Η άνετη σέλα και το μαλακό setup των αναρτήσεων, που αποσβαίνουν λακκούβες και σαμάρια, κάνουν εύκολη του ζωή του αναβάτη που θα βρεθεί να οδηγεί το Agility 16+. Το scooter της Kymco μπορεί να μην κοπανάει, αλλά θέλει προσοχή σε βρεγμένο και γλιστερό οδόστρωμα, καθώς τα σκληρά ελαστικά πρώτης διαλογής δεν είναι για πολλά.Η τελική των 100χλμ, δεν ευνοεί την κίνηση σε ανοιχτούς δρόμους, όμως στο αστικό πεδίο διεκπεραιώνει άνετα κάθε είδους αποστολή. Σύμμαχος το κοφτερό τιμόνι που διευκολύνει στους ελιγμούς στην κίνησης, αποτελώντας έναν αξιόπιστο καθημερινό σύντροφο. Κραδασμοί, τριγμοί και συντονισμοί είναι λέξεις άγνωστες για το Medley, που ξεχωρίζει για την πολιτισμένη λειτουργία του. Ανεβάζει χιλιόμετρα με γραμμικό τρόπο και θα δει εύκολα τα 110χλμ στο κοντέρ. Οι αναρτήσεις προσφέρουν ικανοποιητική απόσβεση, διατηρώντας τη σταθερότητα και τη συνοχή του συνόλου. Τα φρένα σταματάνε το scooter από οποιαδήποτε ταχύτητα, ενώ το ABS εντυπωσιάζει με τη λειτουργία του. Το τιμόνι κόβει αρκετά, ώστε να διευκολύνει τους ελιγμούς στην κίνηση, την ώρα που η κατανάλωση των 3 λίτρων/100χλμ είναι αρκετά οικονομική. Το N-MAX έχει το πλέον κοφτερό τιμόνι από τα τέσσερα και σε συνδυασμό με τον δυνατό κινητήρα του, που θα δει εύκολα 120χλμ σε ανοιχτό δρόμο, είναι μια επιλογή για απαιτητικούς αναβάτες. Αυτό έχει αντίκτυπο στην σφιχτή ανάρτηση, που μπορεί να κουράσει σε συνεχόμενες ανωμαλίες του δρόμου και στην ελλιπή προστασία από τον αέρα, που υπολείπεται σε σχέση με τα άλλα 3 scooter. Αυτά δεν αμαυρώνουν την καλή συμπεριφορά του Ν-ΜΑΧ, που εμπνέει εμπιστοσύνη σε όλες τις συνθήκες. Το Symphony είναι το μοναδικό της παρέας με 16αρηδες τροχούς μπρος πίσω και καταφέρνει να πατά γερά στην άσφαλτο, βοηθώντας τον αναβάτη να κινηθεί με ταχύτητα και αυτοπεποίθηση. Η ποιότητα κύλισης είναι αναβαθμισμένη και το κόψιμο του τιμονιού θα εκτιμηθεί στην κυκλοφοριακή κίνηση. Η σφιχτή ρύθμιση των αναρτήσεων μπορεί να ταλαιπωρήσει τον αναβάτη όταν περνά από μεγάλες ανωμαλίες, διατηρεί όμως το scooter απόλυτα σταθερό στα χιλιόμετρα. Τα παραπάνω στοιχεία, καθιστούν μάλιστα το Symphony το πρώτο σε πωλήσεις στα δίκυκλα οχήματα!
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr
Νομίζω ότι ένα παπί είναι καλύτερο στην πόλη ,έχω σκούτερ και ξέρω
Γιατί φίλε Babis το λες αυτό; Μπορείς να πεις 2 λόγια γιατί παπί και όχι σκούτερ για πόλη;