Η Malaguti παρουσίασε στο σαλόνι του Τόκιο (28 – 30 Μαρτίου) το MR250, μια μοτοσικλέτα κινούμενη από δίχρονο 250κ.εκ. κινητήρα. Όλα δείχνουν πως δεν πρόκειται για πρωτότυπο, παρ’ όλα αυτά μέχρι στιγμής δεν έχει αποσαφηνιστεί αν το MR250 θα διατίθεται και στην αγορά της Ευρώπης.
Η εκκεντρική σχεδίαση του MR250 δανείζεται στοιχεία από τις αγωνιστικές flat track μοτοσικλέτες, παρουσιάζοντας ένα ρετροφουτουριστικό σύνολο που σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητο. Εντύπωση προκαλούν το μακρόστενο και χαμηλού ύψους ρεζερβουάρ καθώς και το μεγάλο σε διαστάσεις τιμόνι, ενώ η μοτοσικλέτα φέρει πλήρη εξοπλισμό δρόμου και μπορεί να μεταφέρει συνεπιβάτη.
Μπροστά συναντάμε ακτινωτή ζάντα 18 ιντσών, ελαστικό διαστάσεων 120/80, δισκόφρενο 300χλστ. και ανεστραμμένο πιρούνι διαμέτρου 41χλστ., ενώ στο πίσω μέρος έχουν τοποθετηθεί 17ιντση ζάντα, ελαστικό 150/70 , δισκόφρενο 220χλστ. και ανάρτηση τύπου cantilever με μονό αμορτισέρ.
Το βάρος του MR250 ανέρχεται στα 118 κιλά, ενώ το μεταξόνιο βρίσκεται στα 1.430χλστ. και το ύψος σέλας στα 810χλστ.
Τα ανωτέρω τεχνικά χαρακτηριστικά…αποκρυπτογραφήθηκαν από σχετικό πινάκιο με Ιαπωνικά ιδεογράμματα και αποτελούν τις μέχρι στιγμές έγκυρες πληροφορίες σχετικά με το MR250.
Αν και δεν αναφέρεται πουθενά (τουλάχιστον με σαφήνεια…) τα χαρακτηριστικά του κινητήρα συνηγορούν πως πρόκειται για δίχρονο, αφού με χωρητικότητα «μόλις» 250κ.εκ. αποδίδονται –σύμφωνα με την Malaguti- 50 ίπποι.
Όπως προαναφέραμε δεν υπάρχει καμία περαιτέρω πληροφορία σχετικά με την διάθεση του Malaguti ΜR250 στην αγορά της Ευρώπης. Το σίγουρο είναι πως αν η Ιταλική εταιρεία έχει πρόθεση για κάτι τέτοιο, θα βρεθεί αντιμέτωπη με τον «σκόπελο» των Euro3 προδιαγραφών περί εκπομπής ρύπων, πού είναι πραγματικά δύσκολο -αλλά όχι ακατόρθωτο- να προσπελαστούν από ένα δίχρονο μοτέρ.