Το αυστριακό μηχανάκι χαρακτηρίζεται από πολύ καλής ποιότητας πλαστικά, απίστευτο πλαίσιο χωροδικτύωμα και ψαλίδι για χοντρό ψάρωμα, ανάποδο πιρούνι των 43 χιλιοστών της WP, και πίσω μονό αμορτισέρ (πάλι από την WP), με ρύθμιση προφόρτισης, σύστημα πέδησης με δίσκο σε μέγεθος ταψιού, και… ακτινική δαγκάνα από την ινδική θυγατρική της Brembo.
Το ηλεκτρονικό πολυόργανο με τις δεκάδες ψηφιακές ενδείξεις, στα πρότυπα των μεγάλων RC-8, χρήζει διατριβής! Και ένδειξη ταχύτητας κιβωτίου διαθέτει, και δύο μερικούς χιλιομετρητές, και ρολόι, και ένδειξη μέσης ωριαίας ταχύτητας, ενώ μόλις μπείτε στη ρεζέρβα, ενεργοποιείται αυτόματα ένας μερικός χιλιομετρητής για να γνωρίζετε πόσα χιλιόμετρα έχετε διανύσει με τη ρεζέρβα. Το όργανο σας πληροφορεί για το υπόλοιπο των χιλιομέτρων που σας απομένουν μέχρι το επόμενο service (!), ενώ θα σας πληροφορήσει και για πιθανές βλάβες με διάφορα λεπτομερή διαγνωστικά μηνύματα, όπως «Side Stand Down», «High Coolant Temperature», «Low Battery», «Low Oil Pressure», «Low Fuel Level». Και δεν μιλάμε για μια μεγάλη, χλιδάτη, τουριστική μοτοσικλέτα, αλλά για ένα… 125!
Ο κινητήρας δεν έχει καμία σχέση με ό,τι γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, για την κατηγορία των τετράχρονων 125. Η KTM μιλάει για 15 άλογα, και πιστεύουμε πως τα λεγόμενα της δεν βρίσκονται πολύ μακριά από την πραγματικότητα. Αυτός ο κινητήρας αποδίδει τόσο δυνατά που θα έπαιρνες όρκο πως είναι 200 ή ακόμα και 250 κυβικά εκατοστά όταν μπαίνει στην καλή περιοχή, και σίγουρα όχι 125! Στην εκκίνηση, χρειάζεται ελαφριά συνδρομή του συμπλέκτη λόγω μακριάς πρώτης, κι΄ έτσι, δυστυχώς δεν θα μπορέσετε να κάνετε σούζες εύκολα.
Ο κινητήρας τραβάει θετικά από χαμηλά, ενώ στις μεσαίες στροφές ανεβάζει ρυθμό, και δείχνει απολαυστικά δυνατός. Μέσα στην κίνηση με άνεση κοντράρεται με TDM 900, KTM 690, Fazer και με CBR 600… και πιο συχνά, το 125άρι Duke καταλήγει πρώτο στο φανάρι, με τον αντίπαλο, λυσσασμένο, να το κοιτάει με απορία! Δυστυχώς για λόγους νομοθεσίας άλλων χωρών, ο κινητήρας διαθέτει ένα πολύ ενοχλητικό κόφτη που μπαίνει ιδιαίτερα απότομα μόλις το κοντέρ γράψει στιγμιαία 109χλμ/ώρα. Ευτυχώς όμως από ό,τι γνωρίζουμε, ο κόφτης αυτός αφαιρείται πανεύκολα, ώστε η τελική ταχύτητα να ανέβει στη θέση που της αξίζει, κοντά στα 130χλμ/ώρα. Τσίτα γκάζι, μέχρι την τελική, και δύναμη που προσφέρει ασφάλεια και διασκέδαση σε όλα τα τερέν. Περνώντας στο μπροστινό φρένο, έχουμε να πούμε πως πρόκειται πιθανότατα για το απολύτως καλύτερο φρένο που έχει φορεθεί σε μοτοσικλέτα 125 κυβικών εκατοστών.
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Υ/Ψ, 2ΕΕΚ, 4Β
Χωρητικότητα: 124,7 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 15/9.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,2/8.000
Βάρος: 124 κιλά
Τιμή: 3.890 ευρώ
Ducati Multistrada V4 Rally: Test
Χαοτικός αγώνας Sprint στη Jerez, με ανατροπές μέχρι τέλους!
Pole Position για τον Marc Marquez στη Jerez!
JT Chain αλυσίδα κίνησης για παπιά 428 HPOGB O-Ring
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
RK kit με χρυσή ενισχυμένη αλυσίδα HSB για όλα τα παπιά
QJMOTOR SRT 700: Ηλεκτρονικά καλούδια σε προσιτή τιμή
Tesla Autopilot: Νεκρός αναβάτης από σύγκρουση που αυτό προκάλεσε
Long Term Test: Suzuki GSX- 8S
Έκθεση Μοτοσυκλέτας 2024: Συνέντευξη με τον Κ. Angelo Corno Υπεύθυνο Πωλήσεων της Nerva (Βίντεο)
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023
Νέες Retro μοτοσυκλέτες στα 125 & 250cc από την αγγλική Mutt
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr