net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος
Share

Συγκριτικό Test

Συγκριτικό Test
V for Vendetta
Πλαίσιο
Διαβάστηκε από 86150 αναγνώστες
Νικητής στα χαρτιά
Στον τομέα σχεδίασης των πλαισίων οι δύο εταιρίες έχουν ακολουθήσει τελείως διαφορετική φιλοσοφία. Το Versys έχει πλαίσιο κατασκευασμένο από ατσάλι όμοιο με του ER 6 και ιδιαίτερα ενισχυμένο υποπλαίσιο. Το V-Strom, περισσότερο σύγχρονο σε αυτόν τον τομέα, διαθέτει αλουμινένιο πλαίσιο δύο δοκών, κληρονομιά από το μεγάλο του αδελφό. Στην πράξη και οι δύο μοτοσικλέτες δείχνουν στιβαρές, δίχως ελαστικότητες και κουνήματα. Το ψαλίδι του Kawasaki διαθέτει περισσότερο racing look, με την αντιστρεπτική γέφυρα στην αριστερή πλευρά και την καμπυλωτή δοκό στη δεξιά (μπανάνα κατά Suzuki / Gull arm για την Honda). Πιο κλασικό στη σχεδίαση το αντίστοιχό του V-Strom, όμως εξίσου στιβαρό με το Kawasaki. Εκεί που θα κερδίσει ελαφρά τις εντυπώσεις το V-Strom είναι στον τομέα του κοντρόλ, μιας και το συνολικά μεγαλύτερο μεταξόνιο (1.540 χιλ. 1.415 χιλ. Versys) αλλά και το μεγαλύτερου μήκους ψαλίδι λειτουργούν υπέρ του DL, που όμως χάνει στον τομέα της ευελιξίας.

 
 Kawasaki Versys 650 VS Suzuki DL 650 V-Strom
ΕΙΣΑΓΩΓΗ ΘΕΜΑΤΟΣ
Αισθητική
Κινητήρας
Αναρτήσεις
Πλαίσιο
Φρένα
Εργονομία
Οδηγώντας
Συμπέρασμα


ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ