Daytona Explorer 125: Ατελείωτες βόλτες με κατανάλωση 3λτ/100χλμ
Daytona Explorer 125: Ατελείωτες βόλτες με κατανάλωση 3λτ/100χλμ
Daytona Explorer 125: Ατελείωτες βόλτες με κατανάλωση 3λτ/100χλμ
Daytona Explorer 125: Ατελείωτες βόλτες με κατανάλωση 3λτ/100χλμ
  • Daytona Explorer 125: Ατελείωτες βόλτες με κατανάλωση 3λτ/100χλμ
  • Daytona Explorer 125: Ατελείωτες βόλτες με κατανάλωση 3λτ/100χλμ
  • Daytona Explorer 125: Ατελείωτες βόλτες με κατανάλωση 3λτ/100χλμ
  • Daytona Explorer 125: Ατελείωτες βόλτες με κατανάλωση 3λτ/100χλμ

Daytona Explorer 125: Ατελείωτες βόλτες με κατανάλωση 3λτ/100χλμ

Με αυτονομία που αγγίζει τα 500χλμ.
Εφοδιασμένη με συνδυασμένη πέδηση CBS.
Ενσωματωμένη σχάρα και LED φώτα.
Τιμόνι, σέλα και μαρσπιέ φτιάχνουν γωνίες για ξεκούραστη οδήγηση.

DAYTONA: Εξουσιοδοτημένο service SYM-DAYTONA

Με αυτονομία που αγγίζει τα 500χ.λ.μ

Το Daytona Explorer 125 είναι μία μοτοσικλέτα με την οποία θέλεις να μετακινείσαι ξέγνοιαστα καθημερινά σε όλα τα τερέν που συναντάς στα διάβα σου. Είσαι έτοιμος να ξεκινήσεις τις εξορμήσεις, βλέπεις ότι έχει το μαγικό κουμπί της μίζας να πάρει μπροστά, αλλά κάτι αναβιώνει μέσα σου αντικρίζοντας το μοναδικό ατόφιο σίδερο που δεν είναι άλλο από την μανιβέλα, κατεβάζεις βρίσκεις συμπίεση δίνεις μία καλή και η «λιονταρίσια» καρδιά του πρόθυμου αεροελαιόψυκτου μονοκύλινδρου κινητήρα των 125κ.εκ με 4 βαλβίδες επί κεφαλής, 12,2 ίππους και ροπή 9,5Nm φτάνοντας και ξεπερνώντας τα 100χλμ/ώρα παίρνει ζωή. Οι αλλαγές του 5τάχυτου κιβωτίου γίνονται ομαλά ενώ κινούμαστε σε εντός δρόμου διαδρομές ή εκτός, φτάνοντας ως μέση κατανάλωση τα 3λτ/100χλμ με το 15 λίτρων ρεζερβουάρ αγγίζοντας το νούμερο των 500 χιλιομέτρων με ένα γέμισμα.
 

Εφοδιασμένη με συνδυασμένη πέδηση CBS

Η σίγουρη λύση του ατσάλινου ελαστικού σωληνωτού πλαισίου θα δέσει αρμονικά με το υπόλοιπο σύνολο της μοτοσικλέτας καθώς όταν έρχεται η ώρα να επιβραδύνει, αναλαμβάνει χρέη της έγκαιρης ακινητοποίησης το σύστημα της συνδυασμένης πέδησης CBS με την υποστήριξη ενός μονού δίσκου εμπρός των 267 χιλιοστών και πίσω με έναν δίσκο των 220 χιλιοστών φέροντας διπίστονες δαγκάνες και σωληνάκια υψηλής πιέσεως. Περνώντας κάθε κακοτεχνία των ελληνικών δρόμων, οι ακτινωτοί τροχοί των 90/90/19 και 110/90/17 ιντσών αντίστοιχα, το μπροστινό ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 150χλστ (χωρίς ρυθμίσεις), η Monoshock πίσω ανάρτηση και το πίσω ατσάλινο ψαλίδι θα ξεπεράσουν κάθε εμπόδιο που θα βρεθεί στο πέρασμα τους.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Ενσωματωμένη σχάρα και LED φώτα

Όταν ουσιαστικά μία μοτοσικλέτα μικρού κυβισμού μας συντροφεύει ως ένα Commuter μεικτής χρήσης χρειάζεται να φέρει και εργονομικές λύσεις, όπως είναι η ενσωματωμένη σχάρα, η φιμέ ζελατίνα, τα κάγκελα που βρίσκονται χαμηλά στον κινητήρα, οι χούφτες με τα ενσωματωμένα φλας και η ψηφιακή ένδειξη ταχύτητας. Όταν έρχεται το σούρουπο αναλαμβάνει να φωτίσει τα σκοτεινά σοκάκια και δασικά κομμάτια ο εμπρός LED ασύμμετρος προβολέας, ενώ η Daytona Explorer πίσω γίνεται ορατή με ένα φωτιστικό σώμα που θυμίζει το γράμμα V.
 

Απόσταση από το έδαφος μόλις 850 χιλιοστά

Η Explorer 125 θα κάνει τον κάθε αναβάτη ανεξάρτητα οδηγικού επιπέδου να νοιώσει άνετα μιας και τον τοποθετεί μέσα στη μοτοσικλέτα ως θέση οδήγησης, ενώ η απόσταση που έχει από το έδαφος έως την σέλα είναι 850 χιλιοστά. Σημαντικό ρόλο παίζει η σέλα με το αρκετά αφρώδες υλικό, το τιμόνι που δεν είναι πολύ φαρδύ και στο κατάλληλο ύψος, δημιουργώντας με τα πατάκια που βρίσκονται ελαφρά πιο μπροστά από το σύνηθες σε τέτοιου είδους μοτοσικλέτες, ένα εργονομικό και ακούραστο σύνολο γωνιών σώματος κάνοντας πολλά χιλιόμετρα ακούραστα.