net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Σχεδιάστηκε για dragster, με σήμα την πεταλούδα.

Μπροστινό από GSX-R κι ένα τεράστιο στροφόμετρο.

Όχι, δεν είναι το διαφημιστικό για τις κλωστές Πεταλούδα.

Το αυτοκινητάδικο πίσω λάστιχο είναι φτιαγμένο για dragster.

Δύο μεγάλες εισαγωγές αέρα στα πλαϊνά του μούτρου ταΐζουν τα Mikuni του Cherry Salt.

Εντυπωσιακή είναι η αλουμινένια μονοκόμματη σέλα, ένα κομμάτι φτιαγμένο ειδικά για αυτή τη μοτοσυκλέτα.

Ο Christian απολαμβάνει την παρέα της Cherry Salt.

Έτοιμος για εκκίνηση στο Glemseck 101.

Plan B Motorcycles Cherry Salt

Μας έρχεται από τη βόρεια Ιταλία και έχει φτιαχτεί για να κερδίσει τον αγώνα dragster ενός μεγάλου καλοκαιρινού φεστιβάλ. Ποιος μπορεί να αναγνωρίσει ποια μοτοσυκλέτα κρύβεται από το φέρινγκ;

 
Η Plan B Motorcycles εδρεύει στην βόρεια Ιταλία και κατασκευάζει custom μοτοσυκλέτες. Προφανώς. Η συγκεκριμένη κατασκευή έγινε για λογαριασμό του ιδιοκτήτη της εταιρείας, Christian, ο οποίος ήθελε να πάει στο φεστιβάλ Glemseck 101 στη Γερμανία και να συμμετάσχει στον αγώνα τύπου dragster που αποτελεί κάθε χρόνο ένα από σημεία ενδιαφέροντος της συγκεκριμένης εκδήλωσης - λέμε "τύπου" γιατί ο αγώνας γίνεται άτυπα σε απόσταση 200 μέτρων, δηλαδή τη μισή από το παραδοσιακό 400άρι του κανονικού dragster.
Ως βάση για την κατασκευή του λοιπόν ο Christian επέλεξε ένα παλιό Buell M2 Cyclone του 1999, για το οποίο όμως φυλούσε μια πολύ ευχάριστη έκπληξη. Στην αποθήκη του καθόταν για χρόνια ένα αγωνιστικό ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο της Verlicchi, το οποίο παντρεύτηκε επιδέξια με τον V2 και το ψαλίδι της Buell.

Στη συνέχεια προστέθηκε ένας συμπλέκτης της Barnett, αλλάχτηκε ο ιμάντας της τελικής μετάδοσης με γρανάζι ώστε να μπορεί να αλλάζει κατά βούληση το γρανάζωμα και προστέθηκε ένα κομπλέ μπροστινό από Suzuki GSX-R1000, μαζί με τα φρένα του.

Το αλουμινένιο ρεζερβουάρ φτιάχτηκε στο χέρι από τον Christian - καθώς στο Buell το καύσιμο αποθηκευόταν κανονικά μέσα στις δοκούς του πλαισίου - και στη συνέχεια σχεδιάστηκε και καταακευάστηκε το τεράστιο φέρινγγκ που θυμίζει τα dust bin της δεκαετίας του 1950 από τα Grand Prix.

Στον κινητήρα έπεσε πολλή δουλειά ώστε να αποδώσει δυνατά, ξεκινώντας με υπερκυβισμό από τα 1203 στα 1253 κ.εκ. και προστέθηκαν πιστόνια υψηλής συμπίεσης Wiseco. Η εισαγωγή περνά από ένα ζευγάρι καρμπυρατέρ Mikuni HSR42 με αυλούς εισαγωγής χειροποίητους, όπως συμβαίνει και με τις εξατμίσεις, η διαδρομή των οποίων έχει μελετηθεί με γνώμονα την απόδοση και μόνο.

Ξεχωρίζει δε το πίσω αμορτισέρ, το οποίο έχει εξοπλιστεί με έναν ηλεκτρικό μηχανισμό που επιτρέπει στον αναβάτη με το πάτημα ενός κουμπιού να αλλάζει τη γεωμετρία και το ύψος της μοτοσυκλέτας, ώστε να ταιριάξει καλύτερα στις εκάστοτε συνθήκες.

Όλα καλά μέχρις εδώ, αλλά στα βαψίματα και τα βαφτίσια θα τα χαλάσουμε. Ο συνδυασμός του μαύρου με αυτό το ροζ/φούξια είναι κάπως περίεργος - και μην παρεξηγήσετε την πεταλούδα, είναι το logo της Plan B. Για κάποιον λόγο η μοτοσυκλέτα ονομάστηκε Cherry Salt. Δεν προσπαθούμε καν να εμβαθύνουμε.

Ο Christian τελικώς πήγε στη Γερμανία και έτρεξε τη μοτοσυκλέτα του στο μισό dragster του Glemseck, όπου έφτασε ως την οκτάδα. Δεν κατάφερε να πάει παραπέρα διότι απλούστατα δεν είχε προλάβει να τη δοκιμάσει ποτέ πριν, τελειώνοντας τη συναρμολόγησή της λίγες ώρες πριν ξεκινήσει για Γερμανία. Εύλογα ο ίδιος υποθέτει πως αν στηθεί σωστά και δοκιμαστεί αναλόγως, θα τα πάει πολύ καλύτερα.

 

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ