net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ο κινητήρας του ΒΝ 302 έχει δύο πρόσωπα: ελαστικός και πολιτισμένος σε απόδοση στις χαμηλές, τσαμπουκάς μετά τις 7.000 και μέχρι τα κόκκινα.

Πολύ καλά σεταρισμένο έρχεται το USD πιρούνι41χιλ από το εργοστάσιο. Λαλίστατο σε ότι αφορά στην πληροφόρηση, εμπνέει εμπιστοσύνη με το καλημέρα. Κανένα πρόβλημα από τα φρένα μπροστά.

Benelli BN 302

Τιμή: 4.750 ευρώ (στην τιμή δεν περιλαμβάνονται τα τέλη ταξινόμησης)  
 
+: Κινητήρας, οδηγική συμπεριφορά, πλαίσιο, ευελιξία
-:  Αίσθηση πίσω φρένου


Το ΒΝ 302 είναι μια αντικειμενικά όμορφη μοτοσικλέτα, με το κόκκινο χωροδικτύωμα να κλέβει την παράσταση και να προσθέτει πόντους στο αδιαμφισβήτητα sportive ύφος του μοντέλου. Ισορροπημένοι όγκοι, όμορφη μάσκα και ουρά. Εντύπωση όμως κάνει και η υψηλή ποιότητα κατασκευής. Είναι προσεγμένο ακόμα και στις λεπτομέρειες του. Πρόκειται για μια νορμάλ διαστασιακά μοτοσικλέτα, που μπορεί να σε πείσει ότι έχει μεγαλύτερη χωρητικότητα, καθότι πέραν του καλά ανεπτυγμένου…. σωματότυπου της, είναι  συμπαγές και μυώδες.

Η σέλα είναι στα 795 χλστ. και ο χώρος που προσφέρει στον αναβάτη είναι αρκετός και παρά σκληρό αφρώδες της, δεν κουράζει ακόμα και σε πολύωρη παραμονή πάνω της.  Το μερίδιο της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη δεν είναι μικρό, ενώ έχει στη διάθεση του εργονομικές χειρολαβές για στήριξη. Ο πίνακας οργάνων είναι ωραία σχεδιασμένος και συνίσταται από ένα αναλογικό στροφόμετρο, μια ψηφιακή οθόνη  και κάποιες ενδεικτικές λυχνίες. Έχει τα βασικά από ενδείξεις, είναι ευανάγνωστος και φωτίζεται επαρκώς το βράδυ. Δικύλινδρος σε σειρά ο κινητήρας του BN 302, με χωρητικότητα 300 κ.εκ. και διαστήματα ανάφλεξης 360 μοιρών. Υγρόψυκτος, τετραβάλβιδος και με δυο επί κεφαλής εκκεντροφόρους, αποδίδει μια ονομαστική ισχύ της τάξεως των 38 ίππων στις 10.000 σ.α.λ. και 2,6 kg-m ροπής στις 9.750. 

Το ατσάλινο χωροδικτύωμα πείθει ακόμα και… στατικά για την στιβαρότητα του, ενώ γεωμετρικά, είναι αρκετά γρήγορο. Το ψαλίδι, εντυπωσιάζει με την gull arm σχεδίαση του. Το μονό αμορτισέρ της πίσω ανάρτησης, που είναι έκκεντρα τοποθετημένο και στηρίζεται χωρίς μοχλικό στο ψαλίδι, ρυθμίζεται ως προς την προφόρτιση και την απόσβεση επαναφοράς. Στη μπροστινή ανάρτηση, εξοπλίζεται με ένα USD τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 χλστ., ενώ την πέδηση αναλαμβάνουν δύο wave δίσκοι 260 χλστ. με τετραπίστονες δαγκάνες. Πίσω, συναντάμε ένα, wave  δίσκο,  διαμέτρου 240 χλστ., με μονοπίστονη δαγκάνα. Αμφότερα τα φρένα ελέγχονται από σύστημα ABS. Το ΒΝ 302 αποδεικνύεται ένα «αστικό δαιμόνιο». Πας λες και σε κυνηγάνε, χωρίς προφανή λόγο, απλά έτσι για το fun της υπόθεσης. Στην πυκνή κίνηση κάνει τρίπλες επιπέδου Ροναλντίνιο σε οτιδήποτε άλλο κινείται μαζί του, ελίσσεται με απίστευτη άνεση και σε βγάζει πρώτο στο φανάρι.

Μόλις οι στροφές περάσουν τις 7000, κάτι πολύ εύκολο δεδομένης της ευστροφίας του κινητήρα, αρχίζει αυτό το υπέροχο ουρλιαχτό και η ισχύς αποδίδεται απρόσκοπτα μέχρι τα κόκκινα που ξεκινάνε στις 11000 σ.α.λ. Το BN 302 δεν έχει πρόβλημα να "κοκκινίσει" και την έκτη, φθάνοντας τα 165 χλμ./ώρα στο ταχύμετρο. Απόλυτα σταθερό και σίγουρο σε αυτές τις ταχύτητες. Σε πιο κλειστά κομμάτια, έξω από την πόλη, είναι όλα τα λεφτά! Κρατάς τις στροφές ψηλά, παίζοντας με το πολύ θετικό κιβώτιο και οδηγείς με φόρα.  Η μοτοσικλέτα θα σε ανταμείψει, διατηρώντας μεγάλες ταχύτητες μέσα στην στροφή και πληροφορώντας πλουσιοπάροχα για τα όρια της. 

Το BN 302 δεν θα πει όχι σε ταξιδάκια και μακρινές βόλτες εκτός πόλης. Μπορεί να διατηρεί όλη μέρα ταχύτητες από 140 έως 150 χλμ./ώρα, έχοντας αποθέματα για προσπεράσεις. Οι απαιτήσεις του κινητήρα σε καύσιμο κυμάνθηκαν κατά μέσο όρο, στα 4,7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. Είναι από τις πλέον προσιτές προτάσεις της κατηγορίας, είναι όμορφο, ποιοτικό και fun, στρίβει φανταστικά, ακούγεται εκπληκτικά. Αν ψάχνεστε στην κατηγορία (και στις ευρύτερες κατηγορίες), μην κάνετε το λάθος να το προσπεράσετε! 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ