net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Ιδού το Suzuki V-Strom 250!

Νέο Suzuki V-Strom 250!

Στην Κίνα έγινε η επίσημη παρουσίαση του Suzuki V-Strom 250, επιβεβαιώνοντας τις φήμες για το μοντέλο, οι οποίες είχαν κυκλοφορήσει πριν λίγο καιρό.

 
Τελικά, οι φήμες για ένα μικρότερο μοντέλο V-Strom από την Suzuki επιβεβαιώνονται πανηγυρικά! Η Suzuki, εχθες το βράδυ, παρουσίασε την νέα της V-Strom 250, σε σαλόνι μοτοσυκλέτας στην Κίνα
 
Το μοντέλο βασίζεται στην δικύλινδρη σε σειρά μονάδα του Inazuma, που παράγει 24 ίππους, ενώ το μοντέλο είναι σχεδιαστικά πολύ κοντά στα μεγάλα αδέρφια του, 650 και 1000.

Ακόμη δεν έχουμε κάποια πληροφορία σχετικά με το αν θα δούμε το μοντέλο στην Ευρώπη, ωστόσο θεωρείται πολύ πιθανό. Περιμένουμε και περισσότερα! Από ότι φαίνεται, το παιχνίδι στα μικρού κυβισμού Adventure Bikes ανάβει για τα καλά! 

 
  • Λαζαρος triumph

    Ωραια ειναι που επιστρεφουν οι μικρου κυβισμου μοτο..ελπιζω να "κλέψει εκκλησια "το μικρο suzuki και να ακολουθησουν και αλλοι..viva moto..η εξελιξη βελτιωνει το ειδος!

      2
  • στις 7500 στροφες βγαζει 100χαω

    ενα δικυλινδρο 250,αν το γκαζωνεις παραπανω στις 50-60 χιλιαδες χλμ θελει ανοιγμα το μοτερ

      3
  • Δημήτρης

    Γιάννη τα "300αρια" scooter είναι εκεί γύρω στους 25-30 ίππους όντως και παρόλο που είναι 190+ κιλά πάνε μια χαρά! δε ξέρω αν έχει τύχει να οδηγήσεις κανένα, εγώ είχα ένα και το λέω εκ πείρας. Το μοτερακι του Inazuma βγάζει 25 ίππους. Αν καταφέρουν να βγάλουν το V-Strom στα 170 κιλά, θα είναι μια χαρά κατά τη γνώμη μου. Στο κάτω κάτω 250αρι είναι, δε γίνεται να ξηλώνει και την άσφαλτο.

      2
  • Γιαννης

    Καλο θα ειναι να ριξουν τα κυβικα,για πολλους λογους: πωλησεις,ασφαλειες,τελη,κ.λπ. αλλα μη ριξουν πολυ τους ιππους διοτι αν τα κιλα ειναι πολλα και οι ιπποι λιγοι τοτε θα σερνεται και θα καιει,διοτι τα σκουτερ βγαζουν πιο πολυ απο 27 ιππους.Επισης και η τιμη πρεπει να προσιτη αλλιως θα δουλευει παντα το μεταχειρισμενο.

      4
  • Δημήτρης

    Επίσης να σχολιάσω ότι το μοτεράκι είναι έτοιμο, δεν είχαν έξοδα για έρευνα και ανάπτυξη σε αυτό το κομμάτι. Τους παίρνει να το βάλουν μια καλή τιμή. Το Inazuma 3500 το δίνουν. Ναι ΟΚ είχε 4Κ αρχική αλλά δε μπαίνουν και μέσα.

      1
  • Δημήτρης

    ’ντε να μπαίνουν και οι υπόλοιποι στο παιχνίδι. Για σχεδόν 2 δεκαετίες οι κατασκευαστές είχαν σχεδόν σταματήσει να βγάζουν μικρού κυβισμού μοτοσυκλέτες. Ή μάλλον να βγάζουν για την Ευρωπαϊκή αγορά. Τα τελευταία χρόνια, που έχουν ανοίξει και άλλες αγορές με χαμηλότερο budget, έχουν αρχίσει να τα ξανακοιτάνε. Γιατί χεσμένη την έχουν την Ευρωπαϊκή αγορά, αν σκεφτείτε ότι αντιστοιχεί στο 2% των πωλήσεων παγκοσμίως. Σκεφτείτε πόσα 250αρια υπήρχαν στη γκάμα των μεγάλων πριν 10 χρόνια (μη μου πείτε RGV, NSR, CBR, ZXR, TZR, TDR, XR, TTR, KLR, AX-1 κτλ, γιατί αυτά ήταν πριν 20-30 χρόνια). Ελάχιστα. Τώρα έχεις πάλι νέα φρέσκα 250αρια και 300αρια και η κατηγορία των on-off ακόμα δεν έχει πολλούς εκπροσώπους. Τώρα το CRF250L και το KLX250 δε τα βάζω γιατί είναι πιο Off και από τα XT. Μιλάμε τύπου V-Strom, Varadero, Versys κτλ. Αν το βγάλουν με μέχρι 5000€ (και πολλά λέω) θα πουλήσει. Αν το ζητάνε κοντά στα 6000€ δεν έχει ελπίδα. Δηλαδή σοβαρά, ποιος θα δώσει 5990 για super-sport 300cc (Ninja 300) ή 4600 για το MT-125?

      12

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ