net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Vespa PX: Η επιστροφή του μύθου

Η Vespa στην πιο αυθεντική της μορφή, επιστρέφει στους δρόμους με δύο από τα πιο κλασικά μεγέθη κινητήρων της, στα 125 και 150 κ.εκ. Απαράμιλλο στιλ, κινητήρες φιλικοί προς το περιβάλλον και κλασικό 4τάχυτο κιβώτιο κάνουν τη Vespa PX αξεπέραστη και μοναδική.

 
Οι 17.000.000 Vespa που έχουν πουληθεί σε όλο τον κόσμο, από το 1946 μέχρι σήμερα, δείχνουν την απήχηση που έχει στο κοινό αλλά και το ιστορικό αποτύπωμα που έχει αφήσει πίσω της όλα αυτά τα χρόνια.
Η Vespa αποτέλεσε αναπόσπαστο κομμάτι της ιστορίας και ένα μοναδικό φαινόμενο της λαϊκής κουλτούρας: ήταν το όχημα που χρησιμοποιήθηκε ως ατομικό μέσο μεταφοράς στην μεταπολεμική Ευρώπη. Δίχασε τη νέα γενιά σε Vespisti & Lambrettisti, σε Mods και Rockers. Ήταν η μουσική, η επανάσταση, ο ρομαντισμός και το μέσο διαφυγής. Αντιπροσώπευσε μία υπόσχεση ελευθερίας για όλους. Ήταν το σύμβολο της εποχής της Dolce Vita. Πρωταγωνίστησε στην «επανάσταση των ιδεών» της νεολαίας στις δεκαετίες του ‘60 και του ‘70. Συνδέθηκε με τους Ροκαμπιλάδες στην Ευρώπη αλλά παραμένει ακόμα ζωντανή στην εποχή της γενιάς του MTV και της ψηφιακής μουσικής. Και συνεχίζει…

Το 2010 σηματοδοτεί την τριακοστή τρίτη επέτειο της Vespa PX, ένα επίτευγμα που πολύ λίγα οχήματα, γενικότερα έχουν πετύχει, με πάνω από 3.000.000 πωλήσεις σε όλες τις ηπείρους.
Η πλειονότητα των οχημάτων, που έχουν παραχθεί και πουληθεί, εξακολουθούν να κυκλοφορούν στους δρόμους σε όλο τον κόσμο, πιστοποιώντας την αξιοπιστία και την αντοχή της που έχει γίνει παροιμιώδης, αλλά και τη βαθιά αγάπη που αναπτύσσεται μεταξύ κάθε Vespa και ιδιοκτήτη της.
Στην τρέχουσα σειρά της Vespa, η PX είναι το μόνο μοντέλο που διαθέτει κιβώτιο με τέσσερις ταχύτητες στο τιμόνι: ένα πραγματικό must για τους οπαδούς της κλασικής Vespa, με ένα μοναδικό, υπεράνω μόδας, σχεδιασμό.

Η κλασική Vespa PX διατηρεί όλα τα στοιχεία που την έχουν καταστήσει πετυχημένη περισσότερο από τρεις δεκαετίες: μοναδική αισθητική, λειτουργικότητα και ευκολία στη χρήση, το χαλύβδινο πλαίσιο, την αξιοπιστία του απλού και άφθαρτου κινητήρα και τη δυνατότητα τοποθέτησης ρεζέρβας.
Το ελαφρώς ανανεωμένο μοντέλο φέρει νέας σχεδίασης σέλα για ακόμη πιο άνετες βόλτες, νέο προβολέα αλογόνου σύγχρονης τεχνολογίας, ανασχεδιασμένο και κλασικής αισθητικής πίσω φανάρι, ημιδιάφανα κρύσταλλα στα φλας, νέα γκριπ με το λογότυπο της Vespa και ανασχεδιασμένες γρίλιες.
Η κλασική εμπρός ανάρτηση με το βραχίονα λειτουργεί σε συνδυασμό με ένα υδραυλικό αμορτισέρ. Το πίσω αμορτισέρ εδράζεται στα κάρτερ του κινητήρα, ο οποίος εκτελεί και χρέη ψαλιδιού. Οι ζάντες των 10 ιντσών διαθέτουν ελαστικά διαστάσεων 3,50’’.
Το σύστημα των φρένων περιλαμβάνει εμπρός ένα δίσκο 200 χιλ. και ένα ταμπούρο 150 χιλ. πίσω.
Οι δίχρονοι μονοκύλινδροι κινητήρες 125 και των 150 κ. εκ, διαθέτουν ηλεκτρονική ανάφλεξη και μίζα, αλλά διατηρούν και την χαρακτηριστική μανιβέλα, κυρίως για λόγους αισθητικής. Χάρη στο νέο καταλύτη οι Vespa PX πληρούν τις σύγχρονες προδιαγραφές Euro 3.

Χρώματα: Γαλάζιο (Azzurro Meditarraneo), Λευκό (Bianco Montebianco), Κόκκινο (Rosso Dragon), Μαύρο (Nero Lucido).

Η Vespa PX θα είναι σύντομα διαθέσιμη στα σημεία πώλησης Piaggio, στις παρακάτω τιμές:
VESPA PX 125: 2.750 ευρώ
VESPA PX 150: 3.000 ευρώ

Ξέρεις από Vespa…PX;

Τριαντατέσσερα χρόνια και 3.000.000 μονάδες μετά, η PX έχει σίγουρα να μας πει τη δική της ιστορία. Πάμε να δούμε μαζί μερικά από τα σημαντικότερα γεγονότα που συνέπεσαν με τη γέννηση της PX αλλά και κάποια άλλα που πρέπει να γνωρίζει κάθε γνήσιος Vespista.
19 Οκτωβρίου 1977: η Piaggio λανσάρει ένα ριζικά νέο μοντέλο Vespa, με σύγχρονη αισθητική και προηγμένο τεχνικό εξοπλισμό. Ονομάζεται PX, διατίθεται αρχικά σε 125 κ.εκ. και σύντομα συμπληρώνεται από τις εκδόσεις των 150 και 200 κ.εκ.
-Το 1977 ο Jimmy Carter μπαίνει στο Λευκό Οίκο, στη Σοβιετική Ένωση ο Leonid Breznev αναλαμβάνει πρόεδρος του Ανώτατου Σοβιέτ, και το βραβείο Νόμπελ ειρήνης απονέμεται στη Διεθνή Αμνηστία.
-Ο Niki Lauda με Ferrari κερδίζει τον παγκόσμιο τίτλο στη Formula 1. -Οι Clash κυκλοφορούν το πρώτο τους άλμπουμ.
-Tο πρώτο επεισόδιο του Πολέμου των Άστρων θριαμβεύει στις κινηματογραφικές αίθουσες.
-H NASA εκτοξεύει από το Ακρωτήρι Κένεντυ τα Voyager 1 και Voyager 2 που ταξιδεύουν σήμερα στο διάστημα, στα 17 και 14 εκατομμύρια χλμ από τη Γη αντίστοιχα.
-Στην έκθεση του Μιλάνο το 1977, για την πρώτη παρουσίαση της Vespa PX, δημιουργήθηκε μία γιγαντιαία μακέτα, ύψους 4 μ., που εκτίθεται σήμερα στο Μουσείο Piaggio στην Pontedera.
-254.000 χιλιόμετρα είναι το ρεκόρ του Giorgio Bettinelli (1955-2008), Ιταλού ταξιδιώτη και συγγραφέα, ο οποίος σε τέσσερεις αποστολές διέσχισε τον κόσμο, στη σέλα της Vespa PX.
-Τον 1992-93 ξεκίνησε από τη Ρώμη και κατέληξε στη Σαϊγκόν.
-Το 1994-95 κάλυψε τα 36.000 χλμ. που χωρίζουν την Αλάσκα από τη Γη του Πυρός.
-Το 1995-96, αναχώρησε από τη Μελβούρνη της Αυστραλίας και έφτασε στο Κέιπ Τάουν μετά από δώδεκα μήνες και 52.000 χλμ.
-Μεταξύ 1997-2001 ολοκλήρωσε το γύρο του κόσμου overland με τη PX, ξεκινώντας από τη Χιλή και καταλήγοντας στην Τασμανία, διασχίζοντας Νότιο και Βόρειο Αμερική, Σιβηρία, Ευρώπη, Αφρική, Ασία και Ωκεανία, και συμπληρώνοντας 150.000 χλμ.
-Το 1980 δύο PX 200 τερμάτισαν στο θρυλικό ράλι Paris-Dakar, στα χέρια των M. Simonot και B. Tcherniawsky!

 

PIAGGIO - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ