net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Σχεδόν έτοιμος ο εξακύλινδρος κινητήρας

Το πρωτότυπο Stratosphere παρουσιάστηκε στην έκθεση του Τόκιο το 2005, ενώ η Suzuki ανακοίνωσε δύο χρόνια μετά την πρόθεση της για παραγωγή της μοτοσικλέτας. Σύμφωνα με πληροφορίες, ήδη ο κινητήρας βρίσκεται στο στάδιο τον τελικών δοκιμών.

 
Αναμφισβήτητα το Stratosphere είχε προκαλέσει αίσθηση όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Κυριότερα χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας ήταν η σχεδίαση της που θύμιζε μια φουτουριστική εκδοχή του θρυλικού «Katana», καθώς και ο εξακύλινδρος σε σειρά κινητήρας της.

Το μηχανικό αυτό σύνολο ήταν ελάχιστα πιο πλατύ από τον τετρακύλινδρο 1300αρη του «τότε» Hayabusa, ενώ με χωρητικότητα 1.100 κ.εκ. απέδιδε (σύμφωνα με την Suzuki) 180 ίππους και 13,8 kgm ροπής.

Εντύπωση επίσης προκαλούσαν ο ψηφιακός πίνακας οργάνων, οι τέσσερις προβολείς Led, τα ρυθμιζόμενα γκριπ και η δυνατότητα επιλογής μεταξύ αυτόματης / ημιαυτόματης λειτουργίας του κιβωτίου ταχυτήτων.

Το Stratoshpere έτυχε ευρείας υποδοχής αποτελώντας πόλο έλξης για το κοινό και η Suzuki λαμβάνοντας το μήνυμα, ανακοίνωσε το 2007 πως η μοτοσικλέτα πρόκειται να μπει στις γραμμές παραγωγής το 2009.

Μάλιστα παρουσιάστηκαν κάποιες studio φωτογραφίες και ένα μικρό σε διάρκεια video με ένα Stratosphere σε κίνηση, χωρίς ωστόσο να ανακοινωθεί κάτι σχετικά με τα τεχνικά χαρακτηριστικά του μοντέλου παραγωγή, παρά μόνο το ότι το μοντέλο παραγωγής θα διατηρήσει τον εξακύλινδρο σε σειρά κινητήρα.

Από τότε δεν υπήρξε κινητικότητα στο θέμα «Stratosphere», αλλά πρόσφατα διέρρευσαν κάποιες πληροφορίες από το στρατόπεδο της Suzuki, που αναφέρουν πως ο κινητήρας βρίσκεται στο στάδιο των τελικών δοκιμών.

Το γεγονός αυτό ενισχύει τις δηλώσεις της Ιαπωνικής εταιρείας σχετικά με το χρονοδιάγραμμα παρουσίασης του Stratosphere (2009), αλλά λαμβάνοντα υπ όψιν τα …σαράντα κύματα από τα οποία πέρασε το επίσης πρωτότυπο B-King μέχρι να παρουσιαστεί, ίσως θα χρειαστεί να περιμένουμε λίγο παραπάνω.

Η περίπτωση του B-King όμως απέδειξε και κάτι άλλο, αφού δεν υπήρξαν μεγάλες διαφοροποιήσεις -τουλάχιστον σε ότι αφορά στην αισθητική- μεταξύ του πρωτότυπου και του μοντέλου παραγωγής, οπότε πολύ πιθανόν και το Stratosphere να διατηρήσει εκτός του κινητήρα και ένα μεγάλο ποσοστό της σχεδίασης από την μοτοσικλέτα που παρουσιάστηκε στο Τόκιο.

Σίγουρα πάντως το συγκεκριμένο μοτέρ θα μπορούσε να αποτελέσει την αφετηρία για την παρουσίαση πολλών νέων μοντέλων, εισάγοντας την Suzuki σε μια νέα εξακύλινδρη εποχή. Ίδωμεν.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ