Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
  • Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
  • Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
  • Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
  • Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
  • Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
  • Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
  • Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
  • Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
  • Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally
  • Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally

Ήρθαν στην Ελλάδα οι πρώτες KOVE 450 Rally

Μετά την πρώτη εμφάνιση στην Ελλάδα της KOVE 450 Rally στα πλαίσια της Έκθεσης Μοτοσυκλέτας 2024 στο METROPOLITAN EXPO, η οποία είχε έρθει αεροπορικώς ειδικά για το ελληνικό μοτοσυκλετιστικό κοινό, έφτασε η στιγμή για την έναρξη της διάθεσής της στην ελληνική αγορά των μοτοσυκλετών που είχαν παραγγείλει οι λάτρεις της Off-Road οδήγησης.

Ακολουθεί Δελτίο Τύπου

KOVE 450 RALLY – Pure Dakar Spirit
Πολεμικό, εκδρομικό και έτοιμο για δράση!

Ήδη οι πρώτες KOVE 450 Rally γράφουν χιλιόμετρα εντός και εκτός δρόμων με τους ιδιοκτήτες τους να απολαμβάνουν τον μοναδικό συνδυασμό αγωνιστικών δυνατοτήτων και τον πλήρη εξοπλισμό για καθημερινή χρήση. Η νέα KOVE 450 Rally μπορεί να αντιμετωπίσει με την ίδια αποτελεσματικότητα τους προκλητικούς αμμόλοφους της ερήμου, το αφιλόξενο αστικό περιβάλλον και κάθε είδους χωμάτινες διαδρομές. Με πλήρη εξοπλισμό το συνολικό βάρος δεν ξεπερνά τα 145 κιλά, χάρη στην τεχνογνωσία και την εμπειρία της KOVE από την εξέλιξη της μοτοσυκλέτας μέσα στους πιο απαιτητικούς αγώνες rally του κόσμου. Ο μονοκύλινδρος, τετραβάλβιδος κινητήρας με τους δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, έχει αποδείξει την αξιοπιστία και την αποτελεσματικότητά του στα πιο δύσκολα τερέν. Η απόδοση φτάνει τους 42 ίππους και τα 35Nm ροπής, με τη δύναμη να είναι προοδευτικά κατανεμημένη σε όλο το φάσμα των στροφών. Η προστατευτική ποδιά στο κάτω μέρος της είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα για μέγιστη προστασία και ελαχιστοποίηση του βάρους.


 

Μεγάλη αυτονομία και χαμηλό κέντρο βάρους

Η έγχρωμη TFT οθόνη της 450 Rally είναι τοποθετημένη ψηλά για εύκολη ανάγνωση, στα πρότυπα των οργάνων των rally μοτοσυκλετών, με πλήρεις ενδείξεις και όλες τις πληροφορίες που χρειάζεται ο αναβάτης, τόσο για τις καθημερινές διαδρομές του όσο και για τις εξερευνήσεις στους χωματόδρομους. Το εμπρόσθιο ρεζερβουάρ χωρητικότητας 14L είναι διαιρεμένο σε δύο τμήματα με ξεχωριστές τάπες ανεφοδιασμού, τα οποία ενώνονται μέσω σωληνώσεων, κατανέμοντας το βάρος από το καύσιμο χαμηλά προκειμένου να μειωθεί και το ύψος του κέντρου βάρους της μοτοσυκλέτας. Ταυτόχρονα, η KOVE 450 Rally διαθέτει συμπληρωματικό δοχείο υγρών. Πίσω και κάτω από τη σέλα της 450 Rally βρίσκεται ένα συμπληρωματικό δοχείο για μεταφορά υγρών χωρητικότητας 16 λίτρων, στα πρότυπα των αγωνιστικών Rally μοτοσυκλετών. 

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Αυθεντικός Rally Σχεδιασμός

Ολόκληρη η σχεδιαστική φιλοσοφία της 450 Rally, ακολουθεί τις απαιτήσεις και τη λειτουργικότητα που διαθέτουν οι μοτοσυκλέτες που αγωνίζονται στο δυσκολότερο πρωτάθλημα του κόσμου, με επιθετική και ταυτόχρονα λειτουργική εμφάνιση που καλύπτει ένα μεγάλο φάσμα δυνατοτήτων, από το ταξίδι στην άσφαλτο μέχρι την εξερεύνηση δύσβατων χωμάτινων διαδρομών. Το μεταβλητής διατομής τιμόνι εδράζεται σε ποιοτικά αλουμινένια καβαλέτα και μπορεί να ρυθμιστεί σε ότι αφορά την κλίση του προκειμένου να προσφέρει τον καλύτερο δυνατό μοχλό στον αναβάτη, είτε οδηγεί καθιστός στη σέλα, είτε όρθιος στα μαρσπιέ. Το ανεστραμμένο πιρούνι με διαδρομή 240mm (Low Seat Version) ή 289mm (Ηigh Seat Version) είναι πλήρως ρυθμιζόμενο και ικανό να “αναμετρηθεί” με οποιαδήποτε δυσκολία ή εμπόδιο συναντήσει ο μπροστινός τροχός της μοτοσυκλέτας, χάρη στις σωστά μελετημένες αποσβέσεις ακόμη και για τα πιο απαιτητικά τερέν. Ο εμπρός δίσκος των 288mm συνδυάζεται με μια ακτινικά τοποθετημένη δαγκάνα με δικάναλο ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό ή πλήρως. Το ψαλίδι είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και συνεργάζεται άριστα με το ατσάλινο περιμετρικό πλαίσιο, δημιουργώντας ένα ενιαίο και συμπαγές σύνολο που εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά κάτω από όλες τις συνθήκες, ενώ το πίσω δισκόφρενο έχει διάμετρο 240mm. Οι διακόπτες της 450 Rally είναι, όπως και το υπόλοιπο σύνολο, κατασκευασμένοι με γνώμονα τη λειτουργικότητα και την αντοχή, με υψηλά ποιοτικά στάνταρ και εύκολη λειτουργία.

Τεχνικά χαρακτηριστικά 450 Rally

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ Τετράχρονος, Υγρόψυκτος, 449c
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ/ΒΑΛΒΙΔΕΣ 1 / 4
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ 94.5mm x 64mm
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ 12,5:1
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ EFI
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ Υγρό Κάρτερ
ΚΙΒΩΤΙΟ 6 Ταχύτητες
ΙΣΧΥΣ 42PS / 8.500rpm
ΡΟΠΗ 35Nm / 6.500rpm
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ 3.769
ΕΚΚΙΝΗΣΗ Μίζα
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ 4,6L / 100km (WMTC3)
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (ΕΜΠΡΟΣ) 14 L
ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΟ ΔΩΧΕΙΟ ΥΓΡΩΝ 16 L
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) 2190 x 805 x 1420
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ 1475mm (Low Seat)
1490mm (High Seat)
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ 260mm (Low Seat)
310mm (High Seat)
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ 910mm (Low Seat)
960mm (High Seat)
ΒΑΡΟΣ (ΧΩΡΙΣ ΚΑΥΣΙΜΟ) 145 kg
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ 29°
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ Δίσκος 288mm
Με διπίστονη δαγκάνα + ABS
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ Δίσκος 240mm
Με μονοπίστονη δαγκάνα + ΑBS
ABS Δικάναλο, BOSCH 9.1MB
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
(ΔΙΑΔΡΟΜΗ)
Ανεστραμμένο πλήρως ρυθμιζόμενο πιρούνι
(240mm – Low Seat)
(289mm – High Seat)
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ MONOSHOCK
Πλήρως ρυθμιζόμενη
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 90/90-21 54R
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. 140/80-18 70R