και κατά συνέπεια και στο ρεζερβουάρ. Για να ανοίξετε λοιπόν τη σέλα, πρέπει να βγάλετε το κλειδί από τον κεντρικό διακόπτη που βρίσκεται στο δεξί μέρος της ποδιάς και να τον τοποθετήσετε σε έναν άλλο διακόπτη που βρίσκεται στο… αριστερό μέρος της ποδιάς, και δείχνει ολόιδιος με τον κεντρικό! Ένα ακόμη χαρακτηριστικό των νέων σε σχεδίαση παπιών, η κομψή ποδιά, σημαίνει πως δεν πρέπει να περιμένετε να προστατέψει αποτελεσματικά τα πόδια σας από αέρα και λάσπες, όμως αυτό είναι το τίμημα που πληρώνουν όλοι οι αναβάτες στα σύγχρονα σε design παπιά, εδώ και αρκετά χρόνια (μπρος στα κάλλη…).
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr