Γυρίζω το κλειδί στον κεντρικό διακόπτη, πιέζω τη μίζα, και ο γίγαντας ξυπνά. Βαρύς, όμορφος ήχος, με χαμηλή στάθμη θορύβου -νιώθω τους σιελογόνους αδένες να παίρνουν φωτιά στη σκέψη του ήχου, και της έξτρα δύναμης που θα απελευθέρωνε ένα πιο ελεύθερο τελικό. Το κιβώτιο είναι ιδιαίτερα δεκτικό στις επιτόπιες αλλαγές, και η όπισθεν μπαίνει πανεύκολα. Κάνοντας προς τα πίσω με το τέρας, αναρωτιέμαι γιατί η Dinli δεν πρόσθεσε και το χαρακτηριστικό ήχο προειδοποίησης που έχουν τα φορτηγά για την όπισθεν. Θα είχε γέλιο να ακούς το Centhor να κάνει «τιτ-τιτ-τιτ», την ώρα της όπισθεν. Πρώτη στο κιβώτιο, πιέζω τη σκανδάλη και το Evo ορμάει μπροστά! Δύναμη ταύρου σε χαμηλές και μεσαίες στροφές, όμως το στήσιμο είναι κορυφαίο, και η αντιστρεπτική δοκός χαλιναγωγεί απόλυτα τις όποιες τάσεις θα είχε το Dinli να σηκώσει τους εσωτερικούς τροχούς στις στροφές. Όπως έχουν τα πράγματα, όσο κι αν ανοίξεις το γκάζι το Centhor θα διώξει απολύτως ελεγχόμενα τους πίσω τροχούς, ενώ ταυτόχρονα δεν θα σε ανησυχήσει ούτε στο ελάχιστο, καθώς θα παραμείνει μονίμως με τους τροχούς σε επαφή με την άσφαλτο. Μόνο αν επιθυμείτε να το σηκώσετε στους δύο τροχούς, και το προσπαθήσετε έντονα σε καλή άσφαλτο, μόνο τότε αρχίζει τα -πάλι απολύτως ελεγχόμενα- ακροβατικά. Στο χώμα μάλιστα, είναι σχεδόν αδύνατο να το καταφέρετε, όσο και αν προσπαθήσετε. Χωρίς να έχουμε ταυτόχρονα ένα από τα άλλα 800άρια ATV της αγοράς στα χέρια μας, μπορούμε να πούμε πως το Centhor 800 Evo είναι μάλλον πιο δυνατό σε χαμηλές και μεσαίες, ενώ ίσως χάνει ελαφρώς στις ψηλές στροφές. Μην ξεχνάτε όμως ότι, τα άλλα τερατο-γούρουνα των 800 κυβικών διαθέτουν δικύλινδρους κινητήρες. Αυτό σημαίνει πως η τελική που είδαμε βρίσκεται στα 115χλμ/ώρα, ενώ σε κατωφέρεια είδαμε και 125χλμ/ώρα. Υπόψη πως και σε αυτές τις ταχύτητες το Centhor είναι σταθερό σαν βράχος. Μικρή ένσταση για τους καθρέπτες που θολώνουν στα πολλά από τους κραδασμούς, ενώ και τα ελαστικά της Maxxis έχουν μεγάλα τακούνια και κάνουν θόρυβο στην άσφαλτο. Όμως το Evo έρχεται εξοπλισμένο κυρίως για χώμα, οπότε με αυτό το κριτήριο, τα καταφέρνει άριστα και στο δρόμο. Ποτέ δεν βγήκε εκτός ελέγχου, ενώ απουσιάζει παντελώς η αίσθηση πλεύσης που χαρακτηρίζει αρκετές από τις κατασκευές στην κατηγορία των μεγάλων ATV. Ακριβές και «σφιχτό», μπορεί να οδηγηθεί σβέλτα και διασκεδαστικά σε όλες τις διαδρομές, τόσο αστικά, όσο και περιαστικά. Πολύ άνετο για 2 άτομα, ενώ με τη μεγάλη ποδιά προστατεύει σχεδόν απόλυτα αναβάτη και συνεπιβάτη από τα νερά και τις λάσπες.
Ducati Supersport 950: Πιστάδικες αρετές με Cornering ABS & 251χλμ τελική
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr