net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ο αντίπαλος του Honda MSX έφτασε. Στην Ασία τουλάχιστον.

Μεσαίου μεγέθους Ζ για αστικό παιχνίδι.

Η Kawasaki σχεδίασε το Z125 πάνω στο KSR110.

Η χαρά του αρχάριου αναβάτη.

Το Ζ125 σε γκρι.

Και μια πορτοκαλί έκδοση για τα πιο ανήσυχα πνεύματα.

Προβολέας με την οικογενειακή παράδοση των Ζ.

Σύγχρονη η θέα από τη θέση οδήγησης.

Πλήρη ψηφιακά όργανα που στην έκδοση Pro έχουν και ένδειξη σχέσης κιβωτίου.

Δισκόφρενο 200 χλστ με μονοπίστονη δαγκάνα.

Ο κινητήρας μάλλον βρέθηκε εύκολα από κάποιο παπί της Kawasaki από τις Ασιατικές αγορές.

Κοιτώντας αυτή τη φωτογραφία θα μπορούσε να πείσει πως προέρχεται από οποιοδήποτε άλλο Ζ.

Kawasaki Z125 2016 και επίσημα

Λίγες μέρες αφότου διέρρευσαν οι πρώτες φωτογραφίες του νέου Ζ125, η Kawasaki παρουσίασε την επίσημη μορφή του νέου της μικρού Ζ, το οποίο έρχεται να αντιμετωπίσει στα ίσια το MSX της Honda.

 
Ξεκινώντας να ξεκαθαρίσουμε πως το Ζ125 προς το παρόν αναφέρεται μόνο ως Ασιατικό μοντέλο και είναι άγνωστο αν θα κυκλοφορήσει και σε άλλες αγορές. Σε επαφή μας με την ελληνική αντιπροσωπεία η απάντηση ήταν πως δεν υπάρχει ουδεμία πληροφόρηση για το ενδεχόμενο να κυκλοφορήσει και Ευρωπαϊκή έκδοση του Ζ125.
Πάμε τώρα στη μοτοσυκλέτα. Όπως είχαμε αναφέρει και προ μερικών ημερών, το Ζ βασίζεται στη λογική του KSR, το Ασιατικό μοτοσυκλετάκι 110 κ.εκ. που η Kawasaki μοσχοπουλάει στις εκεί αγορές από το 2012. Πλέον, ενόψει του ανταγωνισμού από το Honda MSX (Grom) 125, η Kawasaki απαντά με μια αναβαθμισμένη έκδοση του KSR, η οποία ωστόσο εντάσσεται στην οικογένεια Ζ.

Ο κινητήρας με προφανή καταγωγή από παπί, είναι τετράχρονος, μονοκύλινδρος και αερόψυκτος 125 κ.εκ., ψεκαστός με έναν εκκεντροφόρο και δύο βαλβίδες, αλλά και άγνωστα στοιχεία απόδοσης (η Ιαπωνική ιστοσελίδα δε δίνει επίσημες τιμές ισχύος ή ροπής). Το Ζ125 ζυγίζει 101 κιλά και διατίθεται σε δύο εκδόσεις, μια αυτόματη (με φυγοκεντρικό συμπλέκτη) και την Pro, η οποία συνοδεύεται από τετρατάχυτο κιβώτιο με συμπλέκτη - όχι όπως των παπιών. Αυτή είναι και η μοναδική διαφορά των δύο εκδόσεων.

Ξεχωρίζουμε τα πλαστικά που μιμούνται με εντυπωσιακό τρόπο την αισθητική των μεγαλύτερων Ζ και ειδικά τον μπροστινό προβολέα, αλλά και τα πλαϊνά πλαστικά. Είναι εξοπλισμένο ακόμη με LED πίσω φως, ψηφιακά όργανα με ένδειξη ταχύτητας (για την έκδοση Pro), εξάτμιση καλά κρυμμένη κάτω από τον κινητήρα και πλαστική καρίνα.

Οι αναρτήσεις του αποτελούνται από ένα ανάποδο πιρούνι 30 χλστ. με αλουμινένια τιμονόπλακα και ένα έκκεντρα τοποθετημένο αμορτισέρ πίσω με μοχλικό. Συμπληρώνουμε με δισκόφρενα-μαργαρίτες, 200 χλστ μπροστά και 184 πίσω, αμφότερα με μονοπίστονες δαγκάνες. Οι τροχοί του είναι χυτοί με διάμετρο 12 ιντσών.

Το Ζ125 που παρουσιάζουμε εδώ είναι η Ιαπωνική έκδοση και η οποία διατίθεται σε τρία χρώματα, πράσινο, πορτοκαλί και γκρι - τόσο για το απλό όσο και για το Pro.

Δείτε το στο ολοκαίνουργιο προωθητικό βίντεο που δημοσίευσε η Kawasaki.

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ