Τα προβλήματα της Marzocchi είχαν αρχίσει από το 2011 όταν για πρώτη φορά η αμερικανική Tenneco είχε εκδηλώσει την πρόθεσή της να κλείσει την ιταλική εταιρεία. Τότε, με τη μεσολάβηση των ιταλικών εργατικών σωματείων και πρωτίστως του πανίσχυρου FIOM (το ιταλικό συνδικάτο εργατών μετάλλου) οι Αμερικανοί υπαναχώρησαν, απολύθηκαν 50 από τους 170 εργάτες που είχε στο δυναμικό της η Marzocchi, έγιναν κάποιες αναπροσαρμογές μισθών με ανάλογες μειώσεις κατά περίπου 35% στον χρόνο εργασίας και η δουλειά συνεχίστηκε κανονικά στη Zola Predosa της Bologna με την προοπτική να ξαναδούν το θέμα στα μέσα του 2015.
Τώρα το ιταλικό περιοδικό Motociclismo μεταδίδει αποκλειστικά πως η Tenneco επανήλθε στο θέμα στην ώρα της. Μόνο που, πλησιάζοντας στα μέσα του 2015, δεν επέστρεψε για συζητήσεις, αλλά για ανακοινώσεις του πιο δυσάρεστου είδους. Η αιτία για τη απόφασή τους ανάγεται "στην κρίση", η οποία έχει κάνει ασύμφορη τη διατήρηση της Marzocchi στους κόλπους της Tenneco. Σύμφωνα με τις πληροφορίες του ιταλικού περιοδικού, ήδη οι Αμερικανοί έχουν ενημερώσει με επιστολή τους όλους τους συνεργαζόμενους κατασκευαστές που χρησιμοποιούν αναρτήσεις της Marzocchi ως αρχική τοποθέτηση στις μοτοσικλέτες τους (οι οποίοι δεν είναι και λίγοι) πως από δω και στο εξής δε θα υπάρξει καμιά νέα παραγωγή και πως θα συνεχίσουν να προμηθεύουν μόνο από το στοκ που υπάρχει διαθέσιμο στο εργοστάσιο, όσο αυτό υπάρχει.
Οι νέες συζητήσεις της εργοδοσίας με τα συνδικάτα των εργατών απέβησαν άκαρπες και η Tenneco εμμένει στην απόφασή της να κλείσει την Marzocchi, ανακοινώνοντας μάλιστα πως από τον ερχόμενο Σεπτέμβριο λήγει η μίσθωση των εγκαταστάσεων της εταιρείας. Αυτή τη στιγμή οι 120 Ιταλοί εργαζόμενοί της αντιμετωπίζουν το φάσμα της οριστικής απόλυσης, με το FIOM να αναζητά τρόπους να αντιμετωπίσει το πρόβλημα.
Παραμένουμε εν αναμονή εξελίξεων.
Best seller: Ποιο είναι το μυστικό της επιτυχίας τους;
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα από 60 ευρώ
Husqvarna Svartpilen 801: Με δικύλινδρο κινητήρα που αποδίδει 105 ίππους
5 scooter 300 κ.εκ. έως 4.600 ευρώ
Kove 800X Rally: Η ελαφρύτερη Adventure της κατηγορίας της με 95 ίππους και τιμή 8.895 ευρώ
«Κλείδωσε» το όνομα Doki για το ηλεκτρικό maxi scooter από Kymco και Harley
SYM CLBCU: 125cc scooter με κατανάλωση 1,9λτ/100χλμ, CBS και μεγάλους χώρους
Τι την θες την αξιοπιστία, αφού καταλήγεις σε αυτό που σου αρέσει;
ZONTES ICELAND TOUR 2025 – Part 6
Electromove - Spring 2025 «GO ELECTRIC»
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2025 - mototriti.gr