net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Στις απαιτήσεις της αγοράς για επιστροφή στις ρίζες και vintage look όσον αφορά στη μοτοσικλέτα, εντάσσεται και το νέο Yamaha XSR700.

Μπορεί να είναι ρετρό σε στιλ, όμως η βάση της μοτοσικλέτας, που δεν είναι άλλη από το MT-07, σε προδιαθέτει για δυνατές επιδόσεις, και fun χαρακτήρα.

Στην κατηγορία που ήδη βρίσκουμε μοτοσικλέτες της BMW, της Ducati, και της Triumph, έρχεται να προστεθεί και το Yamaha XSR700.

Σε πράσινο χρώμα.

Και σε ασημένιο.

Στρογγυλός ο προβολέας όπως είθισται, αν και εμφανισιακά δεν μας έπεισε με την πρώτη ματιά.

Όμορφο το ρεζερβουάρ, όμορφη και η διχρωμία του.

Σχεδόν ίδιο με εκείνο του Ducati Scrambler το όργανο του XSR700.

Σέλα από δέρμα σε δυο διαφορετικές υφές, και με το logo ανάγλυφο στο πίσω μέρος. Νέο και το οπίσθιο φωτιστικό σώμα.

Ψηλού προφίλ ελαστικά, με παραδοσιακό look στη χάραξη.

Ωπ! Πού πήγαν τα πλαστικά; Less is more φίλοι μας, less is more, και εμφάνιση επιμελώς ατημέλητη.

Ο δικύλινδρος κινητήρας του MT-07 δεν έχει αλλαγές, πέρα από το ελαφρώς διαφορετικού design τελικό στην εξάτμιση.

Yamaha XSR700. Το ρετρό είναι cool

Όπως είχαμε γράψει στο πρόσφατο παρελθόν, η Yamaha ετοιμαζόταν για τη δική της σειρά μοτοσικλετών με vintage στιλ, υπό το όνομα Faster Sons. Σύγχρονη βάση, εδώ το MT-07, κομπλέ με την ανάλογη ρετρό εμφάνιση.

 
Όχι, δεν θα το κρύψουμε, περιμέναμε περισσότερα από τον πρώτο εκπρόσωπο της σειράς Faster Sons. Τουλάχιστον από το βίντεο με τη σπέσιαλ κατασκευή του Shinya Kimura, με το μισό φέρινγκ και τις βουρτσισμένες μεταλλικές επιφάνειες. Ελπίζαμε σε ένα πιο τολμηρό design, όμως οι αλλαγές είναι από ότι φαίνεται αρκετά επιδερμικές.

Στο δελτίο τύπου η Yamaha ακολουθεί την πεπατημένη (βλ. Ducati Scrambler, BMW R nineT, Κλπ.), με ατάκες του στιλ "The XSR700 is a feast for the senses", δηλαδή "το XSR700 αποτελεί μια γιορτή για τις αισθήσεις", κλπ. Αφήνοντας το marketing κατά μέρος, ας δούμε τις αλλαγές που φέρει το XSR700 -που η Yamaha αναφέρει πως στιλιστικά αποτίει φόρο τιμής στο κλασικό XS650-, σε σχέση με ένα απλό MT-07. Σημειώστε πως η διαφορά των Faster Sons από τα ήδη ρετρό looking XJR 1300 Racer και XV 950 είναι το γεγονός πως βασίζονται σε πιο σύγχρονες, πιο σπορ μοτοσικλέτες (όπως εδώ στο ΜΤ-07).

Η σέλα δείχνει άνετη για δύο άτομα (καμία σχέση με του 07), ενώ είναι δερμάτινη με διαφορετική υφή στο πάνω μέρος της σέλας του αναβάτη από ότι στην υπόλοιπη σέλα και με ανάγλυφο logo στο πίσω μέρος της. Ο στρογγυλός και μακρουλός προβολέας δείχνει να έχει πλαστικό κάλυμμα, γεγονός που δεν τον κολακεύει, ενώ και οι διαστάσεις του δεν ταιριάζουν απόλυτα με τις αισθητικές ισορροπίες της μοτοσικλέτας. Το ψηφιακό στρογγυλό όργανο θυμίζει απίστευτα εκείνο του Ducati Scrambler, κάτι που επίσης δεν κολακεύει τους designers του XSR. Το τιμόνι είναι ψηλό, σε scrambler στιλ, νέοι είναι οι καθρέπτες, ενώ αλουμίνιο έχει χρησιμοποιήσει η Yamaha στο φτερό και στη βάση του αλλά και στα προστατευτικά πλαϊνά του ψυγείου, για έξτρα δόσεις ρετρό στιλ και για ποιοτικότερη εμφάνιση. Σύμφωνοι, όμως γιατί τότε δεν χρησιμοποίησε αλουμίνιο ΚΑΙ στον προβολέα;!

Διαφορετικό από το MT-07 είναι το ρεζερβουάρ, ελαφρώς διαφορετικό το τελικό της εξάτμισης, και λιγότερα τα πλαϊνά πλαστικά για μια πιο γυμνή εμφάνιση. Κινητήρας, πλαίσιο, ζάντες και φρένα παραμένουν απαράλλαχτα, ενώ το XSR700 φοράει νέα ελαστικά Pirelli Phantom, ψηλού προφίλ και ρετρό στιλ. Στάνταρ θα είναι το ABS, και από ότι υποθέτουμε δίχως τη δυνατότητα απενεργοποίησης. Η Yamaha αναφέρει βάρος με υγρά, μόλις στα 186 κιλά. 
     
Η ιαπωνική εταιρεία αναφέρει πως όταν το XSR700 βγει στην παραγωγή, το Νοέμβριο του 2015, δίπλα του θα έχει μια εκτενή σειρά επίσημων αξεσουάρ, δίχως παρόλα αυτά να αναφέρει αναλυτικά τι θα περιλαμβάνει η σειρά. Αντίθετα, απαριθμεί ορισμένα από τα αξεσουάρ για τον αναβάτη, όπως δερμάτινα μπουφάν, Sport Heritage γάντια και κράνη, και άλλα τινά. 

Οι χρωματικοί συνδυασμοί στους οποίους θα διατίθεται από το Νοέμβριο η μοτοσικλέτα είναι δύο, οι Forest Green και Garage Metal.

Για το τέλος αφήσαμε ένα από τα αναμενόμενα δυνατά χαρτιά του XSR700 στη μάχη του στην ακμάζουσα Scrambler / Vintage look κατηγορία, χαρτί που δεν είναι άλλο από την τιμή του. Όχι, δεν τη γνωρίζουμε, αν όμως βρίσκεται κοντά σε εκείνη του MT-07 (και δεν υπάρχει λόγος γιατί να μη βρίσκεται), τότε οι πωλήσεις του αναμένονται δυνατές, ιδιαίτερα όταν ο ανταγωνισμός αφορά σε κατά πολύ ακριβότερα δίκυκλα.

 

YAMAHA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ