net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Heavu Duty η κατασκευή που δείχνει -τουλάχιστον οπτικά- να μην καταλαβαίνει στην κακομεταχείριση.

Λεπτό, ψηλό και με τροχό 21 ιντσών μπροστά, το Himalayn έχει από τα αποδυτήρια, τρία βασικά χαρακτηριστικά μια σοβαρής on-off μοτοσικλέτας.

Πλήρης φαίνεται ο πίνακας οργάνων με την κάτω δεξιά ψηφιακή οθόνη να είναι... πυξίδα.

Οι προστασίες στο ρεζερβουάρ σημαίνουν ότι οι άνθρωποι της Royal Enfield είχαν κατά νου πολύ πτώση όταν το σχεδίαζαν.

Royal Enfield Himalayan

Της πρώτης παρουσίασης του Himalayan της Royal Enfield, ακολούθησε μια δεύτερη, στην οποία ανακοινώθηκαν επιτέλους και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας.

 
Το Himalayan είναι η πρώτη μοτοσικλέτας της ινδικής Royal Enfield που ξεφεύγει από τα κλασικά - ρετρό πρότυπα που μας έχει συνηθίσει η εταιρεία, προβάλλοντας έναν off - road και heavy duty χαρακτήρα.  

Πλέον έχουμε στην διάθεση μας και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας, που μπορεί να μην αλλάζει το τοπίο στην κατηγορία αλλά έχει προκαλέσει το ενδιαφέρον πολλών αναβατών που ψάχνουν μια σκληροτράχηλη και απλή μοτοσικλέτα on-off για… ζόρικες εκτός δρόμου περιπλανήσεις. 

Ο κινητήρας λοιπόν είναι μονοκύλινδρος, αερόψυκτος, με μονό εκκεντροφόρος στην κεφαλή του, ενώ τροφοδοτείται μέσω καρμπιρατέρ με αισθητήρα ανοίγματος του γκαζιού. 

Με χωρητικότητα 411 κ.εκ., αποδίδει 24,5 ίππους στις 6.500 στρφές και ροπή 3,2 kg-m στις 4.000-4.500 στροφές. Τώρα τι ακριβώς σημαίνει αυτό το 4.000-4.500 σ.α.λ. που ανακοινώνει η Enfield, δεν το γνωρίζουμε, ας ελπίσουμε ότι η ροπή παραμένει σταθερή σε αυτό το φάσμα των στροφών και όχι ότι απλά είναι μια μέτρηση στο περίπου. 

Ο κινητήρας είναι σαφώς υποτετράγωνος, με το πιστόνι να έχει διάμετρο 78χλστ.  και την διαδρομή του να ανέρχεται στα 86χλστ., κάτι που σε συνδυασμό με την χαμηλή συμπίεση 9,5:1 και την τροφοδοσία με καρμπιρατέρ, σημαίνει ότι το Himalayan θα μπορεί να καίει χαμηλής ποιότητας καύσιμο. Καλό αυτό, γιατί στα υψίπεδα των Ιμαλάιων, δεν έχει και πολλές επιλογές σε πρατήρια… 

Το πλαίσιο του Himalayan είναι ατσάλινο σωληνωτό και στηρίζεται πάνω σε τηλεσκοπικό πιρούνι διαμέτρου 41mm και διαδρομής 200χλστ. και μονό αμορτισέρ εδραζόμενο σε μοχλικό σύστημα με διαδρομή 180χλστ.

Χωρίς εκπλήξεις οι αναρτήσεις λοιπόν, όπως άλλωστε και τα φρένα, που αποτελούνται από μονό δίσκο διαμέτρου 300χλστ. μπροστά με διπίστονη δαγκάνα και μονό δίσκο διαμέτρου 240χλστ., με μονοπίστονη δαγκάνα πίσω.  

Τέλος, το ύψος της σέλας βρίσκεται στα 800χλστ., το βάρος στα 182 "στεγνά" κιλά και η χωρητικότητα του ρεζερβουάρ στα 15 λίτρα. 

 

ROYAL ENFIELD - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ