Μπορεί, όμως,το στήσιμο της μοτοσικλέτας και η λειτουργία του κινητήρα να ταιριάζουν γάντι στις χωμάτινες εξορμήσεις του σαββατοκύριακου, δεν αποκλείουν, ωστόσο, και την κίνηση στην άσφαλτο ή τη μετακίνηση για πρακτικούς λόγους. Ο χαρακτήρας της μοτοσικλέτας φαίνεται να ισορροπεί ανάμεσα στο ακραίο και το πολιτισμένο και αυτό μοιάζει να είναι και το δυνατότερο χαρτί της. Ωστόσο, δεν είναι και το μοναδικό δυνατό χαρτί της. Ανάμεσα σε αυτά πρέπει να αναγνωρίσουμε και τον κινητήρα, το μονοκύλινδρο και υγρόψυκτο σύνολο των 654 κ.εκ. που αποδίδει 63 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 6,5 kgm ροπής στις 6.000 σ.α.λ.. Ο χωμάτινος χαρακτήρας του 690 Enduro γίνεται εμφανής και από το στήσιμό του, καθώς και από τον περιφερειακό του εξοπλισμό. Είναι ιδιαίτερα ψηλό, χάρη στις αναρτήσεις της WP και τη διαδρομή τους των 250 χλστ., αλλά και ελαφρύ, καθώς δεν ξεπερνά τα 138,5 κιλά. Το κοστούμι του είναι δανεισμένο από το καθαρόαιμο SMC, ενώ το υποπλαίσιο έχει αντικατασταθεί από το ρεζερβουάρ των 12 λίτρων που βρίσκεται στην ουρά. Φυσικά, και οι τροχοί είναι μεγάλοι. Με μπροστινό τροχό 21 ιντσών και πίσω 18 ιντσών, το 690 Enduro δεν αφήνει αμφιβολίες για τους χωμάτινους προσανατολισμούς του. Τα φρένα, τέλος, είναι εξίσου προσεγμένα και θα ικανοποιήσουν σε ασφάλτινες διαδρομές αλλά και χωμάτινες εξορμήσεις. Φέροντας την υπογραφή της Brembo, αποτελούνται μπροστά από διπίστονη πλευστή δαγκάνα και δίσκο 300 χλστ. και πίσω από μονοπίστονη πλευστή δαγκάνα και δίσκο 240 χλστ. Οι χωμάτινες δυνατότητες του Enduro βρίσκονται σίγουρα κάπου στην κορυφή της κατηγορίας, αφού, ειδικά τα τελευταία χρόνια που τα on-off γίνονται όλο και πιο ασφάλτινα σε χαρακτήρα, διαθέτει τον πιο κατάλληλο σχεδιασμό και εξοπλισμό για αυτό. Ωστόσο, αυτός ο προσανατολισμός του δε λειτουργεί αρνητικά στις ασφάλτινες δυνατότητές του, καθώς υπάρχει μια ισορροπία, αν ο αναβάτης είναι διατεθειμένος να κάνει κάποιες παραχωρήσεις, ειδικά στον τομέα της άνεσης.
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr