Στο δρόμο: Κερδίζει τις εντυπώσεις

Το Rockstar ξεκινάει με γκολ από τα αποδυτήρια. Αιτία η μοναδική του εμφάνιση που εκπέμπει στον αναβάτη, αλλά και τους περαστικούς, έναν αέρα άλλων εποχών. Μέσω της εμφάνισης περνάει και στο κυρίως πιάτο, φροντίζοντας να σε μυήσει στην γενικότερη φιλοσοφία των ρετρό κατασκευών. Όλα γίνονται στο δικό σου ρυθμό και οι καθημερινές βόλτες γίνονται απόλαυση. Το κλειδί γυρίζει και μέσω της μίζας, ο μονοκύλινδρος των 400 κυβικών έρχεται στη ζωή, βγάζοντας γλυκά γουργουρητά από τα διπλά τελικά της εξάτμισης. Η θέση οδήγησης είναι ιδανική για όλους τους σωματότυπους και δεν θα αργήσεις να βολευτείς πάνω στην άνετη μονοκόμματη σέλα. Τα χέρια βρίσκονται σε ξεκούραστη απόσταση από το U τιμόνι, ενώ οι εσοχές στο ρεζερβουάρ, που αφήνουν τον αναβάτη να τοποθετήσει τα γόνατα κοντά στη μοτοσυκλέτα, καθώς και τα μεγάλα μαρσπιέ, συνηγορούν σε ένα άνετο οδηγικά σύνολο. Οι καθρέπτες είναι καλόγουστοι, ενώ η τοποθέτηση τους σε ψηλή θέση εκτός από την αυξημένη ορατότητα, θα βολέψουν και στους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Στην πυκνή κίνηση θα ανταποκριθεί με ευκολία, χάρη στην ελαφριά του αίσθηση και το τιμόνι που κόβει αρκετά. Ο κινητήρας είναι ψυχωμένος και τραβάει θετικά από χαμηλά, μετατρέποντας το στροφάρισμα στα ψηλά  σε ανούσια διαδικασία. Παράλληλα είναι και αρκετά οικονομικός με μέση κατανάλωση 4 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα. Το Rockstar δεν θα πει όχι και σε εκδρομές στα αστικά περίχωρα, καθώς μπορεί αναπτύξει τελική άνω των 140 χιλιομέτρων στον αυτοκινητόδρομο. Εκεί που ο αναβάτης θα το απολαύσει πραγματικά είναι σε καταστάσεις cruising. Το μοντέλο της Daytona θα ρολάρει απροβλημάτιστα σε κάθε πεδίο. Η ρύθμιση των αναρτήσεων, βοηθάει στην γλυκιά απορρόφηση των ανωμαλιών του οδοστρώματος, όμως το μαλακό setup θα βάλει φρένο στις ορέξεις του αναβάτη για γρήγορη οδήγηση. Σε μεγάλες λακκούβες, τα πίσω αμορτισέρ θα τερματίσουν αν στη σέλα βρεθούν δύο μεγαλόσωμοι αναβάτες. Το Rockstar παρόλα αυτά παραμένει σταθερό χωρίς να αγχώνει τον οδηγό σε καμία περίπτωση. Έχει αρκετά περιθώρια πρόσφυσης, αν και τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης καλό θα ήταν να αλλαχτούν. Όσον αφορά τα φρένα, αυτά επιβραδύνουν με ασφάλεια το ρετρό μοντέλο. Στο πάτημα της μανέτας, μπορεί να απουσιάζει το αρχικό δάγκωμα, όμως η αίσθηση είναι ικανοποιητική και παρουσιάζουν προοδευτικότητα στη δύναμή τους.  Το πίσω ταμπούρο κάνει μια χαρά τη δουλεία του σε σημείο που αν πατηθεί απότομα θα σπάσει την πρόσφυση του πίσω ελαστικού.

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

Moto Traffic Αρναούτογλου: Εξουσιοδοτημένο Service SYM-DAYTONA