To Xciting δεν είναι νέο στο χώρο και έχει αποδείξει την αξία του, σε μία κατηγορία ομολογουμένως ιδιαίτερα ανταγωνιστική και απαιτητική. Η ανανέωσή του αφορά μόνο στον κινητήρα -δεν ήταν επιλογή της Kymco, αλλά υποχρέωση λόγω ευρωπαϊκών προδιαγραφών- και δεν επηρέασε το χαρακτήρα και τις δυνατότητες του συνόλου. Απευθύνεται σε μοτοσικλετιστές που αρέσκονται στα mega scooter "γενικής χρήσης" και βάζουν τη χρηστικότητα πάνω απ´ όλα. Η σέλα αναβάτη και συνεπιβάτη είναι τεράστια, και μαζί με την ψηλή ζελατίνα και τους μεγάλους χώρους, φτιάχνουν ένα scooter ιδιαίτερα άνετο και φιλικό. Το γκάζι του κινητήρα είναι υπέρ-αρκετό για να δείτε 170km/h στο κοντέρ, και τα φρένα θα ακινητοποιήσουν το μεγάλο Xciting με περίσσεια ασφάλεια.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας: 4Τ, Υ/Ψ,
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 498,5,
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 38,4/7.000,
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 4,1/5.500,
Τροφοδοσία: Ψεκασμός,
Βάρος (κιλά): 210,
Διαστάσεις (Μ x Π) (χλστ.): 2.255x810,
Φρένα (εμπρός/πίσω): Δ/Δ,
Ρεζερβουάρ (λίτρα): 12,8,
Τελική (χλμ./ώρα): 170,
Κατανάλ. (λτ./100 χλμ.): 5,7