Τα 3 scooters παρουσιάζουν το καθένα την δική του σχεδιαστική ταυτότητα. Την πιο μοντέρνα αλλά και επιθετική σχεδίαση την έχει το Downtown 350, το οποίο κερδίζει τα βλέμματα με το μεγάλο φωτιστικό σώμα εμπρός και τις λεπτομέρειες που υποδηλώνουν sport χαρακτήρα. Από την άλλη όψη, το GTS είναι αυτό που έχει την πιο «σοβαρή» εικόνα από τα 3 scooters, με τις πιο μετρημένες σχεδιαστικές γραμμές. Το XMAX της Yamaha επιτυχώς τοποθετείται ανάμεσα στις δύο σχεδιαστικές φιλοσοφίες, με μια μικρή έμφαση στα sport στοιχεία. Ποιοτικά, και τα 3 scooters βρίσκονται πολύ ψηλά, χωρίς κάποιο να ξεχωρίζει ιδιαίτερα. Αν είστε ιδιαίτερα απαιτητικός και τα εξετάσετε… εξονυχιστικά, αυτό που τελικά θα ξεχωρίσει είναι το Downtown 350, το οποίο κερδίζει στα σημεία και στην ελάχιστα καλύτερη βαφή, έναντι των XMAX και GTS 300.
Ο κινητηρας του xmax παρουσιαζει προβλεψιμη λειτουργια.τι εννοει ο ποιητης;δεν σβηνει;δεν μενει με τερμα στροφες κολλημενος;δηλαδη πρεπει να γραψουμε κατι για να μην μας κοψουν διαφημισεις
Ο κινητηρας του xmax παρουσιαζει προβλεψιμη λειτουργια.τι εννοει ο ποιητης;δεν σβηνει;δεν μενει με τερμα στροφες κολλημενος;δηλαδη πρεπει να γραψουμε κατι για να μην μας κοψουν διαφημισεις
Απάντηση: Ο ποιητής εννοεί, δεν παρουσιάζει ξεσπάσματα ή τρύπες ισχύος στην λειτουργία του, που θα μπορούσαν να ξαφνιάσουν έναν αναβάτη. Ευχαριστούμε.