net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Τις τεχνικές λεπτομέρειες του νέου V-Strom 1000 ανακοίνωσε η Suzuki.

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας στις στροφές ώστε να ικανοποιεί σύμφωνα με τη Suzuki και τα ευρωπαϊκά γούστα.

Αν και φέρει εμπρός τροχό 19 ιντσών η Suzuki κστατάσσει το νέο V-Strom στα adventure και όχι στα mega on-off μοντέλα.

Ο ολοκαίνιουριος πίνακας οργάνων παρουσιάζει όλες τις βασικές πληροφορίες για την κατάσταση της μοτοσικλέτας.

Ακτινικά τοποθετημένες διαγκάνες και δίσκοι διαμέτρου 310 χλστ. για τον εμπρός τροχό του νέου V-Strom αλλά και ABS στο βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.

Έμφαση στην χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και στην απόδοση στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας έδωσε η Suzuki στον αναβαθμισμένο κινητήρα ου νέο V-Strom.

Μεγάλη σε διαστάσεις παρουσιάζεται η σέλα για την οποία δεν έχει ανακοινωθεί ακόμη η απόσταση από το έδαφος.

Η πατενταρισμένη ζελατίνα του νέου V-Strom ρυθμίζεται εύκολα σε ύψος αλλά και κλίση χωρίς τη χρήση εργαλείων.

Το νέο V-Strom με όλα τα έξτρα ταξιδιωτικά του αξεσουάρ.

Ο λευκός-μαύρος χρωματικός συνδυασμός και μάλλον και ο πιο κομψός.

Νέο Suzuki V-Strom 1000: Τεχνικές λεπτομέρειες

Τις τεχνικές λεπτομέρειες του νέου V-Strom 1000 αποκάλυψε η Suzuki λίγες εβδομάδες πριν από την επίσημη παρουσίαση του. Έμφαση στην άνεση, τη διασκέδαση αλλά και την οικονομία.

 
H Suzuki έδωσε στη δημοσιότητα τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου της adventure, που έχει επηρεαστεί σχεδιαστικά από τα μεγάλα μονοκύλινδρα DR750S, στον 24ωρο αγώνα αντοχής στο Le Mans.

Τα πιο ενδιαφέροντα στοιχεία είναι εκείνα που αφορούν το δικύλινδρο V κινητήρα ο οποίος προέρχεται από το προηγούμενο μοντέλο αλλά είναι μεγαλύτερος σε χωρητικότητα, ενώ τα περισσότερα μηχανικά του μέρη έχουν ανασχεδιαστεί. Οι πιο σημαντικές αλλαγές εντοπίζονται στο νέο σύστημα εξαγωγής (με ένα τελικό χαμηλά τοποθετημένο αντί για δύο κάτω από τη σέλα), στη νέα χαρτογράφηση για τον ψεκασμό, στα δύο μπουζί ανά κύλινδρο και στο ανασχεδιασμένο δυναμό ενώ πολλή δουλειά έχει γίνει και με την αδράνεια των κινούμενων μερών.

Στόχος των μηχανικών της Suzuki ήταν η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου, η μεστή απόδοση στο χαμηλό και μεσαίο φάσμα λειτουργίας-χωρίς να επηρεάζεται η ευστροφία στις υψηλότερες στροφές-και η σωστή απόδοση του «χαρακτήρα» που πρέπει να έχει ένας μεγάλος V2. Ειδικά για το τελευταίο δόθηκε ιδιαίτερη σημασία στο να φτάνουν οι σωστοί «κραδασμοί» στον αναβάτη ενώ μεγάλη προσοχή έλαβε κατά τη σχεδίασή του και το σύστημα εξαγωγής ώστε ο ήχος, χωρίς να ενοχλεί, να είναι αυτός που αρμόζει στη μοτοσικλέτα. Η Suzuki δεν μπήκε στο κυνήγι της απόλυτης ιπποδύναμης καθώς για αυτήν προέχει η «απόδοση στον πραγματικό κόσμο και όχι τα νούμερα στον πίνακα με τα τεχνικά χαρακτηριστικά», σύμφωνα με τον Eiji Sasaki, τον επικεφαλής μηχανικό, υπεύθυνο για την ανασχεδίαση του μοτέρ. Ο κυβισμός του ανέρχεται πλέον στα 1.036 κ.εκ. (από 996) με την αύξηση της διαμέτρου κατά 2 χλστ., στα 100, ενώ η διαδρομή έχει παραμείνει στα 66 χλστ. με τη συμπίεση να έχει παραμείνει στο 11,3:1. Η ισχύς του ανέρχεται στους 100 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και η ροπή στα 10,5 kgm στις μόλις 4.000 σ.α.λ. Το στοιχείο που εντυπωσιάζει στο νέο κινητήρα είναι η επίσημη (ελάχιστη λογικά) κατανάλωση που ανακοινώνει η Suzuki η οποία ανέρχεται στα μόλις 4.79 λίτρα/100 χλμ. Αυτό σημαίνει ότι το 20λιτρο ρεζερβουάρ μπορεί να προσφέρει 417 χλμ. αυτονομία.

Σημαντικές αλλαγές έχουμε για το νέο V-Strom στον τομέα του πλαισίου που είναι ένα ολοκαίνουριο αλουμινένιο δύο δοκών  με μικρότερη κάστερ κατά μία μοίρα έναντι του προηγούμενου (25,5 από 26,5), ενώ ελαφρώς μειωμένο παρουσιάζεται και το ίχνος στα 109 από 111 χλστ. Αυξημένο κατά 20 χλστ. είναι και το μεταξόνιο το οποίο ανέρχεται στα 1.555 χλστ. Η Suzuki ανακοινώνει ότι δόθηκε ιδιαίτερη έμφαση τόσο στην προσφερόμενη άνεση στον αυτοκινητόδρομο όσο και στη συμπεριφορά της μοτοσικλέτας στις στροφές η οποία αναμένεται να είναι σαφώς πιο διασκεδαστική από του απερχόμενου μοντέλου. Για την προσφερόμενη άνεση στον αυτοκινητόδρομο να πούμε ότι το νέο V-Strom εφοδιάζεται με μια ζελατίνα που μπορεί να ρυθμιστεί τόσο σε ύψος όσο και σε κλίση (!) με μια πατέντα που ανήκει στη ιαπωνική εταιρία.

Για την καλύτερη συμπεριφορά του στις στροφές σίγουρα θα συνεισφέρει και το βάρος που έχει μειωθεί κατά οκτώ κιλά σε σχέση με το προηγούμενο V-Strom και ανέρχεται στα 228 κιλά πλήρες υγρών, το χαμηλότερο της κατηγορίας, σύμφωνα με τη Suzuki. Το ύψος της σέλας παραμένει προς το παρόν άγνωστο.

Όσον αφορά στις αναρτήσεις μπροστά βλέπουμε ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι με διάμετρο καλαμιών στα 43 χλστ., ενώ ρυθμιζόμενο ως προς την απόσβεση συμπίεσης και την προφόρτιση ελατηρίου είναι το κεντρικά τοποθετημένο αμορτισέρ. Τέλος, οι τροχοί είναι χυτοί αλουμινίου και οι διαστάσεις των ελαστικών έχουν παραμείνει στα 110/80-19 και 150/70-17 εμπρός και πίσω αντίστοιχα. Όσον αφορά τα συστήματα ασφάλειας της μοτοσικλέτας να πούμε ότι το νέο V-Strom θα φέρει Traction Control δύο σταδίων, με την εξέλιξή του να έχει πραγματοποιηθεί μέσα από τους αγώνες και φυσικά ABS.

Το νέο V-Strom θα είναι διαθέσιμο σε τέσσερις χρωματικούς συνδυασμούς με βάση το μαύρο (λευκό, μαύρο, κόκκινο, και ανοιχτό καφέ) και στη Μ.Βρετανία θα είναι διαθέσιμο από τον Φεβρουάριο του 2014 σε μια τιμή (δεν έχει ανακοινωθεί η επίσημη) κοντά στα 12.000 ευρώ.

Περισσότερες λεπτομέρειες, συνεντεύξεις των ανθρώπων που βρίσκονται πίσω από το νέο V-Strom αλλά και την ιστορία των mega on-off της Suzuki μπορείτε να βρείτε στην ιστοσελίδα που δημιούργησε η ιαπωνική εταιρία η οποία είναι αφιερωμένη στη νέα της μοτοσικλέτα.

 

SUZUKI - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ