net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Πρακτικό & οικονομικό τετράχρονο commuter

Η οικογένεια των CBF μετρά πλέον ένα νέο μέλος. Μετά τις εκδόσεις 1000, 600, 500 και 250, ο «Βενιαμίν» των 125 κ.εκ. συμπληρώνει ιδανικά την γκάμα και προορίζεται κυρίως για αστική μετακίνηση με κύρια χαρακτηριστικά του την οικονομία καυσίμου και την απλότητα στην κατασκευή.

 
Το νέο CBF, κινείται από ένα μονοκύλινδρο, αερόψυκτο μοτέρ, χωρητικότητας 125 κ.εκ., το οποίο τροφοδοτείτε μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού. Φυσικά πληροί τις προδιαγραφές Euro3 περί εκπομπής ρύπων, ενώ η απόδοση του είναι της τάξεως των 11 ίππων.

Αυτό όμως που είναι εντυπωσιακό, είναι η μέση κατανάλωση που δίνει η Honda για το νέο CBF 125. Σύμφωνα με την εταιρία λοιπόν, η μοτοσικλέτα μπορεί να διανύσει περίπου 600 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα του 13λιτρου ρεζερβουάρ της, ήτοι, κατανάλωση 2,13 λίτρα / 100 χλμ. Αν τα νούμερα αυτά επαληθευθούν και στην πράξη, τότε μιλάμε για ένα από το οικονομικότερα δίκυκλα στην κατηγορία του, γεγονός που συνεπικουρείται και από τα αραιά διαστήματα service που ορίζει η Honda.

Το CBF 125 έχει δομηθεί γύρω από ένα ατσάλινο, μονής ραχοκοκαλιάς και ανοικτού τύπου πλαίσιο, ενώ οι αναρτήσεις του αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 30 χλστ. - διαδρομής 115 χλστ. και από διπλά αμορτισέρ με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης του ελατηρίου. Οι ζάντες είναι 17 ιντσών και την πέδηση αναλαμβάνουν ένα δισκόφρενο διαμέτρου 240 χλστ. με διπίστονη δαγκάνα μπροστά και ταμπούρο πίσω.

Η σχεδίαση του CBF 125 μπορεί να «υπαγορεύτηκε» ως ένα βαθμό από τις παραμέτρους της πρακτικότητας, ωστόσο δεν χαρακτηρίζεται αδιάφορη, αφού το μισό fairing, η «αιχμηρή» ουρά, η σέλα δύο τμημάτων και τα γραφικά στα πλαστικά, δημιουργούν μια –τηρουμένων των αναλογιών- sport αισθητική.

Τέλος τα χρώματα με τα οποία θα είναι διαθέσιμο το CBF 125, είναι κόκκινο, μαύρο και ασημί μεταλλικό.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ