Η γενικότερη φιλοσοφία της κατασκευής και η τάση της εποχής, που σχεδόν όλες οι μοτοσικλέτες της κατηγορίας που ανήκει το CBF έχουν εξοπλιστεί με ABS, δε θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορη τη Honda. Μάλιστα προχώρησε ένα βήμα παραπέρα, αφού το προσάρμοσε μαζί με το CBS (ενεργοποιείται ένα έμβολο από κάθε δαγκάνα εμπρός πατώντας το πεντάλ του πίσω φρένου και αντίστοιχα στον πίσω τροχό με τη χρήση της δεξιάς μανέτας). Τα φρένα εμπρός είναι δύο δίσκοι 296 και δαγκάνα 3 εμβόλων, η μία για το CBS (και πάλι οι ακραίες λύσεις αποτράπηκαν). Τα εμπρός φρένα θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα σε συνθήκες χαμηλής πρόσφυσης και από άπειρους αναβάτες. Στην καλή άσφαλτο το ABS θα ενεργοποιηθεί διακριτικά, αλλά και λίγο νωρίτερα από όσο θα έπρεπε. Πίσω υπάρχει δίσκος 240 χιλ και δαγκάνα τριών εμβόλων. Η επιβράδυνση στον πίσω τροχό, ένας ιδιαίτερα ευπαθής τομέας στις μοτοσικλέτες, και με τη χρήση του ABS γίνεται πραγματικά απόλαυση και δουλεύει εξαιρετικά επεμβαίνοντας ακριβώς τη στιγμή που πρέπει.