LIVE: κίνηση στους δρόμους
Εξουσιοδοτημένοι αντιπρόσωποι - Συνεργάτες MotoΤρίτη

Σχεδόν έτοιμος ο εξακύλινδρος κινητήρας

Το πρωτότυπο Stratosphere παρουσιάστηκε στην έκθεση του Τόκιο το 2005, ενώ η Suzuki ανακοίνωσε δύο χρόνια μετά την πρόθεση της για παραγωγή της μοτοσικλέτας. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη ο κινητήρας βρίσκεται στο στάδιο τον τελικών δοκιμών.

 
Αναμφισβήτητα το Stratosphere είχε προκαλέσει αίσθηση όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Κυριότερα χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας ήταν η σχεδίαση της που θύμιζε μια φουτουριστική εκδοχή του θρυλικού «Katana», καθώς και ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας της.

Το μηχανικό αυτό σύνολο ήταν ελάχιστα πιο πλατύ από τον τετρακύλινδρο 1300αρη του «τότε» Hayabusa, ενώ με χωρητικότητα 1.100 κ.εκ. απέδιδε (σύμφωνα με την Suzuki) 180 ίππους και 13,8 kgm ροπής.

Εντύπωση επίσης προκαλούσαν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, οι τέσσερις προβολείς Led, τα ρυθμιζόμενα γκριπ και η δυνατότητα επιλογής μεταξύ αυτόματης / ημιαυτόματης λειτουργίας του κιβωτίου ταχυτήτων.

Το Stratoshpere έτυχε ευρείας υποδοχής αποτελώντας πόλο έλξης για το κοινό και η Suzuki λαμβάνοντας το μήνυμα, ανακοίνωσε το 2007 πως η μοτοσικλέτα πρόκειται να μπει στις γραμμές παραγωγής το 2009.

Μάλιστα παρουσιάστηκαν κάποιες studio φωτογραφίες και ένα μικρό σε διάρκεια video με ένα Stratosphere σε κίνηση, χωρίς ωστόσο να ανακοινωθεί κάτι σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου παραγωγή, παρά μόνο το ότι το μοντέλο παραγωγής θα διατηρήσει τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα.

Από τότε δεν υπήρξε κινητικότητα στο θέμα «Stratosphere», αλλά πρόσφατα διέρρευσαν κάποιες πληροφορίες από το στρατόπεδο της Suzuki, που αναφέρουν πως ο κινητήρας βρίσκεται στο στάδιο των τελικών δοκιμών.

Το γεγονός αυτό ενισχύει τις δηλώσεις της Ιαπωνικής εταιρείας σχετικά με το χρονοδιάγραμμα παρουσίασης του Stratosphere (2009), αλλά λαμβάνοντα υπ όψιν τα …σαράντα κύματα από τα οποία πέρασε το επίσης πρωτότυπο B-King μέχρι να παρουσιαστεί, ίσως θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο παραπάνω.

Η περίπτωση του B-King όμως απέδειξε και κάτι άλλο, αφού δεν υπήρξαν μεγάλες διαφοροποιήσεις -τουλάχιστον σε ότι αφορά στην αισθητική- μεταξύ του πρωτότυπου και του μοντέλου παραγωγής, οπότε πολύ πιθανόν και το Stratosphere να διατηρήσει εκτός του κινητήρα και ένα μεγάλο ποσοστό της σχεδίασης από την μοτοσικλέτα που παρουσιάστηκε στο Τόκιο.

Σίγουρα πάντως το συγκεκριμένο μοτέρ θα μπορούσε να αποτελέσει την αφετηρία για την παρουσίαση πολλών νέων μοντέλων, εισάγοντας την Suzuki σε μια νέα εξακύλινδρη εποχή. Ίδωμεν.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

Τελευταίες Ειδήσεις

Ducati Multistrada V4S Radar 2025 - Test

Έσκασε το πρώτο scooter της CFMOTO και θα είναι διαθέσιμο σύντομα στην Ευρώπη!

Gore-Τex μεμβράνη: Πόσο βοηθάει; Αξίζει τα παραπάνω χρήματα;

Πρέπει να εφαρμοστούν εισοδηματικά κριτήρια στα πρόστιμα της τροχαίας;

Παρουσίαση Scorpion-Exo JNR Air: Παιδικό κράνος με σύστημα ασφαλείας Air-fit

Ταξινομήσεις Παπιών Σεπτεμβρίου 2025: Η Lifan στην κορυφή – μάχη Daytona και SYM από πίσω!

Ταξινομήσεις Scooter Σεπτεμβρίου 2025: Το Zontes G368 «εκτοξεύτηκε» στην κορυφή!

Πρωταθλητής στο BMU ο Δημήτρης Καρακώστας – Η Ελληνική σημαία στο ψηλότερο σκαλί!

Ταξινομήσεις μοτοσυκλετών Σεπτεμβρίου 2025: CFMOTO και Honda στην κορυφή

Ταξινομήσεις Σεπτεμβρίου: Ανοδική η αγορά δικύκλων μετά το 9μηνο

Ψήφισμα διαμαρτυρίας από την ΕΛ.ΜΟΤ.Ο. για τον νέο Κ.Ο.Κ.: Αντίδραση για τα άδικα μέτρα! - Δείτε πώς ψηφίζετε εδώ

Βρες εξουσιοδοτημένο συνεργείο

Αγόρασε νέα προϊόντα και ανταλλακτικά

περισσότερα »

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ