Για το οδηγικό κομμάτι της παρουσίασης ξεκινήσαμε από το κέντρο της Ναυπάκτου και γρήγορα ανηφορίσαμε προς τα βουνά της ορεινής Ναυπακτίας. Εκεί η λέξη περιπέτεια ήταν αυτή που σου ερχόταν πρώτη στο μυαλό, καθώς η καλή άσφαλτος ξαφνικά εμπλουτιζόταν με χωμάτινη πούδρα και πέτρες που είχαν ¨κατέβει¨ από την πρόσφατη βροχή, ή από ένα κοπάδι αγελάδων που απλώς απολάμβανε τη βόλτα του.
Ευτυχώς το 890 Adventure όπως και ο προκάτοχός του έχει τον τρόπο να σου εμπνέει εμπιστοσύνη για να κινηθείς γρήγορα ακόμα και σε αυτές τις συνθήκες. Βέβαια η μεγάλη διαφορά της απόδοσης μεταξύ τους μόνο απαρατήρητη δεν περνά, αφού αμέσως καταλαβαίνεις την προθυμία του νέου μοντέλου να επιταχύνει χωρίς κανέναν ενδοιασμό από το χαμηλό φάσμα στροφών, χωρίς όμως να υστερεί ψηλά. Αυτό στην πράξη το κάνει πολύ πιο ευχάριστο, αυξάνοντας σημαντικά τις τουριστικές του δυνατότητες, αφού αισθάνεσαι μια πιο ραφιναρισμένη λειτουργία που επιδρά θετικά στη συνολική ποιότητα κύλισης, ανεξάρτητα την ταχύτητα με την οποία κινείσαι. Φυσικά δεν απαρνείται τον σπορ χαρακτήρα του και οι φιδίσιοι δρόμοι ήταν ό,τι καλύτερο για να το διαπιστώσουμε.
Το περισσότερο βάρος γίνεται αντιληπτό μόνο εφόσον έχεις οδηγήσει το 790 ακριβώς πριν το 890, αφού και το τελευταίο αλλάζει κατεύθυνση με την ίδια ευκολία, παρά τον μπροστινό τροχό 21 ιντσών που αρχικά σε προδιαθέτει για το αντίθετο. Σε καλή άσφαλτο το 890 Adventure δεν θα δυσκολευτεί να ξύσει τα μαρσπιέ του αποδεικνύοντας τα οφέλη του σωστού ζυγίσματος αλλά και των αναρτήσεων που αποτελούν τη χρυσή τομή για εντός αλλά και εκτός δρόμου διαδρομές. Σε συνδυασμό με το στιβαρό πλαίσιο μπορείς να κινηθείς αρκετά γρήγορα για τα δεδομένα της κατηγορίας, έχοντας σύμμαχό σου τη ροπή του κινητήρα στις εξόδους, το εξαιρετικό quickshifter (διατίθεται στον προαιρετικό εξοπλισμό) και φυσικά τα φρένα που έχουν σωστή αίσθηση και δύναμη χωρίς αυτή να αλλοιώνεται ακόμα και μετά από σκληρή χρήση. Το ABS λειτουργεί υποδειγματικά ακόμα και όταν φρενάρεις πάνω στις κακοτεχνίες των ελληνικών δρόμων χωρίς να επεμβαίνει άσκοπα, ενώ τα ελαστικά μικτής χρήσης Trailrider της Avon, παρότι δεν εντυπωσιάζουν επιτελούν το έργο τους τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου.
Μια μοτοσυκλέτα KTM με το Adventure στο όνομά της οφείλει να είναι εξίσου καλή και στο χώμα και το 890 δεν εξαιρείται από τον κανόνα. Από flat διαδρομές μέχρι πετρώδες ή λασπωμένο έδαφος τα καταφέρνει εξίσου καλά χωρίς να σου θέτει όρια. Η εργονομία της μοτοσυκλέτας ειδικά με την extra σέλα σου επιτρέπει να οδηγείς εύκολα όρθιος και να μετακινείς το σώμα σου πατώντας στα φαρδιά μασρπιέ, την ώρα που οι αναρτήσεις καταπίνουν τα πάντα αφήνοντας σε εσένα τη χαρά της εκτός δρόμου οδήγησης. Αν είσαι ο Toby Price ίσως σου φανούν μαλακές στα άλματα, αλλά γι΄αυτό υπάρχει και η έκδοση R. Αν πάλι θες απλώς να επεκτείνεις περισσότερο τις εκτός δρόμου δυνατότητές του, αρκεί ένα set πιο χωμάτινα ελαστικά.
Η λειτουργία Rally αποδεικνύεται πολύ χρήσιμη σε αυτές τις συνθήκες αφού μπορείς να αλλάζεις εν κινήσει τη λειτουργία του traction control και της απόκρισης του γκαζιού (πιο γλυκιά στο Off Road, πιο άμεση στο Rally) ώστε να κάνεις πραγματικά ό,τι θες, αφού η δύναμη που χρειάζεσαι είναι πάντα εκεί. Είτε θέλεις να ντριφτάρεις έχοντας απόλυτο έλεγχο, είτε να περνάς αλώβητος από σφιχτά μονοπάτια που με ένα μεγάλο-βαρύ Adventure δεν θα το σκεφτόσουν. Το 890 διαθέτει την ιδανική αναλογία δύναμης-ευελιξίας αλλά και τον απαραίτητο εξοπλισμό για να μην χρειάζεται ποτέ να σκεφτείς αν μπορεί να αντεπεξέλθει στα σχέδιά σου, ανεξάρτητα αν αυτά περιλαμβάνουν πόλη, αυτοκινητόδρομο ή βουνό, αποδεικνύοντας ότι η KTM μελέτησε πολύ ώστε και το 2021 να βρίσκεται στην γκάμα της ένας άξιος εκπρόσωπός της για τη μεσαία κατηγορία των Adventure.