Η Husaberg ξεκίνησε ως μια σκληροπυρηνική εταιρεία από μια ομάδα παθιασμένων Σουηδών εντουράδων. Οι πρώτες μοτοσικλέτες παραγωγής της -enduro εννοείται- τάραξαν τα νερά με το χαμηλό βάρος, τις καινοτόμες λύσεις στη λειτουργία του τετράχρονου μοτέρ και την απόδοσή τους. Με τα χρόνια, εξελίχθηκαν, βελτιώθηκαν, αποτελώντας πάντα μία από τις καλύτερες επιλογές σε enduro. Η μέχρι τότε ανταγωνίστρια ΚΤΜ αγόρασε μετοχές της Husaberg και πλέον η εταιρεία λειτουργεί ως θυγατρική της ΚΤΜ, με τη γραμμή παραγωγής να βρίσκεται στην Αυστρία. Χρονιά-σταθμός για τη Husaberg ήταν το 2008, όταν παρουσίασε μια εντελώς νέα έκδοση της enduro γκάμας της, με νέο πλαίσιο και νέο κινητήρα. Έναν κινητήρα που άλλαξε τα μέχρι τότε δεδομένα, με κλίση 70 μοίρες προς τα εμπρός, τοποθετημένο πάνω απΆ το κιβώτιο ταχυτήτων, και με ψεκασμό στην τροφοδοσία καυσίμου. Η Husaberg δεν αρκέστηκε όμως μόνο σε enduro κατασκευές. Μιας και υπήρχε η επιτυχημένη βάση, με τις απαραίτητες μετατροπές έβγαλε στην παραγωγή μοντέλα motocross, αλλά και supermoto. Εμείς είχαμε στη διάθεσή μας για μια εβδομάδα το FS 570, το μεγαλύτερο σε κυβισμό motard της εταιρείας, εξοπλισμένο με πολύ γκάζι και φοβερή αίσθηση, και σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.
Adventure 125άρια scooter για τους κακοτράχαλους δρόμους της πόλης
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες: Είναι αναγκαίες για το μέλλον της συγκοινωνίας της Ευρώπης;
ESF E-Ride ΖΧ45: Με δίπλωμα ΑΜ και βάρος 55 κιλών
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr