net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Το μπροστινό λάστιχο μόλις έχει αποχαιρετήσει την πρόσφυσή του.

Η ώρα του αποχαιρετισμού για αναβάτη και μοτοσικλέτα.

Τριβή ανίκατε μάχαν. Η μοτοσικλέτα σταματά πολύ νωρίτερα από τον Rossi.

Ο οποίος Rossi συνεχίζει με τούμπες στην άμμο την πορεία του.

Σταματά ευτυχώς αλώβητος.

Με τον αερόσακο της Dainese ανοιγμένο πλέον παίρνει τον δρόμο της ντροπής.

Μια τελευταία ματιά στην κατάσταση της Μ1.

"Όχι παιδιά εντάξει είμαι, δε χτύπησα."

MotoGP: Πτώσεις στις δοκιμές των Michelin

Μετά τον αγώνα στο Mugello έγινε στην ιταλική πίστα επίσημη δοκιμή με τα νέα ελαστικά της Michelin για το 2016. Έπεσαν όλοι οι κορυφαίοι αναβάτες και ο φακός συνέλαβε καρέ-καρέ αυτή του Rossi.

 
Ως γνωστόν από την επόμενη σεζόν η Bridgestone θα αποχωρήσει από τα MotoGP και στη θέση της ως μοναδική επίσημη προμηθεύτρια ελαστικών θα επιστρέψει η Michelin. Προκειμένου να γίνει όσο πιο ομαλά γίνεται η μετάβαση στα νέα ελαστικά, ήδη γίνονται ανά τακτά διαστήματα επίσημες δοκιμές με τα γαλλικά λάστιχα.

Η τελευταία έγινε στο Mugello χτες Δευτέρα, την επομένη του αγώνα της Κυριακής. Επίσημους χρόνους δεν αποκαλύπτει καμιά πλευρά, έτσι δε γνωρίζουμε πού βρίσκεται η εξέλιξη των ελαστικών της Michelin, ούτε ποιος πάει καλά με αυτά. Ανάλογα σιγή ιχθύος τηρούν όλοι οι αναβάτες και οι ομάδες στις δηλώσεις τους, καθώς αυτή τη στιγμή το συμβόλαιο σε ισχύ είναι ακόμη με τη Bridgestone και υπάρχει ένα επίσημο εμπάργκο δηλώσεων μέχρι να αρχίσει κανονικά η εποχή Michelin.

Βεβαίως παρατηρητικά μάτια πάντα θα υπάρχουν στις πίστες και δη κάποια εξ αυτών που δε θα δεσμεύονται από εμπάργκο και συμφωνίες. Στο Mugello λοιπόν υπήρχε άνθρωπος του ιταλικού Gpone.com, ο οποίος αναφέρει πως τρεις εκ των κορυφαίων αναβατών του πρωταθλήματος αγόρασαν ένα χωραφάκι στην όμορφη φύση της Τοσκάνης.

Ο Valentino Rossi επένδυσε σε αγροτεμάχιο στην αγαπημένη του υπερ-γρήγορη στροφή Arrabiatta 1, ο Jorge Lorenzo προτίμησε τη στροφή Materassi, ενώ ο Marc Marquez την Correntaio. Για τη μέθοδο αγοράς και οι τρεις αναβάτες συμφώνησαν στον τρόπο: Χάσιμο μπροστινού στην είσοδό της.

Φαίνεται πως μέχρι τώρα στη διαδικασία εξέλιξης των Michelin αυτή είναι η αχίλλειος φτέρνα τους, δε συμπαθούν καθόλου την πίεση για να μπουν στη στροφή. Φυσικά αυτή είναι μια διεργασία που θα οδηγήσει στο σωστό ελαστικό και ευτυχώς στις τρεις αυτές τούμπες κορυφής δε μετρήσαμε ούτε μελανιά, καθώς όλοι βγήκαν αλώβητοι.

Ο φακός του κυρίου Alessandro Giberti ήταν αυτός που βρέθηκε φάτσα με την πτώση του Rossi, απαθανατίζοντάς την καρέ-καρέ για λογαριασμό του Gpone.

 

MOTOGP - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ