Tο CBR600F εμφανίστηκε πριν από 25 σχεδόν χρόνια. Από τότε προσπαθούσε να γεφυρώσει το χάσμα που υπήρχε μεταξύ των μοτοσικλετών που έβγαζαν πινακίδα αλλά διέπρεπαν στην πίστα και εκείνων που προορίζονταν για καθημερινή μετακίνηση, με κύρια προτερήματα την άνεση και τη χρηστικότητα. Η ιαπωνική εταιρία ανέλαβε μία δύσκολη αποστολή προσπαθώντας να συμβιβάσει τα ασυμβίβαστα και όμως το πέτυχε. Κάθε νέο CBR-F έκλεινε όλο και περισσότερο το κενό και γινόταν όλο και πιο σπορτίφ, χωρίς παράλληλα να ξεχνά τον παράγοντα καθημερινή μετακίνηση. Γενιά με τη γενιά οι μοτοσικλέτες που παρουσιάζονταν έφταναν όλο και πιο κοντά στο στόχο που είχε θέσει η ιαπωνική εταιρία, με αποτέλεσμα η σειρά F των CBR600 να αποκτά όλο και περισσότερους οπαδούς, οι οποίοι έψαχναν ακριβώς για ένα τέτοιο μοντέλο. Ό,τι πρέπει για να ξεσαλώσεις στη σέλα της σε έναν επαρχιακό δρόμο ή σε κάποιο Track Day, αλλά αρκετά άνετη για να γυρίσεις με αυτή σπίτι και να πας την επόμενη μέρα στη δουλειά σου χωρίς να σιχτιρίζεις για τα σούπερ χαμηλά clip on που σου έκοβαν τους καρπούς ή για τις κράμπες από τα μαρσπιέ που ήταν τοποθετημένα στο…Θεό. Τα επίπεδα ολοκλήρωσης έφτασαν σχεδόν στο μάξιμουμ, με το μοντέλο που παρουσιάστηκε το 1995 και, από τότε μέχρι και το 2006, υπήρχε πάντα στη γκάμα της Honda, ένα 600άρι CBR-F που μπορούσε να κάνει τα πάντα και μάλιστα καλά. Φέτος, η ιαπωνική εταιρία προχωρά στην παρουσίαση του νέου μοντέλου της σειράς. Με βάση το Hornet των 600 κ.εκ., το καινούριο CBR600F έρχεται να χτίσει πάνω στην επιτυχημένη πορεία των προκατόχων του προσφέροντας στο μοτοσικλετιστικό κοινό μία σπορ μοτοσικλέτα για τα πάντα. Μπορεί να τα καταφέρει σε αυτή τη δύσκολη αποστολή;
Μπορούν τα ηλεκτρικά σκούτερ να γίνουν τα βασικά οχήματα πόλης;
Παπιά 125 κυβικών έως 2.500 ευρώ
Η επίδραση των βελτιώσεων στην αξία της μοτοσυκλέτας
Gemini Gemma 125: Με τιμή κάτω από 2000 ευρώ
Progrip χειρολαβές 791 Cross 22/25 115mm
Progrip χειρολαβές 722 (αφρώδες υλικό) Street μαύρες 22/25 125mm
HYPER-X Powersport Batteries - SLA Series
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr