net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Δεύτερο σκίτσο από το νέο V4 μοντέλο της Honda

Μετά από το πρώτο σκίτσο που απεικόνιζε τη μοτοσικλέτα στο πλάι, η Honda έδωσε στη δημοσιότητα άλλο ένα σκίτσο, στο οποίο απεικονίζεται η μάσκα. Παράλληλα, δόθηκαν και κάποιες γενικές πληροφορίες σχετικά με το χαρακτήρα του νέου αυτού μοντέλου, χωρίς όμως τεχνικές λεπτομέρειες.

 
Η αλήθεια είναι ότι το πρώτο σκίτσο έπιασε το σύνολο του e-Tύπου απροετοίμαστο, αφού έπρεπε να «αποκωδικοποιηθεί» ο χαρακτήρας και ο προσανατολισμός μιας μοτοσικλέτας που, απ’ ό,τι φαίνεται, αποτελεί την πρώτη μιας νέας σειρά υβριδίων. Και όλα αυτά έπρεπε να γίνουν βάσει ενός «περιγραφικού» σκίτσου, που δεν αποκάλυπτε και πολλά πράγματα.

Ευτυχώς, αυτή τη φορά, η δημοσίευση του δεύτερου σκίτσου που απεικονίζει τη μάσκα της μοτοσικλέτας, συνοδεύτηκε από ένα δελτίο Τύπου, το οποίο παρέχει κάποιες γενικές πληροφορίες για το μοντέλο.

Πρώτα απ’ όλα, σε ό,τι αφορά τη μάσκα της μοτοσικλέτας -και πάντα σύμφωνα με τη Honda- η αεροδυναμική της σχεδίαση συνδράμει στην ευστάθεια της μοτοσικλέτας και στην καλύτερη ψύξη του κινητήρα, προφανώς «οδηγώντας» το ρεύμα του αέρα προς το ψυγείο. Εντύπωση προκαλεί αυτό που αναφέρεται στο δελτίο Τύπου ως δυνατότητα μετακίνησης του πίνακα οργάνων σε διάφορες θέσεις, προκειμένου να προσαρμόζεται στο σωματότυπο του αναβάτη. Δηλαδή, ο πίνακας οργάνων μετακινείται και μπορεί να τοποθετηθεί σε θέση εντός του οπτικού πεδίου που έχει ο αναβάτης κοιτώντας το δρόμο, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του.

Εκτός όμως από τη μάσκα, η Honda δίνει ένα γενικό στίγμα περί του χαρακτήρα και του προσανατολισμού της μοτοσικλέτας αυτής. Πρόκειται, λοιπόν, για ένα μοντέλο που «ανοίγει νέους δρόμους σε μία κατηγορία εναλλακτικής χρήσης, χρησιμοποιώντας κινητήρα V4». Κρατάμε το «εναλλακτικής χρήσης», που σημαίνει ότι δεν πρόκειται ούτε για street ούτε για on-off, αφού οι συγκεκριμένες κατηγορίες είναι γνωστές και δεν χαρακτηρίζονται εναλλακτικές. Πιο κάτω στο δελτίο Τύπου διαβάζουμε: «Έχει την ευελιξία και τις επιδόσεις μιας μοτοσικλέτας naked, την όρθια θέση μιας on-off, την άνεση μιας touring και την επιθετική όψη των μεγάλων adventure μοτοσικλετών». Κάπως πιο ξεκάθαρο, αλλά πολύ μπερδεμένο σε ό,τι αφορά την εφαρμογή του σε πλαστικά και μέταλλα! Εικάζουμε λοιπόν ότι η μοτοσικλέτα αυτή θα ανήκει στην κατηγορία όπου συγκαταλέγονται μοντέλα όπως το Ducati Multistrada 1200 και το Triumph Tiger 1050, τα οποία και πρεσβεύουν μια αντίστοιχη κατασκευαστική φιλοσοφία.

Σε ό,τι αφορά τον κινητήρα, είναι ξεκάθαρο ότι πρόκειται για V4 μηχανικό σύνολο, αυτό όμως που δεν είναι ξεκάθαρο, είναι ο κυβισμός του. Θα είναι ο χωρητικότητας 1200 κ.εκ. που κινεί το VFR 1200F; Μάλλον όχι, αφού στο δελτίο Τύπου αναφέρεται ότι «αυτή η μοτοσικλέτα ανήκει στην κατηγορία μεγαλο-μεσαίων κυβικών» και τα 1200 κ.εκ. είναι σκέτο «μεγάλα», όχι «μεγαλο-μεσαία» κ.εκ. Πάντως, με βάση αυτό, μια χωρητικότητα της τάξεως των 750-800 κ.εκ. φαντάζει ως το πιο πιθανό σενάριο.

Όπως και να έχουν τα πράγματα, η Honda κατάφερε, αν μη τι άλλο, να μας κεντρίσει το ενδιαφέρον και αναμένουμε με μεγάλη ανυπομονησία τα αποκαλυπτήρια του νέου αυτού μοντέλου στην έκθεση του Μιλάνου, στις 2 Νοεμβρίου.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ