Πλαίσιο – Αναρτήσεις – Φρένα: Προσεκτικά μελετημένο

    Αν και τα τελευταία χρόνια έχουμε συνηθίσει τον Δούκα με χωροδικτύωμα, το 790 έρχεται με ένα νέο ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο, κομμένο με laser και κολλημένο από ρομπότ. Χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως φέρον τμήμα του με αποτέλεσμα να είναι ελαφρύ (το συνολικό βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 174 κιλά πλήρης), αλλά και όσο άκαμπτο χρειάζεται για να αντεπεξέλθει ακόμη και στις πιο αυξημένες απαιτήσεις. Το υποπλαίσιο μπορεί να είναι εμπνευσμένο από την τριγωνική σχεδίαση χωροδικτυώματος της KTM, ακολουθεί όμως διαφορετική φιλοσοφία καθώς είναι κατασκευασμένο από δύο κομμάτια αλουμινίου. Στο μπροστινό τμήμα ανάμεσά τους φιλοξενείται το φιλτροκούτι, το οποίο προμηθεύεται  με φρέσκο αέρα μέσω των πλαϊνών εσοχών. 

    Χωρίς να υπάρχει τίποτα περιττό στο πίσω μέρος που να προσθέτει βάρος όπως πλαστικά κλπ, το υποπλαίσιο είναι κατασκευασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να συνεισφέρει και στην minimal εικόνα του συνόλου. Λίγο πιο κάτω συναντάμε το εντυπωσιακό σε μέγεθος χυτό ψαλίδι με εμφανή νεύρα, που φιλοξενεί χωρίς μοχλικό το αμορτισέρ της WP με ρυθμιζόμενη προφόρτιση ελατηρίου και διαδρομή 150χιλ. Από την ίδια εταιρία προέρχεται και το αντεστραμμένο πιρούνι 43χιλ το οποίο διαθέτει προοδευτικά ελατήρια αλλά δεν είναι ρυθμιζόμενο, όπως και το σταμπιλιζατέρ τιμονιού που συμπληρώνει το πακέτο. Στον τομέα των φρένων το 790 εξοπλίζεται με το κορυφαίο cornering ABS MP 9.1 της Bosch, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί είτε να επεμβαίνει μόνο στον εμπρός τροχό όταν είναι ρυθμισμένο στο supermoto mode. Η τρόμπα φρένου στο εμπρός μέρος είναι ακτινική όπως και οι τετραπίστονες δαγκάνες που σταματούν τους δίσκους των 300χιλ, ενώ πίσω συναντάμε διπίστονη δαγκάνα με δίσκο 240χιλ. Τέλος οι αλουμινένιοι τροχοί είναι 17 ιντσών και ¨φορούν¨ ελαστικά της Maxxis (Supermaxx ST) σε διάσταση 120/70-17 εμπρός και 180/55-17 πίσω που αναπτύχθηκαν ειδικά για το 790. Μια συνεργασία που για πρώτη φορά γίνεται σε μοτοσυκλέτα δρόμου καθώς μέχρι τώρα η KTM εμπιστεύονταν την Maxxis στα χωμάτινα μοντέλα της.