Η μοτοσικλέτα - ορισμός του muscle παρουσιάστηκε πριν από ενάμισι περίπου χρόνο, αναβιώνοντας ένα θρυλικό αρκτικόλεξο που ήταν συνώνυμο των επιδόσεων.
Το νέο V-Max 1700 όπως και το προηγούμενο μοντέλο στην εποχή του, προφέρει «ωμή» δύναμη και μοναδική αίσθηση επιτάχυνσης.
Το V4 μοτέρ του V-Max έχει χωρητικότητα 1.679κ.εκ., αποδίδει 200 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. ενώ ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η ροπή του, που ανέρχεται στα 17kgm/ 6.500 σ.α.λ. Την τροφοδοσία έχει αναλάβει ψεκασμός, ενώ όπως και στα SS μοντέλα της εταιρείας χρησιμοποιούνται τα σύστηματα YCC-I (αυλοί εισαγωγής μεταβλητού μήκους) και YCC-T (e-γκάζι) για καλύτερη διαχείριση της δύναμης.
Mε τέτοιο γκάζι, χρειάζεται ένα αποτελεσματικό «οπλοστάσιο» επιβράδυνσης και τα τρία συνολικά δισκόφρενα «wave» το προσφέρουν. Οι εμπρός δίσκοι έχουν διάμετρο 320 χιλ. και διαθέτουν εξαέμβολες δαγκάνες ενώ η τρόμπα τους διαθέτει ακτινική στήριξη. Το VMAX με την πισώβαρη κατανομή έχει -όπως είναι φυσικό- την ασυνήθιστα μεγάλη διάμετρο των 298 χιλ. στο πίσω δισκόφρενο το οποίο συνεργάζεται με δαγκάνα μονού εμβόλου, ενώ στα νέα στοιχεία συμπεριλαμβάνεται και η ύπαρξη συστήματος ABS.
Η απόλυτη αυτή μοτοσικλέτα μπορεί να γίνει δική σας έναντι 23.000 €