net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

KTM 250 Duke & KTM RC 250

Διαβάστηκε από 12051 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 2/4/2015

Σε έκθεση στο Τόκιο της Ιαπωνίας, η αυστριακή εταιρεία παρουσίασε δύο νέες παραλλαγές των μικρών μονοκύλινδρων μοντέλων της, στα 250 κ.εκ. ειδικά για την αγορά της Ιαπωνίας -ή μήπως όχι μόνο για εκείνη;

Το Tokyo Motorcycle Show διοργανώθηκε στην πρωτεύουσα της Ιαπωνίας το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε. Αν και δεν έχει τη λάμψη ή τα μεγέθη του περίφημου Tokyo Motorshow που θα ανοίξει τις πύλες του τον ερχόμενο Οκτώβριο, το Motorcycle Show με μοναδικό θέμα τη Μοτοσικλέτα είχε αρκετά ενδιαφέροντα για τους επισκέπτες.

Αν και οι περισσότεροι κατασκευαστές κρατούν τα καλά τους νέα για την παγκόσμια δημοσιότητα του Motorshow, στη συγκεκριμένη έκθεση τα φώτα της δημοσιότητας έπεσαν πάνω στην ΚΤΜ, η οποία παρουσίασε δύο μοτοσυκλέτες που εξελίχθηκαν ειδικά για την Ιαπωνία. Πρόκειται για τις εκδόσεις των Duke και RC με κινητήρες 250 κ.εκ. Η ύπαρξή τους εστιάζει στη νομοθεσία της Ιαπωνίας, στην οποία τα 250 κ.εκ. αποτελούν ίσως τον δημοφιλέστερο κυβισμό για λόγους που άπτονται των κατηγοριών διπλωμάτων και μιας σειράς απαιτήσεων για τεχνικούς ελέγχους που κάνουν τις μεγαλύτερες μοτοσικλέτες πιο δυσπρόσιτες και ακριβές στο ευρύ κοινό.

Σύμφωνα με τις δηλώσεις αξιωματούχων της ΚΤΜ που διαβάσαμε από την συγκεκριμένη έκθεση, αυτή η παραλλαγή του μονοκύλινδρου κινητήρα βασίζεται εν πολλοίς στο ανάλογο μοτέρ των 200 κ.εκ. που γνωρίζουμε καλά και στην Ελλάδα, αλλά δεν έχουν προκύψει απλώς τοποθετώντας ένα μεγαλύτερο πιστόνι. Αντιθέτως, με διαστάσεις 72 x 61.1 mm η διαφορά έχει γίνει μεταβάλλοντας τη διαδρομή του εμβόλου (72 x 49 mm  στο 200), με αποτέλεσμα ο νέος κινητήρας να αποδίδει 31 ίππους (αντί 25 του 200). Επιπλέον αυτή η αλλαγή υπόσχεται σαφώς αυξημένη ροπή (δεν αναφέρεται τιμή) και η εφαρμογή της προϋποθέτει αρκετές αλλαγές στον κινητήρα (άλλη μπιέλα, τροποποιήσεις στον στρόφαλο κλπ). Η δουλειά αυτή μας προσφέρει ένα σαφές δείγμα της προσοχής που δείχνουν οι Αυστριακοί στη συγκεκριμένη αγορά, όπου προφανώς θα θέλουν να διεκδικήσουν ένα σοβαρό κομμάτι της πίτας στη δημοφιλέστερη κατηγορία κυβικών.

Θεωρητικά αυτά τα δύο νέα μοντέλα προορίζονται μόνο για την αγορά της Ιαπωνίας και ίσως για μερικές άλλες Ασιατικές χώρες. Όμως πλέον υπάρχει αναφορά και στις επίσημες ευρωπαϊκές σελίδες της KTM ΕΔΩ για το RC 250, με τη σημείωση "Coming Soon"). Ψάχνοντας λίγο βαθύτερα ανακαλύπτουμε πως υπάρχει ήδη ανεβασμένη (χωρίς κάποιον σύνδεσμο που να οδηγεί εκεί) και η περιγραφή του Duke 250 καθώς και το αντίστοιχο owner's manual με τη σαφή ένδειξη 250 Duke EU! Αυτό αναπόφευκτα μας κάνει να υποψιαζόμαστε πως πιθανότατα η ΚΤΜ να σχεδιάζει σύντομα την αντικατάσταση του 200 από το 250 σε όλο τον κόσμο, γεγονός που έχει νόημα καθώς συνιστά μια γενναία αναβάθμιση του μοντέλου, το οποίο θα συνεχίσει να γεμίζει εξίσου καλά το κενό ανάμεσα στο 125 και το 390. Ίδωμεν στα ερχόμενα φθινοπωρινά διεθνή σαλόνια του 2015.


Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: KTM | ??????????

περισσότερα νέα & άρθρα »
KTM - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Επιστροφή στα Supersport παραγωγής για την KTM με το 990 RC R | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
KTM ADVENTURE 390 Spoke Wheels – Test | TEST
KTM 890 Adventure – Test | TEST
Πτώση τιμών κατά 1.200 ευρώ στις Enduro KTM, Husqvarna & GasGas MY2023 | ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ-ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
Νέα 450 Rally Replica από την ΚΤΜ | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Best Moto by LS2 - KTM 390 Adventure SW: Η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία | ΕΛΛΑΔΑ
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Νέο ελαφρύ τετρακύλινδρο, γυμνό από την Kove στα 450cc | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ZT 703 F: Τα χαρακτηριστικά του τρικύλινδρου Adventure της Zontes | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
ATR 125: Το νέο A1, adventure scooter της QJMOTOR | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ
Η Bajaj ετοιμάζει το μεγαλύτερό της Pulsar στα 400cc | ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ