Προηγουμένως, μίλησα για τη βελτιωμένη οδική συμπεριφορά του «R» σε σχέση με το «απλό» Nuda. Που βρίσκεται η καίρια διαφορά; Κατά τη γνώμη μου, το κλειδί στην σαφώς καλύτερη συμπεριφορά του «R» κάτω από πίεση, βρίσκεται όχι μόνο στις διαφορετικές και πιο ποιοτικές αναρτήσεις, αλλά ιδιαίτερα στο στήσιμο, αφού οι τεχνικοί της εταιρείας είχαν δώσει ύψος στο πίσω αμορτισέρ της Ohlins (ρυθμίζεται και καθ’ ύψος), με συνέπεια να χαμηλώσει το μπροστινό, να αλλάξει η γεωμετρία, να πέσει περισσότερο βάρος στον μπροστινό τροχό, και να πατάει καλύτερα η μοτοσικλέτα. Όπως και να έχει, η οδήγηση του «R» στην όμορφη πίστα του Mores, ήταν αποκαλυπτική. Σταθερότατη παντού, όμως πλέον πιο ευέλικτη σε σχέση με την απλή Nuda, και πολύ πιο διασκεδαστική, αφού το «R» διαθέτει κοντύτερο γρανάζωμα. Δοκιμάζοντας να τσιμπήσω το συμπλέκτη με τρίτη στο κιβώτιο, ο μπροστινός τροχός αποχαιρετά την άσφαλτο, και η σούζα έρχεται φυσικά, και με απολαυστικό έλεγχο. Λαμβάνοντας υπ’ όψη πως η άσφαλτος στην πίστα του Mores είχε πιο πολλά μπαλώματα κι από σκοτσέζικο κιλτ, μαζί με το γεγονός πως τα «R» φορούσαν τα σκληρά Metzeler Sportec, κουρασμένα και φθαρμένα μάλιστα από δύο(!) προηγούμενα γκρουπ, το Nuda «R» ήταν απλά απίθανο, μέσα στην αρένα. Γύρο με το γύρο, η εμπιστοσύνη μου μεγάλωνε, παρά τα ελεγχόμενα γλιστρήματα λόγω κακών ελαστικών και μέτριας ποιότητας ασφάλτου, ώσπου κάποια στιγμή άρχισα να ξύνω γόνατο και μαρσπιέ, γουστάροντας αφάνταστα με την κατάσταση.
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr