net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Η KTM RC 390

Ο κινητήρας του RC 390 χρησιμοποιεί προηγμένες τεχνολογικές λύσεις για βελτιωμένη λίπανση, ενώ έχει ξηρό κάρτερ, και φυσικά τριοδικό καταλύτη.

Ίδια με του Duke είναι και τα φρένα της Bybre.

Πραγματικό trip computer η ψηφιακή οθόνη.

KTM RC 390

Τιμή: 4.590 ευρώ   

+: Εξοπλισμός, επιδόσεις, τιμή
-:  Καθρέπτες, ανέσεις, βάρος στους καρπούς 

Το KTM RC 390 ABS αποτελεί μια από τις κορυφαίες προτάσεις της νέας μικρό-μεσαίας sport κατηγορίας, και ίσως το πολεμικότερο όλων. Αν έχετε βλέψεις για πίστα, ή sport οδήγηση σε δρόμο, και θέλετε μια μοτοσικλέτα διαχειρίσιμη και όχι υπερβολική, αλλά την ίδια στιγμή δυνατή όσο χρειάζεται, και ικανή όσο δεν φαντάζεστε, η ΚΤΜ έχει τη λύση για εσάς, κι εκείνη ονομάζεται RC 390 ABS. Το ότι δεν υπάρχει άλλη μοτοσικλέτα που να μοιάζει στο RC 390 σίγουρα αποτελεί bonus του design. Όμορφες λεπτομέρειες και γωνίες και τα LED φώτα κάτω από τους προβολείς είναι πανέμορφα. Η ουρά είναι full-επίθεση, ανασηκωμένη, “αγωνιάρικη”, με ένα πανέμορφο LED πίσω φωτιστικό σώμα. Συνολική εντύπωση που λαμβάνει κανείς από τη μοτοσικλέτα; Race Ready, ή αν θέλετε Race Competition. Όσον αφορά στην ποιότητα κατασκευής, το RC 390 είναι γενικά άριστο, με ελάχιστες παραφωνίες. 

Μην περιμένετε ιδιαίτερες ανέσεις από το RC, άλλωστε η μοτοσικλέτα προορίζεται κυρίως για sport χρήση. Η σέλα διαθέτει ελάχιστο αφρώδες και είναι σκληρή. Σε μικρές αποστάσεις ή σε περιβάλλον πίστας, δεν θα ενοχλήσει, όταν όμως η ώρα παραμονής πάνω της επιμηκύνεται, τότε τα μαλακά σας μόρια θα πιαστούν. Η σέλα του συνεπιβάτη θα κάνει τη δουλειά της για μικρές αποστάσεις, όμως το σκληρό αφρώδες, και η ανυπαρξία λαβών δεν συνηγορούν στην άνεση. Tο ψηφιακό όργανο με τις δεκάδες ψηφιακές ενδείξεις, θυμίζει trip computer και εντυπωσιάζει! Τα πάντα ρυθμίζονται, ακόμα και το shift light -ναι, έχει και shift light. Διαθέτει φωτιζόμενους διακόπτες στο τιμόνι, ενώ έχει κι ένα “κρυφό” κουμπί στα όργανα, που πιέζοντας το, θέτετε το ABS εκτός λειτουργίας. Η ελάχιστη κατανάλωση των 3,1 λίτρων/100 χλμ. , και η μέση, ρεαλιστική κατανάλωση των 4,4 λίτρων/100 χλμ., σημαίνουν αυτονομία 227-322 χιλιομέτρων. 

Ο κινητήρας είναι μονοκύλινδρος, τετράχρονος, υγρόψυκτος, ψεκαστός, 4βάλβιδος, με 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής, με χωρητικότητα 375κ.εκ., και βάρος μόλις 36 κιλών! Αποδίδει 44 Hp στις 9.500 σαλ. με ροπή 3,6 Kgm / 7.250 σαλ., με τον κύλινδρο να έχει υποστεί επίστρωση Nikasil, και με τα ποτηράκια βαλβίδων να διαθέτουν επίστρωση DLC (Diamond like carbon) για μεγαλύτερη αντοχή. Αψογος ο ψεκασμός και  ανόθευτη από ride by wire η αποστολή των εντολών του αναβάτη σε εκείνον. Ακαμπτο ατσάλινο πλαίσιο χωροδικτύωμα, στιβαρό αλουμινένιο ψαλίδι με τις ενισχύσεις στο εξωτερικό του μέρος, ανάποδο πιρούνι 43 χλστ. από την WP και πίσω μονό αμορτισέρ PDS χωρίς μοχλικό, ξανά από τη WP. Μπορεί οι αναρτήσεις να μη ρυθμίζονται, πέρα από την προφόρτιση πίσω (10 θέσεις), όμως το setup τους είναι πάρα πολύ καλό, καθώς προσφέρει ιδανική ισορροπημένη απόδοση ανάμεσα σε άνετη καθημερινή μετακίνηση και σε sport κράτημα.  Ίδια με του Duke είναι και τα φρένα της Bybre (θυγατρική της Brembo), με δίσκο-ταψί 300χλστ. εμπρός, που συνδυάζεται με ακτινική, τετραπίστονη ακτινική δαγκάνα, μεταλλικό σωληνάκι φρένου και δικάναλο ABS της Bosch, που μπορεί να απενεργοποιηθεί.

Πίσω το πακέτο πέδησης συμπληρώνεται με ένα ακόμη δισκόφρενο 230χλστ., επίσης μεταλλικό σωληνάκι και ABS. Στην πίστα δεν πήγαμε, όμως οδηγήσαμε το RC 390 ABS στο δρόμο, σε μέτρια και σε καλή άσφαλτο, σε βροχή και στο στεγνό και λυσσάξαμε ευχάριστα παντού. Δίνει ρέστα στην πολύ πιο απαιτητική Supersport τάξη πραγμάτων. Η επιθετική θέση οδήγησης σε προδιαθέτει να ανοίξεις το γκάζι, και να το κρατήσεις στο όριο. Το RC 390 πακτώνεται στην άσφαλτο, εκτοξεύεται από στροφή σε στροφή, και χαρίζει στον αναβάτη του φοβερή αίσθηση σιγουριάς, παρέχοντας πληροφόρηση για τα όρια, και για το τι συμβαίνει συνεχώς σε τροχούς, ελαστικά και πλαίσιο.Τα φρένα δεν διαθέτουν αρχικό δάγκωμα, είναι όμως δυνατά στη συνέχεια, και με πολύ καλή αίσθηση, με το ABS να σας σώζει σε καθημερινές καταστάσεις  και να απενεργοποιείται πανεύκολα για sport χρήση. Πλαίσιο και αναρτήσεις συνεργάζονται άψογα, δίνοντας ενιαία αίσθηση στο RC, ενώ η μοτοσικλέτα είναι βράχος όσον αφορά στη σταθερότητα, μέχρι και την τελική των 175 χλμ./ώρα. 

Μια ετοιμοπόλεμη, πολεμική, κυριαρχική συνταγή στη νέα μεσαία-μικρομεσαία κατηγορία, που αποτελεί sport σημείο αναφοράς, δίχως να χρειάζεται να “σκάσετε” μια μικρή περιουσία, έχοντας και αντίστοιχα μικρό κόστος καθημερινής χρήσης.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ