net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Τροχαία ατυχήματα το 2013

Παθόντες το 2013

Αίτια θανατηφόρων ατυχημάτων 2013

Είδη θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων

Μείωση θανατηφόρων τροχαίων το 2013

Λιγότερους θανάτους αλλά και λιγότερα θανατηφόρα και σοβαρά τροχαία ατυχήματα καταγράφηκαν στην Ελλάδα το 2013 σε σχέση με το 2012 σύμφωνα με την Ελληνική Αστυνομία.

 
Ειδικότερα και σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛ.ΑΣ. το 2013 καταγράφηκαν 115 λιγότεροι θανόντες αλλά και 100 λιγότερα θανατηφόρα τροχαία δυστυχήματα σε όλη την Ελλάδα. Αυτή είναι η τέταρτη σερί χρονιά που μειώνονται οι θάνατοι από τροχαίο ατύχημα με τη μείωση να βρίσκεται επίσης μέσα στους στόχους που έχει θέσει η Ελληνική Αστυνομία, ήτοι 100 λιγότεροι θάνατοι κάθε χρόνο.

Συγκεκριμένα το 2012 καταγράφηκαν 976 θάνατοι από τροχαίο δυστύχημα ενώ πέρσι 861. Μείωση παρατηρήθηκε επίσης και στους σοβαρά τραυματίες με το νούμερο να πέφτει, από τους 1.443 το 2012, στους 1.326 τη χρονιά που μας πέρασε. Η μείωση συνεχίστηκε και στους ελαφρά τραυματίες οι οποίοι κατήλθαν, από τους 13.675 του 2012, στους 13.515 το 2013.

Παράλληλα, τα θανατηφόρα τροχαία μειώθηκαν κατά 11,1% και κατέβηκαν στα 799 το 2013 έναντι 899 το 2012.

Μείωση, έστω και μικρή, παρουσιάστηκε και στα σοβαρά ατυχήματα τα οποία το 2012 έφτασαν τα 1.189 ενώ το 2013 έπεσαν στα 1.114 (75 λιγότερα) σημειώνοντας πτώση 6,3%.

Οριακή αύξηση της τάξης του 1,7% (176 περισσότερα) παρουσιάστηκε στα ελαφρά ατυχήματα τα οποία ανήλθαν στα 10.275 περιστατικά την προηγούμενη χρονιά ενώ το 2012 ήταν 10.099.

Ως προς τα αίτια των θανατηφόρων ατυχημάτων οι «επικίνδυνες» παραβάσεις εξακολουθούν να αποτελούν τις βασικότερες αιτίες για την πρόκλησή τους. 

Στο σύνολο των 799 θανατηφόρων ατυχημάτων:

-66 προκλήθηκαν από κίνηση στο αντίθετο ρεύμα
-44 από υπερβολική ταχύτητα
-44 από απόσπαση προσοχής
-36 από παραβίαση προτεραιότητας
-15 από αντικανονικό προσπέρασμα
-7 από παραβίαση ερυθρού σηματοδότη
-5 την οδήγηση χωρίς σύνεση και προσοχή
-582 από λοιπά αίτια που σχετίζονται με οδηγική συμπεριφορά (μέθη κ.λπ.)

Από την ανάλυση των θανατηφόρων τροχαίων ατυχημάτων, προκύπτει ότι τα 269 οφείλονται σε εκτροπή, τα 159 σε παράσυρση πεζού, τα 82 σε πρόσκρουση, τα 31 σε ανατροπή και τρία σε άλλη αιτία. 

Η πλειοψηφία των θανατηφόρων ατυχημάτων (463), συνέβησαν στο δευτερεύον οδικό δίκτυο (επαρχιακές οδοί) και 297 στις κατοικημένες περιοχές. Στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Θεσσαλονίκης συνέβησαν 15, στη Ν.Ε.Ο. Αθηνών – Πατρών 9 και στην Εγνατία Οδό 15.

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζουν και οι ώρες που συνέβησαν τα θανατηφόρα ατυχήματα. Το μεγαλύτερο ποσοστό συνέβη μεταξύ 24.00-07.00 (182 ατυχήματα). Ακολουθούν τα ατυχήματα κατά τις ώρες 17.00-21.00 (158 ατυχήματα) και 13.00-17.00΄(138 ατυχήματα).

 

?????? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ