Η θέση οδήγησης είναι αυτή ακριβώς που περιμένεις από μια σύγχρονη enduro μοτοσυκλέτα. Η σέλα είναι σχεδόν επίπεδη και λεπτή σε πλάτος τοποθετώντας αρκετά μπροστά το σώμα του αναβάτη φέρνοντάς τον κοντά στο φαρδύ και ψηλά τοποθετημένο τιμόνι. Τα 950 χιλιοστά που επέχει η σέλα από το έδαφος είναι πολλά και μπορεί σαν απόλυτο νούμερο να τρομάζει κάποιους αναβάτες, αλλά η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Μόλις κάτσεις επάνω της οι αναρτήσεις «υποχωρούν» και σε συνδυασμό με τη λεπτή σιλουέτα, τα πόδια φτάνουν στο έδαφος, οπότε ακόμα και χαμηλού αναστήματος αναβάτες, όπως ο υπογράφων, δεν αισθάνονται ανασφάλεια όταν σταματούν. Το αφρώδες όμως της σέλας είναι σκληρό και θα κουράσει κάποια στιγμή, αν αποφασίσετε να περάσετε πάνω από μια ώρα επάνω της, αν και οι νέοι αναβάτες στους οποίους απευθύνεται δεν έχουν τέτοια κολλήματα. Στις καθημερινές μετακινήσεις πάντως δεν δημιουργεί πρόβλημα. Παρόμοια είναι η κατάσταση και για τον συνεπιβάτη, οποίος έχει πρακτικές μεταλλικές χειρολαβές στη διάθεσή του. Τα μαρσπιέ είναι τρακτερωτά και έχουν λάστιχο που αφαιρείται για καλύτερη πρόσφυση της μπότας σε εκτός δρόμου εξορμήσεις.
Το minimal ψηφιακό όργανο παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες εκτός από τη στάθμη καυσίμου.
Την ενημέρωση του αναβάτη αναλαμβάνει μια LCD οθόνη με ταχύμετρο, στροφόμετρο, ολικό και μερικό χιλιομετρητή, μέση και μέγιστη ταχύτητα. Θα θέλαμε να υπήρχε και δείκτης καυσίμου για να μη βρεθείς ξαφνικά με «λαμπάκι» στο βουνό δεδομένης της μικρής χωρητικότητας του ρεζερβουάρ (7,5 λίτρα).