Η Honda προετοιμάζει σύστημα ελέγχου τυφλού σημείου που θα ενημερώνει τον αναβάτη για πιθανό κίνδυνο για να ενεργήσει ο ίδιος αλλάζοντας κατεύθυνση. Αν κριθεί επικίνδυνη κατάσταση, επεμβαίνει σε τιμόνι, γκάζι και φρένο και αλλάζει αυτόνομα την τροχιά της μοτοσυκλέτας.
Επεμβαίνει σε τιμόνι, γκάζι και φρένα για να αλλάξει τροχιά
Το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας της Honda, δείχνει ένα σύστημα ελέγχου διεύθυνσης μοτοσυκλέτας ικανό να ενεργεί αυτόνομα. Αυτό το σύστημα για να λειτουργήσει, «παίρνει» πληροφορίες από μια μπροστινή κάμερα ή έναν αισθητήρα ικανό να διακρίνει διαφορετικά εξωτερικά αντικείμενα καθώς επίσης και από αισθητήρες τυφλού σημείου, ώστε να προειδοποιεί για την παρουσία οχήματος στα τυφλά σημεία των καθρεπτών. Με αυτή την πατέντα, το σύστημα θα ενεργήσει αλλάζοντας τροχιά για να αποφύγει πιθανή σύγκρουση με το όχημα που σας πλησιάζει. Αυτή η νέα υποβοήθηση όχι μόνο δρα στο ίδιο το σύστημα διεύθυνσης αλλά μπορεί επίσης να επιταχύνει ή να φρενάρει ανάλογα με τις ανάγκες αλλαγής κατεύθυνσης πάντα σε συντονισμό με το τιμόνι, την επιτάχυνση ή/και το φρενάρισμα που εκτελούνται από τον ίδιο τον οδηγό.
Σύμφωνα με το σχεδιάγραμμα μια μοτοσυκλέτα πλησιάζει από τα δεξιά σε μια συγκεκριμένη τροχιά και αρχίζει να πλησιάζει την πρώτη μοτοσυκλέτα. Οι αισθητήρες (ή οι κάμερες) που είναι εγκατεστημένοι στην πρώτη μοτοσικλέτα, ανιχνεύουν ότι ένα όχημα έχει εισέλθει στο δεξί τυφλό σημείο και ένα φωτεινό σήμα προειδοποιεί τον αναβάτη, ώστε να γνωρίζει την κατάσταση και να λάβει τα προληπτικά μέτρα που κρίνει απαραίτητα. Όμως αν το αυτόνομο σύστημα ελέγχου κρίνει ότι η κατάσταση είναι πολύ επικίνδυνη, θα επέμβει στο τιμόνι, στο γκάζι ή στο φρένο για να αλλάξει την αρχική τροχιά και να πάρει μια νέα κατεύθυνση .Για το ποιες μοτοσυκλέτες ή σκούτερ θα εφοδιαστούν με αυτό το σύστημα, είναι αρκετά νωρίς για να το ξέρουμε, αφού βρίσκεται ακόμη σε αρχικό στάδιο.
Τι άλλο θα δούμε!
Θα αλλάζει "μόνη" της τροχιά η μοτοσυκλέτα
Αυτόνομη παρέμβαση σε τιμόνι, γκάζι, φρένο
Αισθητήρες και κάμερες δίνουν τις απαραίτητες πληροφορίες
Θα αποφευχθούν ατυχήματα ή γίνετε ακόμη πιο ανενεργός ο ρόλος του αναβάτη;