net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το Moto Τρίτη βρέθηκε στην παρουσίαση των ΒΜW F800 και 650GS στην Ν.Αφρική.

Στην Ν.Αφρική και συγκεκριμένα στην περιοχή του Durban διάλεξε η Γερμανική εταιρία, για να παρουσιάσει τα νέα της On-Off μοντέλα BMW F800 και 650 GS,τα οποία και δοκιμάστηκαν από την ζεστή άσφαλτο των δρόμων του Durban μέχρι σε δύσβατα χωμάτινα μονοπάτια.

 
Η BMW είναι η πρώτη εταιρία που αποπειράται να καλύψει το κενό έπειτα από την "εξαφάνιση" μοτοσικλετών όπως το Africa Twin και το Super Tenere, παρουσιάζοντας δύο νέα δικύλινδρα GS, τα οποία τοποθετούνται ακριβώς στη μεσαία κατηγορία των ταξιδιωτικών μοτοσικλετών με off-road δυνατότητες. Ο υποψήφιος αγοραστής μοτοσικλέτας on-off, ο οποίος θέλει να ταξιδεύει ικανοποιητικά, αλλά να μπορεί να απολαύσει την αίσθηση περιπέτειας που προσφέρει μια χωμάτινη διαδρομή, έχει να επιλέξει μεταξύ δικύλινδρων on-off μέχρι 700 κυβικά, μετά την τελευταία προσθήκη του Transalp στην γκάμα της Honda, και μοτοσικλετών 1000 και άνω κυβικών, οι οποίες προσφέρουν ελάχιστες δυνατότητες οδήγησης εκτός δρόμου, τουλάχιστον για τον μη έμπειρο αναβάτη. Η προσθήκη του δικύλινδρου των 800 κυβικών εκατοστών στην γκάμα της βαυαρικής εταιρίας έρχεται να προσφέρει την εναλλακτική λύση.

F800
Η μοτοσικλέτα από απόσταση θυμίζει έντονα τη μεγαλύτερη αδερφή με τον boxer, η οποία όμως έτρωγε και από το δικό της φαΐ όταν ήταν μικρή. Κύριος υπεύθυνος για το αδυνάτισμα είναι ο προερχόμενος από το F800 δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, τροποποιημένος όμως για διαφορετική χρήση, καθώς έχει τοποθετηθεί σε μικρότερη κλίση 8,3 μοιρών προς τα εμπρός. Ο μικρότερος όγκος που τη χαρακτηρίζει δεν προξενεί ανασφάλεια στον αναβάτη για το βάρος της πριν την καβαλήσει, σε αντίθεση όμως με το ύψος της, το οποίο βέβαια προδιαθέτει θετικά για αυξημένες off-road δυνατότητες.

650GS
Οδηγώντας το F650GS την επόμενη μέρα στη συντομότερη μπλε διαδρομή μήκους 150 περίπου χλμ., μπόρεσεί ο αναβάτης εύκολα να εντοπίσει τα προτερήματα της μικρότερης GS στην ασφάλτινη οδήγηση, που προέρχονταν από το μικρότερο ύψος, τη μικρότερη διάμετρο τροχού μπροστά 19 ιντσών, αλλά και την περισσότερη πληροφόρηση που δεχόμουν από το μαλακότερο συμβατικό πιρούνι με διαδρομή 180 mm. Το εμφανές μειονέκτημα ωστόσο προέρχεται από την απουσία 13 ίππων από την ονομαστική ιπποδύναμη, κάτι που μεταφράζεται σε εμφανώς ασθενέστερες επιδόσεις. Η F650GS όμως δεν πρέπει να συγκριθεί με τη μεγαλύτερη F800GS, καθώς αποτελεί την αντικαταστάτρια της μονοκύλινδρης 650GS, με σημαντική αύξηση στην ισχύ της, της τάξης των 20 ίππων.
Στην ουσία η F650GS εξοπλίζεται με τον ίδιο κινητήρα της F800GS, με μειωμένη ιπποδύναμη, αποτελώντας ίσως την πρώτη σύγχρονη μοτοσικλέτα που η χωρητικότητα του κινητήρα της είναι μεγαλύτερη από την ίδια την ονομασία της. Ακόμη ένα έξυπνο, αλλά ταυτόχρονα και έντιμο, εύρημα του τμήματος marketing της BMW.

Αναφορικά με την τιμή των νέων μοντέλων, το Moto Τρίτη θα σεβαστεί την επιλογή της ελληνικής αντιπροσωπείας για την δημοσίευση της τελικής τιμής εν εύθετω χρόνο.
Περισσότερα, στο Moto Τρίτη που θα κυκλοφορήσει αύριο 3/3.

 

BMW - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ