Και τα τρία maxi scooters έχουν τα δικά τους δυνατά στοιχεία να προτείνουν. Ωστόσο εκείνο που καταφέρνει να πλησιάζει περισσότερο σαν αίσθηση τον κόσμο των μοτοσικλετών είναι το Honda Integra με τους 17ρηδες τροχούς του και το DCT κιβώτιο διπλού συμπλέκτη.
Honda Integra | Suzuki Burgman 650 | Yamaha TMAX | |
Κινητήρας | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 8β | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 8β | 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ, 8β |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 745 | 638 | 530 |
Διάμετρος x Διαδρομή (χλστ.) | 77X80 | 75,5x71,3 | 68x73 |
Συμπίεση (:1) | 10,7 | 11,2 | 10,9 |
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) | 54/6.250 | 56/7.000 | 46/6.750 |
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) | 6,9/4.750 | 6,32/5.000 | 5,33 |
Τροφοδοσία | Ηλ. Ψεκασμός | Ηλ. Ψεκασμός | Ηλ. Ψεκασμός |
Χωρητικότητα ρεζερβουάρ (λτ.) | 14,1 | 15 | 15 |
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.) | 4,6 | 5,2 | 5,6 |
Βάρος, πλήρες (kg) | 237 | 277 | 222 |
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 185 | 188 | 180 |
Πλαίσιο-Αναρτήσεις-Φρένα |
| ||
Τύπος | |||
Αναρτήσεις Ε | Συμβατικό πιρούνι, 41 χλστ. | Συμβατικό πιρούνι, 41 χλστ. | Ανεστραμμένο, 41 χλστ. |
Διαδρομή (χλστ.) | 120 | 110 | 120 |
Αναρτήσεις Π | Αμορτισέρ, ΠΕ | Αμορτισέρ, ΠΕ | Αμορτισέρ, ΠΕ |
Διαδρομή | 120 | 100 | 116 |
Φρένα Ε (χλστ.) | Δ, 320, 2Ε, ABS | 2Δ, 260 2Ε, ABS | 2Δ, 267, 4E, 267, ABS |
Φρένα Π (χλστ.) | Δ, 240, 1Ε, ABS | Δ, 250, 2Ε, ABS | Δ, 282, 2Ε |
Τροχοί-Ελαστικά | |||
Ελαστικό Ε | 120/70-17΄΄ | 120/70-15΄΄ | 120/70-15΄΄ |
Ελαστικό Π | 160/60-17΄΄ | 160/60-14΄΄ | 160/60-15΄΄ |
Διαστάσεις | |||
Μήκος (χλστ.) | 2.195 | 2.265 | 2.200 |
Πλάτος (τιμόνι-χλστ.) | 810 | 810 | 775 |
Μεταξόνιο (χλστ.) | 1.525 | 1.585 | 1.580 |
Ύψος σέλας (χλστ.) | 790 | 760 | 800 |
Εξοπλισμός |
|
|
|
ABS/Ρυθμ. | Υ/Ν | Υ/Ν | Υ/Ν |
Traction Control/Ρυθμ. | Ν / Ν | Ν/Ν | Ν/Ν |
Στροφόμετρο | Υ | Υ | Υ |
Immobiliser | Y | Y | Y |
Υπολογιστής ταξιδιού | Y | Y | Y |
Μερικός χιλιομετρητής | Y | Y | Y |
Ένδειξη βενζίνης | Y | Y | Y |
Δείκτης θερμοκρασίας | Y | Y | Y |
Θερμοκρασία περιβάλλοντος | Y | Y | Y |
Ζελατίνα/Ρυθμ. | Υ/ Ν | Υ/Υ | Υ/Υ |
Ρυθμιζόμενες μανέτες Α/Δ | Υ/Υ | Υ/Υ | Υ/Υ |
Πλάγιο σταντ | Y | Y | Y |
Κεντρικό σταντ | Y | Y | Y |
Χειρολαβές/Σχάρα | Υ/ Ν | Υ/Ν | Υ/Ν |
Ρυθμιζόμενες αναρτήσεις Ε/Π | Ν /Υ | Ν/Υ | Ν/Υ |
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR
H μοτοσυκλέτα γίνεται mainstream. Μας αρέσει αυτό;
Seventy Degrees SD-JT81 - Test
Vespa Primavera και Sprint με όφελος 500 ευρώ από την Piaggio Λυμπερόπουλος
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας
Sym Symphony ST: Πουλάει σαν ζεστό ψωμί, αλλά γιατί;
5 πράγματα για να μην καταστρέψεις τα ελαστικά σου
Voge SR1: Με όλα τα συστήματα ασφαλείας στα 2.595 ευρώ
Σύστημα GPS tracker Auvray Gobox 20
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr