net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Από μακριά δείχνει ως οποιοδήποτε απλό και τίμιο KLR650, κρύβει όμως μερικά κόλπα στο μανίκι του.

Το χαμόγελο του να έχεις κατασκευάσει αυτό που ονειρευόσουν.

Το σύστημα 2x2 της Christini παίρνει κίνηση από το πρωτεύον γρανάζι του κιβωτίου και μέσω αλυσίδων την οδηγεί στον λαιμό, όπου μικρά διαφορικά κινούν άξονες κατά μήκος του πιρουνιού, για να καταλήξει στο κέντρο του τροχού.

To M1310M1 είναι ένα στρατιωτικών προδιαγραφών ντίζελ KLR650 που ετοιμάζει η αμερικανική Hayes και έχει συμβόλαιο με διάφορα σώματα του Αμερικανικού Στρατού. Ο ντίζελ κινητήρας του μπορεί να δουλέψει με κάθε είδους καύσιμο χωρίς μετατροπές.

Kawasaki KLR650 diesel και 2x2

Η μοναδική στον κόσμο δημιουργία του John Spleker είναι ένα παράδειγμα του πώς να φτιάξει κανείς την ιδανική μοτοσικλέτα εκτός δρόμου εξερεύνησης. Λεφτά (κάμποσα) να έχεις και όλα γίνονται.

 
Ο Καναδός κύριος Spleker ανήκει σε εκείνη την ειδική ράτσα που όταν κοιτά τον μακρινό ορίζοντα σκέφτεται πώς θα φτάσει εκεί με μοτοσικλέτα. Αφού ευχαριστήθηκε τουριστικά χιλιόμετρα με την πρώτη του μεγάλη μοτοσικλέτα, ένα Honda CX500, άρχισε να αισθάνεται περιορισμένος από τα δεσμά της ασφάλτου. Η επόμενη κίνησή του ήταν η αντικατάσταση με ένα Kawasaki KLR650 και ο κόσμος των χωμάτινων εξορμήσεων του άνοιξε νέους ορίζοντες. Με τα χρόνια - και την εμπειρία - το "ταπεινό" KLR έγινε BMW R1200GS, μα στην πορεία ο εξερευνητής μέσα του πάλι καταπιεζόταν ένα αδιαπέραστο όριο: Την αυτονομία της μοτοσικλέτας. Τότε σκέφτηκε πιο πρακτικά.

Με αφορμή τη μεγάλη αυτονομία που παρατηρούσε στο ντίζελ αυτοκίνητό του, σκέφτηκε πως μια ανάλογη μοτοσικλέτα θα είχε πολύ ενδιαφέρον και θα μπορούσε να είναι η λύση που ζητούσε. Μετά από σχετική έρευνα, απευθύνθηκε στην καναδική εταιρεία SW Motorad, η οποία είχε φτιάξει ένα ενδιαφέρον πρωτότυπο: Είχε πάρει έναν ντίζελ κινητήρα 902 κ.εκ. από αγροτικό μηχάνημα της Kubota και τον τοποθέτησε σε ένα πλαίσιο από KLR650. Ονόμασαν το αποτέλεσμα Kawabota 1.0, το οποίο με απόδοση 25 ίππων και ανώτατο όριο περιστροφής τις 3.600 μάλλον δε θα κέρδιζε ποτέ ειδική σε αγώνα enduro, υποσχόταν όμως να σε φτάσει μακριά, πολύ μακριά με ένα μόλις ρεζερβουάρ.

Αφού λοιπόν επικοινώνησε μαζί τους ξεκίνησαν από κοινού την εξέλιξη του Kawabota 2.0. Επιστροφή το KLR650 - αφού αυτή ήταν η τεχνογνωσία της εταιρείας - για το οποίο είχε μεγάλα σχέδια. Ενισχύσεις στο πλαίσιο, προσθήκη τούρμπο στον ντιζελοκινητήρα της Kubota, ακτινωτές ζάντες με tubeless λάστιχα και, για κερασάκι, ένα σύστημα All Wheel Drive της αμερικανικής Christini. Στο πακέτο προστέθηκε και μια εξατάχυτη μετάδοση της Ultima και το σχέδιο ήταν έτοιμο.

Σήμερα, με τη μοτοσικλέτα ολοκληρωμένη και ήδη αρκετά ταξιδεμένη, ο κύριος John Spleker μας περιγράφει: "Μόλις περάσει τις 2.500 σ.α.λ. ο κινητήρας μπαίνει στην πιο αποδοτική του περιοχή και η απόδοση είναι πραγματικά ομαλή. Η ροπή της είναι τεράστια και η μοτοσικλέτα κυριολεκτικά εκτοξεύεται μόλις ανοίξεις το γκάζι. Υπάρχει μια εμφανής αδρανειακή τάση στην είσοδο της στροφής, αλλά συμπεριφέρεται καλά σε ασφαλτοστρωμένο δρόμο. Στο χώμα, την άμμο και τη λάσπη είναι απλά ένα τέρας, μπορεί να ρυμουλκήσει ένα κολλημένο Hummer μέσα από φαράγγι.
"Προς το παρόν η κατανάλωση που μου βγάζει είναι από 2 ως 2,7 λίτρα ανά 100 km. Με ένα πρόσθετο δοχείο Rotopax 1,5 γαλονιού (περίπου 5,7 λίτρα) έχω αυτονομία 1200 χιλιόμετρα! Είναι μια διαδικασία σε εξέλιξη εδώ και εννιά μήνες και τώρα πλέον διασχίζω για πλάκα οποιοδήποτε έδαφος με αξιοπρεπή επιτάχυνση. Ταχύτερο από τρακτέρ, απαλότερο από εκσκαφέα και πιο ήσυχο από θρυμματιστή βράχων, είναι ένα 2x2 Kawabota!"

 

KAWASAKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ