Honda Transalp 750: Φρέσκος δικύλινδρος κινητήρας με κεφαλή Unicam
Honda Transalp 750: Φρέσκος δικύλινδρος κινητήρας με κεφαλή Unicam
Honda Transalp 750: Φρέσκος δικύλινδρος κινητήρας με κεφαλή Unicam
Honda Transalp 750: Φρέσκος δικύλινδρος κινητήρας με κεφαλή Unicam
Honda Transalp 750: Φρέσκος δικύλινδρος κινητήρας με κεφαλή Unicam
Honda Transalp 750: Φρέσκος δικύλινδρος κινητήρας με κεφαλή Unicam
  • Honda Transalp 750: Φρέσκος δικύλινδρος κινητήρας με κεφαλή Unicam
  • Honda Transalp 750: Φρέσκος δικύλινδρος κινητήρας με κεφαλή Unicam
  • Honda Transalp 750: Φρέσκος δικύλινδρος κινητήρας με κεφαλή Unicam
  • Honda Transalp 750: Φρέσκος δικύλινδρος κινητήρας με κεφαλή Unicam
  • Honda Transalp 750: Φρέσκος δικύλινδρος κινητήρας με κεφαλή Unicam
  • Honda Transalp 750: Φρέσκος δικύλινδρος κινητήρας με κεφαλή Unicam

Honda Transalp 750: Φρέσκος δικύλινδρος κινητήρας με κεφαλή Unicam

- Κεφαλή Unicam & επίστρωση κυλίνδρων Ni-SiC.
- Μόλις 18,3 κιλά το διαμαντένιο ατσάλινο πλαίσιο.
- Στοπ έκτακτης ανάγκης ESS και TFT οθόνη 5 ιντσών.
- Ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ SFF-CATM.

HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!


Ο ολόφρεσκος υδρόψυκτος παράλληλος δικύλινδρος 8-βάλβιδος κινητήρας της Honda Transalp 750 των 755κ.εκ με διάταξη στροφάλου 270ο αποδίδοντας 91,8 ίππους στις 9.500σ.α.λ και ροπή 75 Nm στις 7.250σ.α.λ, φέρει τεχνολογία που έρχεται απευθείας από τα καθαρόαιμα μοντέλα. Υπεύθυνη για αυτό το αποτέλεσμα είναι η κεφαλή Unicam προερχόμενη από τη CRF450R όπου διαχειρίζεται τις βαλβίδες εισαγωγής διαμέτρου 35,5χλστ και τις βαλβίδες εξαγωγής μέσω βραχίονα, με επίτευξη, ο νέος κινητήρας να είναι μαζεμένος και ελαφρύς για τα δεδομένα της κατηγορίας. Για να καταφέρουν οι μηχανικοί της Honda να του προσθέσουν και άλλο τσαγανό τοποθετήθηκε στους κυλίνδρους επίστρωση Ni-SiC (καρβίδιο, νικελίου-πυριτίου), όπως έχουν και στην CBR1000RR-R Fireblade. Το βαρύ όνομα που έχει, την έχει χαρακτηρίσει μία μοτοσικλέτα η οποία κάνει τα περάσματα της από κάθε είδους τερέν, για αυτόν τον λόγο εξοπλίστηκε με μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης ώστε οι αλλαγές ταχυτήτων του 6-αριού κιβωτίου να γίνονται αναίμακτα και χωρίς κόπο. Τα προγράμματα οδήγησης είναι 5, Rain, Standard, Sport, Gravel και User όπου το τελευταίο είναι πλήρως παραμετροποιήσιμο φέρνοντας την απόδοση του κινητήρα στα μέτρα μας επιλέγοντας αυτό που μας ταιριάζει οδηγικά. Η τροφοδοσία γίνεται μέσω ηλεκτρονικού ψεκασμού PGM-FI λειτουργώντας αψεγάδιαστα, καταφέρνοντας να δούμε αξιόλογα νούμερα σε επιτάχυνση των 0-50 σε 1,9δτ, στα 0-100 σε 4δτ και σε ρεπρίζ των 60-120 σε 5,4 δευτερόλεπτα.

- Μόλις 18,3 κιλά το διαμαντένιο ατσάλινο πλαίσιο

Για να έρθουν τα απόλυτα νούμερα σε επιδόσεις δεν φτάνει μόνο η μελέτη στα μηχανικά μέρη τριβής χρειάζεται και δίαιτα στα κόκκαλα του διαμαντένιου ατσάλινου πλαισίου που είναι κατά 10% πιο ελαφρύ από του CB500X, ζυγίζοντας μόλις 18,3 κιλά και χωρίς να υστερεί σε τίποτα το ενισχυμένο σωληνωτό υποπλαίσιο. Υπεύθυνη για τα πολύωρα ταξίδια είναι η σέλα με το κατάλληλο αφρώδες υλικό και με σωστή εργονομία θέσης, καθιστώντας τη διαμονή μας πάνω της ευχάριστη. Δεν θα δυσκολέψει να πατήσουν καλά και με τα δύο πόδια το μεγαλύτερο μέρος αναβατών, καθώς η απόσταση της σέλας από το έδαφος είναι στα 850 χιλιοστά, όπου προαιρετικά υπάρχει και χαμηλότερη σέλα στα 820 χιλιοστά από το έδαφος . Δεν θα μας προβληματίσει ιδιαίτερα στο πέρασμα των δασικών εξορμήσεων, μιας και απόσταση που δημιουργείται μεταξύ ποδιάς και εδάφους είναι στα 210χλστ. Τα 208 κιλά πλήρες υγρών που έχει δεν θα σταθούν εμπόδιο για ατελείωτα παιχνίδια σε άσφαλτο και χώμα μιας και ο ελαστικός κινητήρας που φοράει, μετά τις 4.000 στροφές βγάζει τα νύχια του ακόμη πιο δυναμικά. Καθώς οι ρυθμοί δεν μπορούν να μείνουν ήσυχοι με αυτό το σύνολο η μεικτή κατανάλωση θα αγγίξει τα 5,8lt/100km και το 17 λίτρων ρεζερβουάρ θα μας προσφέρει μία αυτονομία κοντά στα 300 χιλιόμετρα με ένα γέμισμα.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Στοπ έκτακτης ανάγκης ESS και TFT οθόνη 5 ιντσών

Η νέα Transalp είναι εξοπλισμένη με ένα πλήθος ηλεκτρονικών καλουδιών φέρνοντας τη πιο κοντά στη νέα εποχή. Εξοπλισμένη με μία υψηλής ευκρίνειας TFT οθόνη 5 ιντσών στην οποία μπορείς να διαλέξεις ένα από τα 4 background της αρεσκείας σου. Τα εργονομικά χειριστήρια που βρίσκονται στο αριστερό γκρίπ θα μας κάνουν πιο εύκολο το έργο πλοηγώντας μας στις ρυθμίσεις, καθώς θα προσαρμόζουμε το επιθυμητό επίπεδο λειτουργίας για το φρένου του κινητήρα Engine Brake, ισχύος του κινητήρα Power, του συστήματος αντι-μπλοκαρίσματος τροχών ABS και του HTCS Honda Selectable Torque Control όπου έχει ενσωματωμένο και το σύστημα της αντι-σούζας Wheelie Control. Ένα στοιχείο που θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα από τους χωμάτινους αναβάτες είναι η απενεργοποιήσει του δικάναλου ABS στον πίσω τροχό. Στον τομέα της ασφάλειας ως προς την προειδοποίηση των άλλων οδηγών σε φρεναρίσματα πανικού, αναλαμβάνουν ρόλο τα φλας και το πίσω στοπ  που αναβοσβήνουν γρήγορα μέσα του συστήματος Emergency Stop Signal ESS όταν επέρχεται η άσκηση της έντονης πίεσης στη μανέτα. Να μην ξεχάσουμε να πούμε ότι η θύρα USB που φέρει βρίσκεται κάτω από τη σέλα και θα προτιμούσαμε να είναι σε κάποιο άλλο πιο εμφανή σημείο καθιστώντας την πιο εύχρηστη.

Ανεστραμμένο πιρούνι 43χλστ SFF-CATM

Μία On-Off μοτοσικλέτα όπως είναι η Transalp 750 πρέπει να είναι εφοδιασμένη από ένα ολοκληρωμένο σύστημα πέδησης, για αυτό τον λόγο έχουν τοποθετηθεί ακτινικές διπίστονες δαγκάνες με δύο δίσκους σε σχήμα μαργαρίτα των 310 χιλιοστών εμπρός και μία μονοπίστονη πίσω με έναν δίσκο των 256 χιλιοστών, επίσης σε σχήμα μαργαρίτα. Η επιλογή στον τομέα των τροχών έχει γίνει να είναι με ακτίνες και σαμπρέλα, με τα καψούλια να καταλήγουν στο κέντρο του στεφανιού και όχι τύπου Tubeless όπως επιτάσσει η μόδα των καιρών, τονίζοντας έτσι τον πιο Off Road χαρακτήρα της, με διαστάσεις 90/90/21 μπροστά και πίσω 150/70/18. Η επιλογή της να κρατήσει σε χαμηλά επίπεδα το κόστος κτήσης, επέφερε το δοκιμασμένο ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χιλιοστών Separate Function Fork-Cartirdge SFF-CATM της Showa με διαδρομή των 200 χιλιοστών και με μοναδική ρύθμιση την προφόρτιση ελατηρίου. Στο πίσω μέρος συναντάμε ένα Monoshock αμορτισέρ της Showa με μοχλικό ρυθμιζόμενο ως την προφόρτιση ελατηρίου και διαδρομή 190 χιλιοστά.

Η τιμή της Honda Transalp 750 είναι στα 11.500 ευρώ και στα 11.750 της SP.