Τόσο το σημερινό, νέο, μοντέλο όσο και το πρώτο Diversion (1991-2002), αποτελούσαν και αποτελούν μοτοσικλέτες της λεγόμενης all-round κατηγορίας, δηλαδή «τα κάνω όλα και συμφέρω». Αυτό στην ελληνική μοτοσικλετιστική πραγματικότητα μπορεί να σημαίνει κίνηση καθημερινά στην πόλη, χαλαρές βραδινές βόλτες, αποδράσεις με την παρέα τα σαββατοκύριακα και μακρινά ταξίδια εντός και εκτός Ελλάδος με συνεπιβάτη και αποσκευές. Και μάλιστα, όλα αυτά με μία μόνο μοτοσικλέτα, που δεν χρειάζεται να αδειάσετε τον τραπεζικό σας λογαριασμό για να την αποκτήσετε και να την συντηρήσετε στη συνέχεια. Το Diversion αποτελεί έναν κλασικό τετρακύλινδρο εκπρόσωπο της κατηγορίας, του οποίου η επιτυχία έγκειται στο πόσο καλά τα καταφέρνει σε καθένα από τα ανωτέρω αναγραφόμενα πεδία χρήσης. Βέβαια, οι απαιτήσεις με βάση την απόδοση του ανταγωνισμού είναι μεγάλες και δεν αρκεί απλώς η επίτευξη του μέσου όρου στο σύνολο! Όπως και να το δει κανείς, το Diversion ανήκει στα «μαζεμένα» μοντέλα της κατηγορίας, σε ό,τι αφορά τις εξωτερικές του διαστάσεις. Ο λόγος που δημιουργείται αυτή η αίσθηση στον παρατηρητή είναι η λεπτή σιλουέτα του συνόλου ρεζερβουάρ – σέλας – ουράς, ενώ ακόμα και το φέρινγκ που προσθέτει -οπτικά- βάρος και όγκο στο μπροστινό μέρος, αποδεικνύεται κάθε άλλο παρά «πληθωρικό» από τη θέση του οδηγού. Πάνω στο Diversion τίποτα δεν πρόκειται να ξενίσει τον οδηγό, ο οποίος κάθεται χαμηλά και με μια ελαφριά προς τα εμπρός κλίση, πατώντας με ευκολία και τα δύο του πόδια στο έδαφος. Οι πιο ψηλοί ίσως να βρουν τη γωνία που σχηματίζουν τα γόνατα τους εν κινήσει πιο «οξεία» από τα συνήθη δεδομένα της κατηγορίας, σε καμία περίπτωση όμως δεν χαρακτηρίζεται υπερβολική ή προβληματική. Η modular φιλοσοφία, που αποτελεί κοινό σημείο στα μοντέλα της κατηγορίας, εκφράζεται στο Diversion με τη δυνατότητα ρύθμισης του τιμονιού σε δύο θέσεις που μεταβάλλουν την απόστασή του από τον οδηγό. Αρκεί να διανυθεί μια απόσταση λίγων δεκάδων μέτρων για την «περίοδο γνωριμίας» με το Diversion…
Παράνομα συνεργεία: Αναγκαία ή μάστιγα;
«Κόλλημα» στη ρόδα του μπροστά: Γιατί πρέπει να αποφεύγεται;
Test Yamaha XMAX Tech Max 125 2023
QJMOTOR SRT 550: Με στάνταρ πλούσιο προστατευτικό εξοπλισμό
Λουκέτο δισκόφρενου με συναγερμό ΑBUS Detecto X Plus 8008
Polisport Off Road νέες άθραυστες μανέτες ΑΡΤ και νέα σετ πλαστικών
Voge DS900X: Κάνει η Voge το επόμενο βήμα;
Νέες κατασκοπικές φωτογραφίες από τα 1390 Adventure μοντέλα της ΚΤΜ
Ηλεκτρικά που πιάνουν 80 km/h και έχουν πάνω από 80 χλμ αυτονομία
Ducati Monster Senna: Ειδική έκδοση προς τιμήν του θρύλου της F1
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr