Λίγο μετά τον τερματισμό της Catalunya, ο Rossi έλεγε πως "πρέπει να κερδίσω τον Jorge και δε θα είναι καθόλου εύκολο. Χάνουμε από την κακή πρόκριση και αυτό πρέπει να αλλάξει."
Δυο εβδομάδες αργότερα ο Γιατρός έβαλε την υπογραφή του στα χρονομετρημένα της Παρασκευής, παίρνοντας μετά από πολύ καιρό μια pole position με ρεκόρ πίστας. Σε αντίθετη πορεία ο Lorenzo έβλεπε την εκκίνηση από την τρίτη σειρά, αδυνατώντας να βρει μια λύση στο στήσιμο της Μ1 του. Τρίτος ο Marc Marquez, έχοντας ξαναβρεί το χαμόγελό του όταν φόρεσε το περσινό πλαίσιο με το φετινό ψαλίδι.
Με την εκκίνηση ο Rossi έστριψε αποφασιστικά πρώτος, οδηγώντας από την αρχή. Πίσω του ο Marquez και λίγο αργότερα και ο Lorenzo, ο οποίος έκανε μια εκπληκτική εκκίνηση από όγδοος ως τρίτος. Οι τρεις τους άρχισαν να απομακρύνονται από τους υπόλοιπους, αλλά δύο γύρους αργότερα ήταν εμφανές πως ο Lorenzo αδυνατούσε να ακολουθήσει, βλέποντας τους άλλους δύο βασανιστικά να απομακρύνονται.
Μόνιμα πρώτος ο Rossi, σταθερά ένα με δύο μήκη μοτοσικλέτας πίσω του ο Marquez, συνέχισαν έτσι για δεκάδες γύρους, ώσπου φτάνουμε επτά γύρους πριν τον τερματισμό. Ο Marquez έχει πλησιάσει στη ρόδα του Rossi και στο τέλος της ευθείας τον περνά. Ο Ιταλός δεν σπεύδει να αντεπιτεθεί, κάθεται πίσω του και συνεχίζει σε απόσταση αναπνοής - προφανώς τον μετράει, γνωρίζοντας πως αυτή τη φορά ούτε ο Marquez έχει τον ρυθμό να ξεφύγει. Τρεις γύρους πριν το τέλος ο Rossi κάνει την επίθεσή του και εν μέσω αλαλαγμών από το κίτρινο πλήθος ξαναπαίρνει την πρωτιά. Οι δυο τους συνεχίζουν ρόδα με ρόδα, για να φτάσουμε στον τελευταίο γύρο και το εσάκι πριν τον τερματισμό. Στην είσοδό του ο Marquez επιχειρεί ένα απονενοημένο διάβημα από την εσωτερική του Rossi. Ο Γιατρός εκείνη τη στιγμή έχει αρχίσει την είσοδό του στη στροφή και πάνω που ετοιμάζεται να περάσει το άπεξ της βλέπει τον μπροστινό τροχό του Marquez να τον χτυπά στον ώμο και να τον σηκώνει. Κανείς δεν κατάλαβε πώς κατάφερε ο Ισπανός να κρατηθεί όρθιος ενόσω για 1-2 δευτερόλεπτα το μπροστινό του χόρευε breakdance, την ώρα που ο Rossi δίχως άλλη επιλογή έκοβε το εσάκι μέσα από την αμμοπαγίδα για να φτάσει πρώτος στον τερματισμό.
Τεράστια νίκη για τον Rossi που έδειξε πως είναι στη διεκδίκηση του τίτλου με το σπαθί του και όχι επειδή οι αντίπαλοί του δεν πάνε καλά. Πέραν του συμβάντος της τελευταίας στιγμής, ο Marquez θα πρέπει να έφυγε ικανοποιημένος από τον αγώνα καθώς επιτέλους ξαναείχε μια μοτοσικλέτα που μπορούσε να την κάνει ό,τι ήθελε. Μετά την περσινή σεζόν, αυτή ήταν η πρώτη φορά φέτος για τον νεαρό πρωταθλητή και μπορούμε με αρκετή ασφάλεια να υποθέσουμε πως επέστρεψε για τα καλά.
Βίος αντίστροφος για τον Lorenzo που ακόμη δεν έχει καταλάβει γιατί η μοτοσικλέτα του έχανε τόσο στο δεύτερο και το τέταρτο ενδιάμεσο τμήμα της πίστας. Ακόμη χειρότερα τα πράγματα για τον Dani Pedrosa, ο οποίος πάλεψε για την πέμπτη θέση με τους Pol Espargaro, Cal Crutchlow και Bradley Smith. Το γκρουπάκι αυτό μονοπώλησε το ενδιαφέρον μέχρι να αρχίσει η τελική αναμέτρηση των δύο πρώτων και συνέχισε να μάχεται λυσσαλέα ως το τέλος, με τους τέσσερις αναβάτες να χωρίζονται από μόλις τέσσερα δέκατα! Κερδισμένος βγήκε ο Espargaro, μπροστά από τον Crutchlow και τον Smith, ενώ ο μεγάλος χαμένος Pedrosa περιορίστηκε στην όγδοη θέση.
Γλυκόξινη η γεύση του Assen για τους αναβάτες της Ducati. Ο Andrea Iannone έκανε έναν απολύτως μοναχικό αγώνα στην τέταρτη θέση, πολύ πίσω από τον Lorenzo και πολύ μπροστά από τη μάχη της πέμπτης θέσης. Ο δε Andrea Dovizioso ξεκίνησε δυνατά, όμως από ένα σημείο και μετά άρχισε να υποχωρεί άτακτα για να τελειώσει τον αγώνα δωδέκατος. Όπως δήλωσε, αναγκάστηκε να κόψει ρυθμό όταν άρχισε να αισθάνεται έντονους κραδασμούς, για να ανακαλύψει στο τέλος πως είχε σπάσει η ουρά της μοτοσικλέτας του. Με τέτοια γκαντεμιά, πάλι καλά που τερμάτισε.
Στα αξιοσημείωτα του αγώνα μια ακόμη σπουδαία εμφάνιση για τη Suzuki, με αμφότερους τους αναβάτες της στη δεκάδα. Πανευτυχής θα πρέπει να είναι και ο Loris Baz καθώς για δεύτερη φορά στη rookie χρονιά του αναδείχθηκε πρώτος αναβάτης μεταξύ των Open.
Αφήνοντας για τελευταία φορά τον "Καθεδρικό Ναό" με αγώνα Σάββατο - καθώς από του χρόνου το GP θα γίνεται και εδώ την Κυριακή - το τσίρκο των MotoGP μετακομίζει στη Γερμανία και το Sachsenring στις 9 Ιουλίου. Μπορεί να έχει το momentum ο Rossi, αλλά με τον Lorenzo στους δέκα βαθμούς τίποτε δεν είναι δεδομένο. Αν όντως έχει βρει τη φόρμα του και ο Marquez, πάμε για ωραία πράγματα στη Σαξονία - και δεν ξεχνάμε φυσικά πως το Sachsenring είναι από τις αγαπημένες πίστες του Pedrosa.
Κατάταξη αγώνα
|
Θέση |
Αναβάτης |
Ομάδα |
Διαφορά |
|
1 |
Yamaha |
|
|
|
2 |
Honda |
1.242 |
|
|
3 |
Yamaha |
14.576 |
|
|
4 |
Andrea IANNONE |
Ducati |
19.109 |
|
5 |
Yamaha |
24.268 |
|
|
6 |
Honda |
24.373 |
|
|
7 |
Yamaha |
24.442 |
|
|
8 |
Honda |
24.656 |
|
|
9 |
Suzuki |
26.725 |
|
|
10 |
Suzuki |
27.238 |



PIAGGIO Beverly 25th Anniversary: Κλείνει τα 25 της και το γιορτάζει με επετειακή έκδοση
EICMA 2025 – Kove 625X 2026: Με 63 ίππους και ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση
EICMA 2025 – Yamaha Tracer 7 & GT: Παρουσιάστηκαν τα νέα Sport-Touring με τεχνολογία Y-AMT
EICMA 2025 – SYM Cruisym 400: Ανανεωμένο με μεγάλο εμπρός φέρινγκ , 34 ίππους και χώρο για δύο κράνη
EICMA-2025 Ducati Diavel V4 RS 2026: Η πιο δυνατή Diavel όλων των εποχών με 179 ίππους!
EICMA 2025 – Cyclone RT1 125: Το νέο GT scooter που θα δούμε Ελλάδα!
EICMA 2025 – Cyclone RX650: Με 70 ίππους , ρεζερβουάρ 20 λίτρων και 19άρι τροχό εμπρός
EICMA 2025 – Kove 800X GT 2026: Παρουσιάστηκε νέα τουριστική εκδοχή της adventure σειράς
QJMotor SQ 200: Με εργοστασιακό Top Box 33 λίτρων, 18 ίππους και χαμηλή κατανάλωση
Anorak αδιάβροχο κοστούμι Street® long
mototriti.gr | Ταυτότητα
Επωνυμία Επιχείρησης: AUTO ΤΡΙΤΗ ΑΕ
Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Αμαρουσίου 14 - Νέο Ηράκλειο, Τ.Κ. 141 22
Νομική Μορφή: ΕΚΔΟΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ
Α.Φ.Μ.: 998384177
Δ.Ο.Υ.: ΚΕΦΟΔΕ
Στοιχεία Επικοινωνίας:
E-mail: [email protected]
Τηλέφωνο: 211 1085500
Ιστοσελίδα: www.mototriti.gr
Διοικητικά Στελέχη
Ιδιοκτήτες & Κύριοι Μέτοχοι: Δανάη Τριανταφύλλη Δάφνη Τριανταφύλλη
Νόμιμος εκπρόσωπος - Διευθυντής: Νίκος Καρανάσιος
Διευθυντής σύνταξης: Παναγιώτης Σιώπης
Διαχειριστής ονόματος τομέα: ΑUTO ΤΡΙΤΗ Α.Ε.