Μετά την παραλίγο πτώχευση της εταιρίας, η Moto Morini επανήρθε παρουσιάζοντας την Corsaro 1200 ZZ στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο. Πλέον η εταιρία δημοσιεύει και τα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας που θα δούμε παρακάτω.
Η μοτοσυκλέτα θα είναι συμβατή με τους κανονισμούς Euro 4, και θα έχει ένα δικύλινδρο κινητήρα διάταξης V 87 μοιρών. Τα 1200κ.εκ του θα παράγουν 137 ίππους στις 8.500σ.α.λ και 11,5 κιλά ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Χάρη στην καινούργια ηλεκτρονική διαχείριση, η απόδοση του θα είναι ομαλή και η κατανάλωση καυσίμου θα κυμαίνεται σε χαμηλά για την κατηγορία επίπεδα, χωρίς όμως να αλλοιώνεται ο χαρακτήρας της μοτοσυκλέτας.
Οι αλλαγές ταχυτήτων θα γίνονται μέσω ενός εξατάχυτου κιβωτίου και θα υπάρχει και συμπλέκτης ολίσθησης. Το πλαίσιο θα είναι τύπου χωροδικτύωμα και από πλευράς αναρτήσεων, εφοδιάζεται με ένα ανεστραμμένο 46 χιλ, πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι της Mupo μπροστά και ένα αμορτισέρ της ίδιας εταιρίας πίσω.
Η μοτοσυκλέτα εξοπλίζεται με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες της Brembo και δίσκους 320χιλ μπροστά και 220χιλ πίσω, που θα συνδυάζονται με σύστημα ABS της Bosch. Ο οδηγός θα βλέπει τις πληροφορίες που χρειάζεται μέσα από μια έγχρωμη οθόνη 5ιντσών.
Τέλος, στην εμφάνιση βλέπουμε ότι κεντρικό ρόλο έχουν οι δύο ξεχωριστοί προβολείς μπροστά και τα διπλά τελικά των εξατμίσεων, που έχουμε συνηθίσει και από άλλα μοντέλα της Moto Morini. Θα καταφέρει άραγε η εταιρία με την Corsaro 1200 ZZ να επανέλθει στις παλιές δόξες της;