net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το μεγαλύτερο scooter παραγωγής

Στην Κρήτη πραγματοποιήθηκε η πανελλαδική παρουσίαση του Scooter της Gilera, GP800. Το Moto Τρίτη παραβρέθηκε στο γεγονός, παίρνοντας μία γεύση από τους 75 ίππους του δικύλινδρου V κινητήρα, καθώς και από τις υπόλοιπες καινοτομίες που εισάγει το GP800 στην κατηγορία των scooters.

 
Την κορυφή σε ότι αφορά στον κυβισμό κατακτά το νέο Gilera GP800, αποτελώντας -και με διαφορά- το μεγαλύτερο εκ΄ των μεγάλων scooters. Εφοδιασμένο με ένα δικύλινδρο σε V διάταξη κινητήρα χωρητικότητας 839,9κ.εκ. και απόδοσης 75ίππων, ανεβάζει τον πήχη του κυβισμού και της ισχύος ακόμη πιο ψηλά, μπαίνοντας «σφήνα» στις κατηγορίες των πολυχρηστικών μεσαίων και μεγάλών μοτοσικλετών, ως μια εναλλακτική πρόταση. Φυσικά η μετάδοση είναι συνεχώς μεταβαλλόμενη (CVT), καινοτομία όμως αποτελεί η τελική μεταφορά της ισχύος προς τον τροχό, όπου και πραγματοποιείται με αλυσίδα.

Οι πρώτες εντυπώσεις:

Στον δρόμο το GP800 παρουσιάζει πολύ καλή σταθερότητα, επιτρέποντας στον οδηγό να εκμεταλλευτεί την απόδοση του κινητήρα που επιταχύνει το scooter εύκολα ως τα 180χ.αω., ενώ επιμένοντας λίγο ακόμα στο γκάζι είδαμε μέχρι και 210χ.αω.στο ταχύμετρο και όλα αυτά με πρακτικά άστρωτο μοτέρ. Η δύναμη δεν λείπει από το GP800 λοιπόν, ενώ σίγουρα ο κινητήρας αυτός έχει ακόμη μεγαλύτερες δυνατότητες, όταν «ανοίξει» μετά το πέρας κάποιων χιλιάδων χιλιομέτρων.

Αυτές οι δυνατότητες του GP800 προδιαθέτουν για τουριστική χρήση και το μεγάλο scooter της Gilera δείχνει να έχει τα «φόντα» για κάτι τέτοιο. Η σέλα με τις «βασιλικές» διαστάσεις της θα προσφέρει άνεση στους αναβατές, ενώ η ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη ως προς το ύψος ζελατίνα θα προστατεύσει αποτελεσματικά τον οδηγό, αφήνοντας εκτεθειμένους μόνο τους ώμους στις μεγάλες ταχύτητες.

Το σημείο στο οποίο το GP800 δεν ανταποκρίνεται των προσδοκιών που δημιουργούνται λόγω του μεγέθους του είναι οι αποθηκευτικοί χώροι, αφού κάτω από την σέλα χωράει μόνο ένα jet τύπου κράνος, απόρροια των διαστάσεων και της χωροταξικής τοποθέτησης του V2 κινητήρα.

Οι αναρτήσεις είναι «σεταρισμένες» να αποδίδουν στο μέσον μεταξύ άνεσης και πληροφόρησης, ενώ αποτελούνται από τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41 και διαδρομής 122 χλστ. μπροστά και οριζόντια τοποθετημένο αμορτισέρ πίσω, με διαδρομή 133 χλστ. ρυθμιζόμενο σε επτά θέσεις ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου.

Η αναλυτική παρουσίαση του Gilera GP800 θα συμπεριληφθεί στην ύλη του τεύχους Νο9 του Moto Τρίτη, που θα κυκλοφορήσει στις 29/04.

Τεχνικά χαρακτηριστικά:

Κινητήρας: Δικύλινδρος σε διάταξη V με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρών, 4Βαλβίδες ανά κύλινδρο, μονός επί κεφαλής εκκεντροφόρος.
Χωρητικότητα: 839,3 κ.εκ.
Τροφοδοσία: Ψεκασμός
Ισχύς: 75 ίπποι / 7.250 σ.α.λ.
Μεταξόνιο: 1.593 χλστ.
Ύψος σέλας: 780 χλστ.
Βάρος: 245 κιλά

Τιμή: 9.300€

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ