Άλλωστε, όλα τα μοντέλα των μικρών κυβισμών, στα 125, 150, 200 και 250 κ.εκ., έχουν να επιτελέσουν ταυτόχρονα πολλές αποστολές. Αντίθετα με τα μοντέλα μεγάλου κυβισμού, που μπορούν να είναι εξειδικευμένα και τους συγχωρεί κανείς κάποιες μικροαδυναμίες σε συγκεκριμένες αποστολές, τα μοτοσικλετάκια επωμίζονται πολλά βάρη. Αρχικά, πρέπει να είναι οικονομικά. Επιπλέον, οφείλουν να είναι κατάλληλα και για άπειρους αναβάτες, γεγονός που σημαίνει ότι δεν πρέπει να είναι πολύ ογκώδη ή ιδιότροπα, ώστε να δυσκολέψουν ή να τρομάξουν κάποιον που κάνει τα πρώτα του βήματα στους δύο τροχούς. Έπειτα, έρχεται το θέμα της πρακτικότητας. Ανεξαρτήτως από την κατηγορία στην οποία ανήκει, όλοι περιμένουν από ένα μοντέλο που προορίζεται σε συντριπτικό ποσοστό για την πόλη, να είναι πρακτικό και να μη δυσκολεύει τον αναβάτη του στις καθημερινές μετακινήσεις. Τέλος, υπάρχουν και κάποιες παράμετροι που πηγάζουν κυρίως από το target group των μοτοσικλετών αυτών. Με δεδομένο ότι απευθύνονται πρωτίστως στους νέους, τα μοντέλα αυτά πρέπει να είναι διασκεδαστικά, αλλά και φρέσκα στην αισθητική τους. Για το λόγο αυτό, σχεδόν κάθε χρόνο οι περισσότερες εταιρείες φροντίζουν να ανανεώνουν τα μικρού κυβισμού μοντέλα τους, έστω στον τομέα των χρωμάτων. Και, φέτος, περισσότερο από κάθε άλλη χρονιά έχω την εντύπωση, οι εταιρείες περιποιήθηκαν δεόντως τα μοτοσικλετάκια τους, αλλά παρουσίασαν και καινούργια, δίνοντας νέα πνοή σε μία από τις πιο ενδιαφέρουσες κατηγορίες. Παρακάτω, λοιπόν, θα δείτε τα νέα μοντέλα του 2011 που κυμαίνονται από τα 125 έως τα 250 κ.εκ., τα υπάρχοντα που βελτιώθηκαν σε διάφορους τομείς, αλλά και αυτά που ανανέωσαν απλά τη χρωματική τους γκάμα.
Γυαλιά ηλίου ή ζελατίνα ηλίου στο κράνος;
Test Scorpion-Exo ADF 9000: Ελαφρύ και Full αεροδυναμικό ADV κράνος
Triumph Tiger Sport 800: Premium εξοπλισμός , 113 άλογα και αναρτήσεις Showa
Η Honda Fireblade του Michael Schumacher πουλήθηκε για 64.800 ευρώ!
Honda Six: Η θρυλική εξάκυλινδρη επιστρέφει στο Isle of Man Classic TT
BMW GS Trophy 2026: Η Ρουμανία γίνεται η αρένα της εκτός δρόμου δράσης
Ελαστικά Michelin Power Cup 2 120/70-17 & 180/55-17
Τσαντάκι μέσης Polo All-Trail 1lt
Κράνος: Πότε πραγματικά λήγει η ζωή του;
KTM 690 Enduro R & 690 SMC R: Έρχονται οι πιο ισχυρές μονοκύλινδρες στην αγορά
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Ταυτότητα | Όροι Χρήσης - Πολιτική Απορρήτου - Πολιτική Cookies
Copyright © 2025