net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ιδανική βάση για….ανελέητο customizing

Μπορεί τα custom να μην συγκινούν ιδιαίτερα τους Ευρωπαίους μοτοσικλετιστές, δεν συμβαίνει όμως το ίδιο και με τους «συναδέλφους» τους στις Η.Π.Α. Για αυτό τον λόγο, η παρουσίαση του νέου Fury από τη Honda, αποτελεί για τους αμερικανούς το μοτοσικλετιστικό γεγονός της χρονιάς.

 
Το Fury έχει προγραμματιστεί να παρουσιαστεί σήμερα (Παρασκευή 16/01/2009) στη Διεθνή έκθεση μοτοσικλέτας της Νέας Υόρκης, ωστόσο μια φωτογραφία του μοντέλου «διέρρευσε» στο δίκτυο από εχθές. Η Honda ποντάρει πολλά στο νέο Fury, έχοντας ξοδέψει αρκετά χρήματα στην διαφήμιση του, ενώ το συγκεκριμένο μοντέλο απασχολούσε τους μοτοσικλετιστικούς κύκλους των Η.Π.Α. αρκετούς μήνες πριν, με «βομβαρδισμό» από «αποκλειστικότητες», εικασίες και προβλέψεις για τα τεχνικά χαρακτηριστικά και την εμφάνιση του.

Ίσως όλα αυτά να ακούγονται κάπως περίεργα σε όλους εμάς, αφού για την δική μας μοτο-κουλτούρα, το Fury αποτελεί ακόμα ένα custom προορισμένο για την αμερικανική αγορά. Το γεγονός ότι κατέχει τα πρωτεία της μοτοσικλέτας παραγωγής με το μεγαλύτερο μεταξόνιο (1808,5 χλστ.), δεν αρκεί για να τραβήξει την προσοχή των Ευρωπαίων αναβατών, οι οποίοι ενθουσιάζονται από ιπποδυνάμεις, νέες τεχνολογίες και άλλες κατηγορίες δικύκλων γενικότερα.

Τι είναι λοιπόν αυτό που κάνει τόσο σημαντικό το Fury για τους αμερικανούς; Μα το γεγονός ότι εγκαινιάζει μία νέα κατηγορία στις custom μηχανές, αυτή των έτοιμων από το εργοστάσιο chopper, των μοτοσικλετών δηλαδή με «ξεχειλωμένο» στην περιοχή του λαιμού πλαίσιο και μακρύ πιρούνι. Εκτός του ότι -όπως υπόσχεται η Honda- το Fury θα προσφέρει άνεση και λειτουργικότητα παρά το γεγονός πως η εμφάνιση του δεν συνηγορεί σε αυτό, αποτελεί και μία εξαιρετική βάση για περαιτέρω επεμβάσεις (κυρίως αισθητικού χαρακτήρα) από τον εκάστοτε μελλοντικό ιδιοκτήτη, κάτι που για τους οπαδούς της easy-rider φιλοσοφίας, είναι πολύ σημαντικό.

Το Fury θα παράγεται με ψεκαστό, διάταξης V δικύλινδρο κινητήρα χωρητικότητας 1312 κ.εκ., για τον οποίο η Honda φρόντισε επιμελώς ώστε να δείχνει αερόψυκτος , κρύβοντας στην κυριολεξία το ψυγείο ανάμεσα στις μπροστινές δοκούς του πλαισίου. Μια άλλη οπτική παραπλάνηση προς τον ανυποψίαστο παρατηρητή του Fury, αποτελεί το επίσης καλά κρυμμένο αμορτισέρ στο πίσω μέρος, ώστε να δίνεται η εντύπωση της hardtail κατασκευής. Σε ότι αφορά στα ελαστικά, μπροστά εφαρμόζεται ένα πολύ λεπτό 90/90-21 και πίσω ένα πολύ φαρδύ 200άρι, άλλη μια διευκόλυνση για όσους θέλουν να ασχοληθούν με το customizing της μοτοσικλέτας.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ